Hotel De Barge Boat

31 reviews over Hotel De Barge Boat

• 2019
    4Hendriks07-03-2019

Nooit meer

Bedden waren hard, kamer rook muf ( vreemde geur ) de kamer is gedateerd, de muren zijn heel dun. je hoort de buren met alles. in de hal en kamer was het warm. Geen aanrader

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    4Petra02-01-2018

leuk, maar toch niet weer

Locatie superleuk, de kamertjes zijn leuk, Parkeren zou bij het hotel zijn, maar is 500 meter verder! Bij de receptie waren ze behulpzaam. Leuke route gelopen naar t centrum, en ons prima vermaakt in het prachtige centrum, na het diner wilde we naar het hotel om te douche, helaas hadden we ook maar 2 kleine handdoekjes gehad. Niet echt handig als je lang haar hebt! (maar daar verbrande ik bijna omdat de kraan opeens bloedheet water gaf!! Echt heel gevaarlijk!) Toen ik mijn haar droog wilde föhnen, viel de föhn uit elkaar toen ik hem uit de houder haalde. en daarna wilde we wat drinken aan de bar van het hotel, maar dat was dus dicht!!! Terug gaan naar t centrum vonden we te ver, en dus dachten we wat tv te kijken op de kamer, maar daar waren slechts 3 kanalen op die wij als nederlanders niet verstaan, het leken wel turkse zenders!! Zelfs een bak koffie of thee konden we niet maken op de kamer, dat hadden we moeten regelen tijdens t inchecken voor 3 euro per dag, Dat had de behulpzame inchecker ons niet verteld, dat las ik pas in de map op de kamer 'avonds toen er niemand was om 20 uur! je mag toch verwachten dat het voor die kamerprijs gewoon een waterkoker met thee en koffie geregeld is!! En de grootste ergernis wat ons betreft was toch wel de vreselijk vieze vloer, het leek wel of er een kilo zand in gestrooid was! dus moest ik eerst mijn voeten goed afvegen voor ik in bed stapte, anders had je gelijk een vies bed Het ontbijt was best prima, maar ook daar was de koffie een probleem, er kwam van alles uit de automaat behalve koffie en cappuccino. Nee al bij al voor ons nooit meer, Ik kies voortaan een hotel waar ik meer krijg voor mijn geld, en waar ik me welkom voel.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

6Prins200419-08-2016

Leuk idee maar toch tegengevallen

De ligging was lekker rustig en het idee is erg leuk. Ook de aankleding van de boot was erg leuk.

Helaas zag je van de boot bijna niets door de dichte begroeiing direct naast de boot, aan het terras. Het uitzicht vanuit de hutraam was dan ook alleen maar planten.

De douche was voor mijn partner (1,97m) te klein. Hij kon hier niet onder, denk dat de douchekop maximaal op 1,80 m kon terwijl qua hoogte van het plafond de stang wel hoger opgehangen zou kunnen worden. Vieze bruine aanslag in het toilet.

De hut was erg broeierig en helaas vonden we het laatste uur voor vertrek pas de horraam achter een kastje die je in de raam kunt plaatsen zodat je het raam toch open kon zetten zonder dat de muggen binnen konden.

Toen ik de föhn terug in de houder wilde hangen en de schakelaar op "off" wilde zetten viel de kap eraf. Gevolg; zat met de vinger in de stroom en kreeg dus een stroomschok. Dit bij uitchecken gemeld mer er werd totaal niet op ingegaan. Vind ik zeer klantonvriendelijk!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 3Sander24-06-2013

Het zinkende schip

Als je een beetje van kwaliteit, luxe en service houdt: Niet doen! Geen vriendelijke ontvangst, een kamer die klein is en muf ruikt, slechte bedden, erg gehorig, sanitair dat gedateerd is en niet doorspoelt, douchekop die niet goed vastzit.... En zo kan ik nog wel even door gaan. Inderdaad weer eens iets anders zoals anderen op deze site zetten.... Maar voor ons hopelijk een eenmalige ervaring. Oh ja en dus ook veel te duur voor het gebodene!!!

Gereisd met partner in juni 2013

• 2Lot Soe24-06-2013

Geen aanrader

• kleine kamers
    • erg gehorige kamers
    • slecht en klein tweepersoonsbed
    • de kamer rook erg muf
    • personeel was niet servicegericht in onze beleving
    • veeeel te duur voor wat je krijgt
    • locatie op een plek waar je liever niet 's avonds alleen over straat gaat (parkeerplaats voor touringcars)

• hotel dicht tegen het centrum aan
    • uitzicht op water (maar wat wil je op een boot)

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Reiziger14-02-2013

Kei leuk

Leuke dagen gehad in Brugge, kort bij centrum ongeveer 20 minuten lopen door mooi park. Ontbijt staat op 2 m² maar daar vind je dan ook alles wat je van een goed ontbijt mag verwachten. Hotel en kamers geheel in maritiem stijl erg leuk. Kamers zijn wel zeer gehorig maar dat is ook het enige minpunt. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 8dekijvere stefaan04-02-2013

rustig logeren en lekker eten.

hotel de barge is een toffe en rustige plaats om te logeren. ontbijt buffet is voorzien van al het nodige. in het restaurant is het gezellig tafelen en het eten is er zeer lekker. we gaan er zeker nog terug

Gereisd met partner in februari 2013

• 7Marga22-08-2012

Wel aardig...

Wij vonden het in eerste instantie lastig te vinden. Tegenover een enorme parkeerplaats vol ronkende touringcars. Kamer erg klein, bed erg smal. Douche is voor slanke mensen tot maatje 42 ongeveer. Tijdens ons verblijf was het ongeveer 30 graden in Brugge. Op de kamer was het bloedheet! Geen airco of gelegenheid om ramen tegen elkaar open te doen. Het is er zeeer gehorig. Buren hadden het niet alleen gezellig, wij konden "meegenieten". Wij zijn vol lof over het ontbijtbuffet! Dat was echt fantastisch! Personeel is vriendelijk en servicegericht! Ook lof hiervoor! Maar de balans in prijs/kwaliteit is ver te zoeken. Ook het eten is erg duur. Menu's € 36, € 46 etc.. Voor ons was het een eenmalige gebeurtenis. Als je slecht ter been bent is het ver van het centrum. Wij hadden uitzicht op de bossages op de wal. Kamer was wel schoon maar het tapijt niet meer fris. Ook vonden wij het niet prettig dat er op de boot gerookt mag worden in sommige gedeelten, je ruikt het in de hele boot.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Jos22-08-2012

Leuk

Leuk en origineel hotel. Het ligt op loopafstand van het centrum van Brugge. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij waren er in Augustus en het wat warm weer. Het nadeel daarvan was dat de kamers ook erg warm waren. Wel leuk om tijdens het ontbijt door het open raam de eentje te voeren.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8John21-08-2012

Toplocatie

Wij waren erg te spreken over dit hotel. De kamers zijn klein, je zit immers op een boot, maar de sfeer is goed en het ontbijt ook! Het centrum van Brugge is erg dichtbij en goed te belopen en bij het hotel parkeer je gratis.

Gereisd met partner in december 2011

Hotel De Barge Boat info