Hotel Crowne Plaza Brugge

Hotel Crowne Plaza Brugge

8.4Fantastisch

België, West Vlaanderen, Brugge

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Brugge voor je op een rij gezet:

• Sauna

31 reviews over Hotel Crowne Plaza Brugge

• 2018
    9melissa05-06-2018

Prachtig hotel; perfecte ligging

Met een grote groep een weekend in dit hotel verbleven. De perfecte ligging aan het grote plein viel meteen op!; het is echt perfect centraal gelegen; beter kan eigenlijk niet. Het hotel ziet er ook aan de buitenzijde mooi uit. Ontvangst is zeer vriendelijk en zowel in-als uitchecken verliep voorspoedig. De kamers waren zeer netjes; het ontbrak aan niets. Goed schoongemaakt; alles was gewoon goed. Ontbijt was ook zeer goed en uitgebreid; niets op aan te merken.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8Y06-01-2017

Prachtig

Heerlijk genoten met onze 2 kinderen in dit hotel. 2 dagen geparkeerd voor €23,- gelijk onder het hotel (na uitchecken mocht hij nog de gehele dag blijven staan) Het was erg rustig in het hotel. Luxe en ruime kamer met 2 twee persoons bedden op de 6e verdieping en luxe badkamer. Vooral onze kinderen voelden zich koninklijk. De bedden lagen niet heel comfortabel. Thuis slaap ik toch t lekkerst. Bij aankomst beneden geluncht. Niet veel keus, maar prima van kwaliteit. Bij het ontbijtbuffet werden we verwelkomd, kregen uitleg en het aanbod voor extra ontbijtopties. Het buffet was erg uitgebreid en lekker. S avonds nog even gebruik gemaakt van fitness, sauna en zwembad. Sauna was prima, douche aldaar een beetje muf, zwembadje lekker om even wat baantjes te trekken. Voor ons was dit hotel voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 6Peter Hiddema08-05-2015

Prima ligging, maar wel een erg commercieel Hotel

We hebben hier twee nachten geslapen met onze zoon van 9. De aanbevolen Familiekamer bestaat uit 2 bedden van 1.40 m. Breed en 2 m. Lang. Veel te krap en door het matras voel je elke beweging van de ander, dus slecht geslapen. Gelukkig kregen we een gratis upgrade naar de suite met een apart kinderbed. Als je de auto in de Hotel parking zet dan betaal je 46 euro bij voor 2 nachten. Het ontbijt vond ik rommelig. Draaiende stoelen en in een kleine ruimte. Niet zo gezellig allemaal daar, niemand heet je welkom althans niet tijdens onze twee keer ontbijten. Ondanks nieuwe vloerbedekking in de kamers en gangen vonden wij het er muf ruiken. Je bent vanuit de Hotel wel meteen in het centrum. Over het algemeen vond ik het hier niet zo gezellig, eerder een Hotel voor groepen en zakelijke bijeenkomsten.

L.Bakx, general Manager, 11-05-2015

Geachte Gast

Hartelijk dank voor uw reactie. Het is spijtig te moeten lezen dat u de bedden te smal vond van onze familiekamers. De standaard maar die wij daarvoor hanteren is effectief 1.40m breed. Indien u een bredere optie wenst dan kunt ook altijd een connecting kamer reserveren. Dan heeft u de mogelijkheid om bed breedtes van 1.60mtr of 2.00 mtr te kiezen. De geur van het tapijt kan eventueel te maken hebben met de nieuwe staat van de tapijten, zoals weet zijn net al onze kamers vernieuwd. We verluchten opdit moment sowieso het hotel zoveel mogelijk om de geuren van de nieuwe materialen kwijt te raken. Het tapijt is een Axminster tapijt en is gemaakt van wol voor een optimaal comfort. Ik verontschuldig mij dat uw verblijf niet optimaal is geweest. Ik dank u hartelijk voor uw feedback, dit helpt ons om de service en kwaliteit van het hotel constant bij te sturen.

met vriendelijke groeten

Lucas Bakx General Manager

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Jessica 14-12-2014

Relaxed weekend

Heerlijk genieten in Hotel Crowne Plaza Brugge! CP Brugge ligt centraal in het prachtige centrum van Brugge. Zeer vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet en lekker eten in het restaurant. 's Morgens baantjes trekken in het zwembad, relaxen in de sauna om vervolgens Brugge te ontdekken. Top hotel en prachtige stad, ging veel te snel voorbij!

(Wij hadden uitzicht op het stadhuis, 's avonds mooi verlicht!)

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 9Sabientje17-02-2013

Mooi hotel

Mooi hotel met uitzicht op de basiliek. Je loopt zo heel Brugge door!

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Jack01-12-2011

Als we in Brugge zijn gaan we zeker terug

Mooi en goed gelegen hotel in Brugge, kamers netjes, personeel behulpzaam en zeer vriendelijk, onbijt goed en ook daar zeer vriendelijk personeel, neem geen kamer in de buurt van kamer 212 dit i.v.m. het lawaai en de werkzaamheden die 's morgensvroeg al in het hotel zijn. Verder alles prima in orde en een mooi uitgangspunt om alles te starten in het mooie stadje Brugge.

Gereisd met partner in november 2011

• 7Elize & Hans Weijtens17-10-2011

heel centraal gelegen!

Prettig hotel, wij hadden geboekt via een touroperator. Wel duur voor 2 nachtjes, het ontbijt was extra 22,75 p.p.p.d. Dat hebben we dus maar niet gedaan, je ontbijt in de stad voor de helft van het geld ook prima.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9wissel03-10-2011

Geweldig hotel!!

Wij zijn hier geweest en net terug,van een prachtig weekend. Het zwembad vind ik wel erg tegen vallen en de parkeergarage onder het hotel is erg duur. Voor de ligging in Brugge is het uniek alleen voor de prijs een beetje te gek.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Diane en Bart18-07-2011

Perfect gelegen hotel in Centrum Brugge

Uitstekend hotel, mooie kamers met ruime badkamers. Alles perfect in orde. Maar ... PLUSPUNT is de ligging !!! Op het plein van de Heilige Bloedkapel, dus vlak naast de Grote markt. Ideaal voor een citytrip. Bijkomend voordeel is de ondergrondse parking waar je je wagen kwijt kan voor net geen 22 euro. Vertrek je de 2de dag pas enkele uren na de uitcheck mag je je wagen toch laten staan, gratis. Ontbijt hebben we niet genomen in het hotel... te duur maar je kan goed ontbijten op de grote markt aan democratische prijzen. Dit hotel is zéker een aanrader !!!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9danielle kumps26-04-2011

PERFECT

Hotel zeer goed centraal gelegen.Check-in en check-out zeer vlot.Gedienstig en sympathiek personeel zowel aan de receptie als in het restaurant. Grote propere en rustige kamers.Zeer uitgebreid ontbijt en een aanrader is het buffet in de Linde. Zwembad en sauna zijn zeker een pluspunt(open van 6 tot 23 uur).Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Hotel Crowne Plaza Brugge info