Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast Côté Canal in het Nederlands

Heerlijke b&b

Gnt
3-8-2012

Deze plek was fantastisch. Hebben enorm genoten van de charme en gezelligheid van het gebouw en de locatie vlak aan het water. De gastvrouw was heel vriendelijk en gaf ons hele goede tips voor restaurants en bezienswaardigheden, op maat van onze interesses en budget. Wij verbleven in de suite Clin d'Oeuil. Extragroot bed, zalig bad, mooi uitzicht.. Heerlijk om zo tot rust te komen in het centrum van Brugge!

Gereisd Met partner in januari 2012
2007

Uitstekende bed & breakfast!! Super mooie kamers, veel

Evy
20-10-2007

Uitstekende bed & breakfast!! Super mooie kamers, veel ruimte, alles aanwezig! Zeer vriendelijke gastvrouw! Een grote aanrader!!!!!

Gereisd Met partner in oktober 2007

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Côté Canal in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Côté Canal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.