Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

7 Reviews over Contrast

• 10Mieke Rotthier04-01-2016

super adres

Het ontvangst, de ligging, de mooie rode ronde kamer, de tuin, het rijkelijke ontbijt, de vriendelijke eigenaren, gewoon heel tof! we hadden ons geen betere kerstdagen kunnen wensen. Ondanks er geen ligbad was ( had ik het eigenlijk voor geboekt) er waren nml. net prachtige nieuwe ruime douches gemaakt en de ligbaden verwijderd, maakte de rest alles goed zodat ik het bad niet eens miste!

• 9Bianca15-12-2015

Mooi b en b

Mooi b en b op loopafstand van het centrum maar net buiten de drukte. Mooi gebouw met hele mooie historische elementen zoals glas in lood. We hadden de lila kamer met uitzicht op de gracht, kamer is ruim genoeg en goed onderhouden. Goed ontvangst en goed ontbijt, persoonlijk verzorgd door de gastvrouw. Ontbijt is ook in een mooie ruimte met veel licht in uitzicht over de tuin. Kortom een aanrader!

• 9Norbertus15-03-2014

Uitstekende B&B

Rustig gelegen, stijlvolle B&B nabij het drukkere centrum van Brugge (in 10 minuten is dat te voet goed te bereiken). Goede prijs/kwaliteit-verhouding. De heel vriendelijke eigenaren verzorgen een prima ontbijt en informeren je desgevraagd graag over de stad. Wij hebben echt genoten van een heel fijn verblijf in deze B&B!

• 9Robert06-10-2012

Fijne kamer op de juiste plek

Het appartement is gelegen op een rustige plek in de binnenstad. Je loopt in 10 minuten naar het drukke deel van Brugge. Parkeren is mogelijk in de naastgelegen parkeergarage (betaald) of aan de overkant van de gracht (parkeerschijf, max. 4 uur, 's nachts onbeperkt). Wij hadden de fiets bij ons. Binnen 10 minuten sta je dan aan de andere kant van Brugge. De voorzijde is een gerestaureerd grachtenpand, de binnenkant verrast enorm door de artistieke indeling. Zo ook de kamer waarin wij sliepen: modern, onder architectuur ingericht, waarin een enkel detail niet helemaal praktisch is (bijv. ligbad met open douche, die als je niet oppast de hele kamer nat maakt). Mooi uitzicht op een binnentuin. Het ontbijt dat 's morgens klaar staat is met een woord fantastisch: verschillende broodjes, versgeperst sinaasappelsap en rijkdom aan broodbeleg. Op wens wordt een eitje gekookt of gebakken. Geregeld een gesprekje met de vriendelijke eigenaren. Wij hadden het bijzonder naar onze zin.

• 8Roma11-08-2012

Prima B&B vlakbij het centrum

Uiterst vriendelijke gastheer en -vrouw. Prima locatie, waarin authentiek en modern mooi gecombineerd zijn. Ontbijt was meer dan goed. Onze kamer was oke, de badkamer iets aan de kleine kant. We konden al ruim voor 15.00 uur terecht.

• 10Tanghe Philippe29-07-2012

een fantastisch verblijf

Wat een fantastische B&B! Héél mooie moderne kamers voorzien van alle nodige comfort. Een héérlijk uitgebreid ontbijt met lekkere verse produkten, met veel liefde klaargemaakt en een super vriendelijke bediening! We werden door de gastvrouw en gastheer met een glimlach verwelkomt en dankzij hen en het mooie Brugge hadden we een héél geslaagd weekend. De ligging is dan ook perfect, langs de reien en in de directe nabijheid van de vele bezienswaardigheden! We keren er zeker terug!Een echte aanrader!! Familie Tanghe

• 8Lotte04-09-2011

Prima B&B

Vriendelijke en gastvrije eigenaars. Achter in de tuin liggen 3 kamers met elk een eigen terrasje. Loopafstand naar het centrum is ca 10 min. Het ontbijt is ook prima voor elkaar.

Bed & Breakfast Contrast info

Het complex