Bed and Breakfast Con Ampère

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

247 reviews over Bed and Breakfast Con Ampère

• 10Leo en Katja van der Meer06-03-2020

Een geweldig verblijf in een mooie B&B in Brugge.

Bij onze aankomst werden we hartelijk ontvangen door de sympathieke eigenaren Tineke en Dick. Onder het genot van een bakje koffie toonde Dick bijna alle bezienswaardigheden die Brugge te bieden heeft. De kamer was uiterst smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Er stond ook een flesje wijn en water klaar voor ons op de kamer. De volgende morgen een geweldig ontbijt met alles erop en er aan. Tineke en Dick we hebben bij jullie genoten en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    10Fam van Dooren19-09-2019

Zeer goed b&b je komt hier niks tekort

Gereisd met partner in september 2019

• 10Yvette24-02-2019

Super

Top weekend dankzij Dick en Tineke die deze B&B runnen! Heerlijk ontbijt, luxe kamer, gemoedelijke sfeer en daarbij ook nog eens een mogelijkheid tot parkeren midden in de stad! Veel tips over Brugge gekregen waardoor we zelfs niks meer hoefden uit te zoeken, scheelde veel tijd. Al met al een geweldig weekendje gehad in Brugge dankzij deze bed & breakfast!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Trudy en wil06-09-2018

We mochten hier 3 dg verblijven wat n verwennerij Dick en Tineke weten je echt in de watten te leggen en we zullen hier zeker nog eens terug gaan komen Dick en tineke bedankt voor de goede zorgen jullie zijn 2 Toppers 🖒

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Thijs & Lucy18-10-2017

Zeker niet de laatste keer!

Het was in 1 woord geweldig. Het was alsof we de eigenaren al jaren kenden, zo gastvrij. Wat 'n aanrader en niets was hen te veel, maar ook "Brugge" echt een leuke en mooie stad.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Lonneke09-10-2017

Geweldig!

Wij hebben 3 hele leuke dagen gehad in Brugge. Het was voor ons de eerste keer in Brugge en in een B&B maar hebben erg genoten. Dick & Tineke zijn super gastvrij en enthousiast en kunnen je een hoop vertellen over Brugge en wat er allemaal te doen is. Daarom hebben wij bij restaurants gegeten waar we anders niet naartoe waren gegaan en hebben we veel dingen bezocht op advies van Dick en Tineke. De kamers zijn ook erg mooi aangekleed, super origineel. Ontbijt was lekker en qua ligging midden in het centrum dus je kunt zo overal naartoe lopen. Zeker een aanrader als je wat leuks zoekt in Brugge!! Een dikke 10!!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Annie Holland23-08-2017

Topverblijf in hartje Brugge!

Voordelige prijs voor mooie grote kamers, hartelijke ontvangst, heerlijk uitgebreid ontbijt en een mooi terras dat beschut ligt tussen de kamers op de 1e verdieping. Je voelt je verzorgd, maar ook lekker vrij om je thuis te voelen. Con Ampere ligt in een rustig straatje dicht bij de Grote Markt, al het moois van Brugge is te voet te bereiken. Iets negatiefs: we zijn er 4 dagen geweest, maar ik kan niks bedenken!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Jolanda23-03-2017

Een sfeervol, knus, bijzonder en gastvrij verblijf

Dick & Tineke zijn twee enthousiaste en lieve mensen die je met open armen ontvangen. De kamers zijn zeer sfeervol en warm ingericht en zijn voorzien van alle luxe. De B&B ligt op een perfecte locatie in het centrum van Brugge waardoor je binnen 5 minuten op de grote Markt staat. Als je een bezoek aan Brugge overweegt dan zit je bij Con Ampere helemaal op de juiste plek!

Gereisd met partner in maart 2017

• 10Jaco en Elvera19-02-2017

Geweldig verblijf

"Con Ampere" bevat geweldig mooie kamers, Dick en Tineke zijn warme gastvrije mensen en geven ook nog 'ns een aantal supertips voor excursies, eten en drinken. In een weekend hebben we natuurlijk niet alles van Brugge kunnen zien, dus we komen nog 'ns terug. En dan zullen we zeker weer kiezen voor Con Ampere. Een aanrader !

Gereisd met partner in februari 2017

• 10C. Kool04-01-2017

Mooi en in het centrum

Mooie BenB sfeervolle kamers. Wij hebben met twee kleine kinderen in de grote kamer overnacht. Alles wat je nodig hebt voor je verblijf is aanwezig. Mooi ingericht en ruim Het ligt in het centrum dicht bij alle bezienswaardigheden. Alles is te lopen. Een aanrader, zeker gezien het enthousiasme waarmee de eigenaren je onthalen; een warme deken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Bed and Breakfast Con Ampère info