Choco Story

6.8Voldoende

• 7Steefrn31-10-2013

Chocostory

Leuk om gezien te hebben. Wel meer van verwacht. De demonstratie duurde maar liefst 5 minuten. Toch wel aardig.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 1Zoolook12-08-2014

Slechtste museum ooit

Slechtste Museum waar ik ooit geweest ben veel vitrines met oude rommel het museum is 4 etages hoog en ja dat gaat allemaal via trappen. Verder veel plastic cacaobonen en Playmobil poppetjes een franse film en een paasei van een meter of 2 hoog Verkwisting van chocolade als je het mij vraagt iedereen heeft dat vieze ei ook al aangeraakt smerig zeg een waste of money..

augustus 2014

• 7Anne18-02-2013

Leuk bij slecht weer

Leuk om bij slecht weer naar toe te gaan.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Matthijs05-09-2012

Leuk ook voor jongeren

Leuk om te zien hoe chocolade ontstaan is. Stapsgewijs wordt je door het museum geleid. Aan het einde wordt er voor gedaan hoe bonbons worden gemaakt en mag je die gemaakte bonbon ook proeven.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 7Sylvia 13-04-2012

Moet je gewoon geweest zijn, vind ik

Iedereen heeft het over dit museum als je zegt dat je naar Brugge gaat, dus we moesten er natuurlijk naartoe. Het was leuk en leerzaam, maar ook aan de kinderen was er gedacht d.m.v. een leuke speurtocht met beloning aan het eind.

februari 2012

• 7iamdini17-12-2012

Op het eind, een lekkere bonbon!

Is wel leuk om even rond te kijken, het verhaal van chocolade. Ze hebben er lekkere bonbons.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Eric_C07-01-2012

De wondere wereld van chocolade

Erg leuk museum, neem er even de tijd voor. Wij hebben er veel van opgestoken en maken nu ook thuis veel betere chocolademelk / deserts!

Gereisd met partner in december 2011

• 8r_dykers05-06-2012

Voor de chocoladeliefhebber

Als je liefhebber bent van chocolade, absoluut een aanrader. Zelf heb ik eerder diverse chocolademusea bezocht en die hebben mijn voorkeur. Mijn vrienden hadden nog nooit een chocolademuseum bezocht en voor hen was het wel leuk. Shop valt enorm tegen. Ga daarvoor naar de goede chocolatiers zoals Dumont.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Suusje13-02-2013

Mooi museum met veel informatie

Choco Story is een mooi museum waar je veel kan bijleren over chocolade. Ook de demonstratie rond pralines maken was boeiend! Het museum bevat erg veel tekst en uitleg, dus je spendeert er wel wat tijd in als je alles goed wil doornemen. Als je dus niet zo'n lezer bent, kan het wel wat saai worden...

Gereisd met partner in februari 2013

• 6jolandagerrits8722-07-2014

Leuk voor 1x

Wij hadden goede dingen over het Chocolade museum gehoord maar het viel best tegen. Veel platen waarop je kon lezen en sommige dingen werden aangeduid met Lego popjes. Prijs is €7.00 vond ik zelf wel duur voor wat je kreeg. Op het einde een kleine demonstratie waarbij je 1 bonbon mocht proeven.

Gereisd met partner in juli 2014

10 van de 26 reviews gezien