Géén boekingskosten

7.5GoedScore uit 16 reviews

16 Reviews over Cordoeanier

• 7Maxie17-01-2016

Perfecte ligging!

Prima hotel voor een weekendje. Aardig personeel, vooral jongeman achter de receptie. Heerlijk om 's avonds een biertje te drinken in het cafe. Keuze aan bier te over. Jammer dat het toilet niet was doorgespoeld en blijkbaar niet was schoongemaakt. Ook het roostertje in de badkamer is aan vervanging toe. Bedden zeker niet al te slecht en elke dag schone handdoeken. Kortom kamer is prima om te slapen.

• 7Willeke22-12-2014

Beetje jammer!

Ik sluit me volledig aan bij de opmerking: ligging is perfect, bedden zijn minder. Veel minder zelfs. Ik denk dat wij de allerkleinste kamertjes hadden met een badkamer waarin je jezelf bijna niet kon omdraaien. De 2e kamer die wij hadden gereserveerd was even klein en in het matras daar, was elke veer te voelen. Het hotel heeft ook echt wel een opknapbeurt nodig: er zat geen verf meer op de kozijnen (buitenzijde) en de gordijnen vielen bijna van de rails af. Maar goed, je bent er maar twee nachten dus je zeurt niet. Het personeel was wel top, heel behulpzaam. En het café was leuk, superdruk maar gezellig. Dus qua locatie: aanrader! Qua bedden: egnie!!

• 8Yvonne17-11-2011

Prima hotel vlakbij het centrum

Twee keer geweest het weekend voor kerst. De kamers zijn heel simpel en de bedden niet fantastisch. De ligging is dat wel, echt vlakbij het hart van het centrum. Ook het ontbijt en service zijn prima. Voor 1 tot 3 nachten een perect hotel!

• 6justunlucky30-08-2011

Ligt perfect in het centrum

Het hotel ligt mooi in het centrum. Dicht bij de Markt. Alles super dichtbij. Auto stal je in de parkeergarage. Per dag voor maar Euro 8,70. Het Hotel is wel oud en er zijn 2 ingangen. Na 23.00 uur moet je de code of de sleutel van je kamer gebruiken om binnen te komen. De kamer was zeer klein maar schoon. Om echt alleen te slapen is dit hotel prima. Voor 2 nachten is het goed te doen. Ontbijt is redelijk. Voor weinig geld midden in het centrum is dit een goed hotel.

• 8MJ Stuurman03-10-2010

Optimale ligging en adequaat

Dit hotel ligt echt ideaal, vlak om de hoek van de Markt. Eenvoudige kamers, eenvoudig ontbijt. Maar je voelt je welkom en de sfeer is prima. Gezellige bar is open tot 22 uur.

• 7Bjorn22-09-2010

Duur voor wat het is

Hotel Cordoeannier is duur voor wat het is. Brugge is gewoon een dure stad met dus ook dure hotels. Je betaalt hier meer voor matige hotels dan voor goeie in andere (vaak even leuke) steden. Je wordt hier wel vriendelijk ontvangen en de ligging is fantastisch, vlakbij het belfort. De kamers zijn echter klein en eerder gevoelig voor lawaai (wij werden vaak gewekt door een stel luidruchtige Denen).

• 6mark04-05-2010

Oud hotel in centrum van Brugge, dat best wel eens mag worden gerenoveerd. Vloeren kraken en overal opletten op op- en afstapjes. De auto buiten het centrum geparkeerd en met de bus naar het hotel gegaan. Voor bezichtiging van de stad is dit een ideaal hotel. Eten kon beter worden bijgevuld.

• 10Ron en Fiona28-12-2008

perfect hotel!

Wij zijn 1 ste kerstdag naar Brugge vertrokken. Het Hotel is heel gezellig en knus.Ontbijtbuffet is perfect, genoeg keuze en een heel gezellig sfeertje. Smiddag's kun je na het vele lopen heerlijk bijkomen in hun praatcafe onder een genot van een drankje.Kamers zijn netjes.Ligging is 2 straatjes vanaf de grote markt. Rustig gelegen Niet veel verkeer door de straat. De mensen van het Hotel heel Gastvrij.. dus wat ons betreft een Aanrader! Als je de deur uitgaat en rechtsaf gaat en rechts de straat in gaat, zit daar een heel lekker kebab restaurantje waarvan de prijzen normaal zijn en het eten heel goed! Bij het fondue restaurant pietje pek...daar zijn de prijzen van de Zotte! 5 euro een biertje en 4,50 een flesje water.Roken staan ze toe in de cafe,s in brugge... als er maar iets te eten valt, in een uitgaansgelegenheid, is het roken verboden.

• 9Fiona en Ron28-12-2008

Voor herhaling vatbaar ;-)

Wij zijn 1 ste kerstdag naar Brugge vertrokken, voor 3 dagen. Het Hotel Cordoeanier was Toppie! Heel gastvrij en een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet in een knusse ontbijtruimte. Smiddags ging het praatcafe in het hotel open Waar je heerlijk aan het eind van de dag bij kunt komen van al dat wandelen in de stad ;-) De ligging van het hotel is perfect. in het centrum, maar uit de drukte. Dus heerlijk slapen snachts. Geen rumoer van het vele verkeer wat er door brugge gaat.Wij gaan er zeker nog een keertje heen ... het is zeker een AANRADER!

• 7DECOCK JP29-07-2008

WAS ZEKER TE DOEN VOOR 1 NACHT

Dit hotel heeft een familiaal karakter en zij hebben ons voor dit kort verblijf een uitstekend arrangement aangeboden voor een zeer goede prijs.Alles kan natuurlijk beter ( bv inrichting kamer - tv te hoog en issolatie tussen kamers)maar daartegenover staan dan weer de uitstekende ligging en de vriendelijkheid van het personeel. Iets meer keuze inzake beleg bij ontbijt zou wel mogen. Wij hebben wel genoten van dit korte verblijf.

Hotel Cordoeanier info

Het complex