Appartement

11 reviews over Appartement De Drie Koningen in het Nederlands

De Drie Koningen passen perfect in Brugge

Anne en Jelle van Buuren
20-1-2018

Heel Brugge ademt geschiedenis. Alles is lopend bereikbaar, zeeën van tijd om in die geschiedenis te duiken. Wat hebben we veel geleerd over deze voorloper van Brussel als het op de europese eenheid aankomt. Brugge bewaart talloze bewijzen dat de multiculturele samenleving bepaalt niet van de vorige eeuw is maar eeuwenoud. De Drie Koningen, van alle moderne gemakken voorzien, liggen midden in het centrum als een oase van rust. Wij hebben geen keuzeprobleem als we weer eens naar deze unieke stad willen : De Drie Koningen. Het is volslagen begrijpelijk dat boeking lang van tevoren nodig is.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een geweldige stad en een geweldig appartement

Andries Brands
4-12-2017

Brugge is een mooie, authentieke stad. Het appartement ligt echt op steenworp afstand van het centrum. En wat een mooie appartement! Voordat we boekten hadden we al de positieve reacties op de sites gelezen....en het is echt waar! We hebben gebruik gemaakt van het appartement St. Niklaas.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super mooi appartement

Fam. Peters
25-5-2017

We zaten in een mooi groot appartement . Leuk binnen tuintje met klein zwembad. Lekker dicht bij het centrum en we zouden het iedereen aanraden. We hebben ons goed vermaakt.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor De Drie Koningen voor je op een rij gezet:

Geweldige accommodatie in het hart van Brugge.

Angelique
6-1-2013

Prachtige appartementen op 10 minuten lopen van het hart van de stad. Van alle gemakken voorzien. Met tegenwoordig belangrijk: gratis wifi, en elk appartement heeft een eigen I pad. Veel andere voorzieningen. Zoals bakker aan huis, honestybar en lekker dvd kijken. u kunt kiezen uit ongeveer 500 titels. hele lieve eigenaar, zeer behulpzaam. Ondanks dat het in het centrum ligt is het er heerlijk rustig.

Kortom, en geweldige plek voor mensen die niet in een hotel willen.

Gereisd Met partner in januari 2013

Geweldig, ook de tweede keer weer!

Sandra
6-6-2010

Net terug van een tweede verblijf in De Drie Koningen. Deze keer zaten wij in St-Jan, een ruim 8p. appartement met woonkamer/keuken op de begane grond, direct grenzend aan de gemeenschappelijke tuin met klein zwembadje. Eigenaar Nico was weer erg aardig en de broodjesservice nog steeds perfect! Voor 20.00 uur besteld, en de volgende ochtend om 8 uur zijn je verse broodjes bezorgd door de bakker. Smullen! Er is een honesty bar, uitgebreide dvd collectie gratis te leen en op een paar minuutjeslopen vanaf het marktplein. Zaterdagavond gegeten bij Au Petit Grand: ook een aanrader!

Wij komen zeker weer eens terug.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

een topper !!!

Nico en Susanne
5-5-2010

Wij zijn hier 4 dagen verbleven met vrienden. Heerlijk, alles erop en eraan, schoon en ruim. Vriendelijke ontvangst en 2 min. lopen vanaf de markt. Een echte aanrader! De mooie hoge plafonds met ornamenten en ruime euimte, echt super ! Wij komen zeker terug. Voor deze prijs vind jij niets vergelijkbars midden in het prachtige Brügge.

Gereisd Met vrienden in Wed May 05 2010 20:32:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastich appartement vlakbij centrum

Guido
19-10-2009

Dit is een kleinschalig complex, bestaande uit een paar appartementen. Wij zaten een weekend met een paar vrienden in een 8-persoons appartement. Zeer ruim, modern, schoon, rustig gelegen, eigen dvd-collectie, etc. Maar wat ook echt een pluspunt is, het ligt slechts een paar honderd meter van het oude centrum. Het complex heeft een eigen website met veel info. Al met al hebben we het dus prima naar onze zin gehad.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

fantastisch

cobie van rooij-smits
23-11-2008

verzorgd,overal aangedacht, schoon,vriendelijk behulpzaam , gebruik van internet, brood bestellen via internet dan had je 's morgens lekker vers brood

Gereisd Familie in april 2008

Fantastisch! Echt heel bijzonder om in dit mooie pand te

Sven
15-5-2008

Fantastisch! Echt heel bijzonder om in dit mooie pand te verblijfen, midden in de stad. Eigenaar zeer vriendelijk. Kamers erg mooi.

Gereisd Anders in Thu May 15 2008 13:27:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Een topaccommodatie

Haras
8-11-2007

Een topaccommodatie. Middenin het centrum in een klein straatje. Parkeermogelijkheid in privegarage (betaald), schuin tegenover appartement. Goede service, broodjesdienst via internet van de bakker. DVD's gratis te leen. Mooie badkamer en keuken. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2005

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Drie Koningen in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Drie Koningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.