Bed and Breakfast
9,2

236 reviews over Bed and Breakfast Con Ampère in het Nederlands

Trudy en wil,
6-9-2018

We mochten hier 3 dg verblijven wat n verwennerij Dick en Tineke weten je echt in de watten te leggen en we zullen hier zeker nog eens terug gaan komen Dick en tineke bedankt voor de goede zorgen jullie zijn 2 Toppers 🖒

Gereisd met partner in augustus 2018

Zeker niet de laatste keer!

Thijs & Lucy,
18-10-2017

Het was in 1 woord geweldig. Het was alsof we de eigenaren al jaren kenden, zo gastvrij.

Wat 'n aanrader en niets was hen te veel, maar ook "Brugge" echt een leuke en mooie stad.

Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig!

Lonneke,
9-10-2017

Wij hebben 3 hele leuke dagen gehad in Brugge. Het was voor ons de eerste keer in Brugge en in een B&B maar hebben erg genoten. Dick & Tineke zijn super gastvrij en enthousiast en kunnen je een hoop vertellen over Brugge en wat er allemaal te doen is. Daarom hebben wij bij restaurants gegeten waar we anders niet naartoe waren gegaan en hebben we veel dingen bezocht op advies van Dick en Tineke. De kamers zijn ook erg mooi aangekleed, super origineel. Ontbijt was lekker en qua ligging midden in het centrum dus je kunt zo overal naartoe lopen. Zeker een aanrader als je wat leuks zoekt in Brugge!! Een dikke 10!!

Gereisd met partner in oktober 2017

Voordeeluitjes.nl

Topverblijf in hartje Brugge!

Annie Holland,
23-8-2017

Voordelige prijs voor mooie grote kamers, hartelijke ontvangst, heerlijk uitgebreid ontbijt en een mooi terras dat beschut ligt tussen de kamers op de 1e verdieping. Je voelt je verzorgd, maar ook lekker vrij om je thuis te voelen.

Con Ampere ligt in een rustig straatje dicht bij de Grote Markt, al het moois van Brugge is te voet te bereiken.

Iets negatiefs: we zijn er 4 dagen geweest, maar ik kan niks bedenken!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Dick & Tineke zijn twee enthousiaste en lieve mensen die je met open armen ontvangen. De kamers zijn zeer sfeervol en warm ingericht en zijn voorzien van alle luxe. De B&B ligt op een perfecte locatie in het centrum van Brugge waardoor je binnen 5 minuten op de grote Markt staat. Als je een bezoek aan Brugge overweegt dan zit je bij Con Ampere helemaal op de juiste plek!

Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig verblijf

Jaco en Elvera
19-2-2017

"Con Ampere" bevat geweldig mooie kamers, Dick en Tineke zijn warme gastvrije mensen en geven ook nog 'ns een aantal supertips voor excursies, eten en drinken.

In een weekend hebben we natuurlijk niet alles van Brugge kunnen zien, dus we komen nog 'ns terug. En dan zullen we zeker weer kiezen voor Con Ampere. Een aanrader !

Gereisd met partner in februari 2017

Mooi en in het centrum

C. Kool
4-1-2017

Mooie BenB sfeervolle kamers. Wij hebben met twee kleine kinderen in de grote kamer overnacht. Alles wat je nodig hebt voor je verblijf is aanwezig. Mooi ingericht en ruim

Het ligt in het centrum dicht bij alle bezienswaardigheden. Alles is te lopen.

Een aanrader, zeker gezien het enthousiasme waarmee de eigenaren je onthalen; een warme deken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

El fantastico

Roel
15-11-2016

Na leuk contact vooraf via de mail besloten wij de suite te boeken. Dit was een groot appartement (entreehal, keuken, woonkamer met lounge bank, grote slaapkamer en flinke badkamer en aparte wc ruimte), leuk romantisch gedecoreerd. Met ontbijt op de kamer, NL 1,2,3 op de tv, wifi en heerlijk ontbijt op de kamer. Heel hartelijk ontvangen met heel veel tips over Brugge. Ligging ideaal om de hoek van de Grote Markt, maar toch in een rustige straat. Je kunt parkeren erbij boeken. Waarbij je begeleid op 3 min loopafstand je auto kunt parkeren.

Gereisd met partner in november 2016

Fantastische plek

Pauline
18-10-2016

Wat voelden we ons in dit b&b welkom! Zeer gastvrij ontvangen door Tineke die ons enthousiast localtips gaf. Wij verbleven in de suite die van alle gemakken voorzien is en heel sfeervol is. Uitgebreid ontbijt met oog voor detail. Zeer centraal gelegen. Dick en Tineke zorgen dat je als gast niets tekort komt. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in januari 2016

M. van Rooijen
22-8-2016

Wat een gastvrije mensen geweldig mooie kamers en een voortreffelijke plek

dichtbij het centrum.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Con Ampère in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Con Ampère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.