Bed and Breakfast Charming Brugge

Meer bedandbreakfast info

16 reviews over Bed and Breakfast Charming Brugge

• 10Ing30-06-2013

Super plekje

Super mooie, klantvriendelijke, persoonlijke Bed and Breakfast! Goed ontvangst door Christof. Bij binnenkomst kregen wij een plattegrond van Brugge met uitleg voor de do's en don'ts. Kamer echt helemaal geweldig, wat een goede smaak! Ik Ontbijt was perfect, tip laat een plekje vrij....je ziet het vanzelf! Een mooie tuin waar je heerlijk kunt zitten en voor de liefhebber een sauna met zwembad, echt top!

Gereisd met partner in juni 2013

• 10kdh8425-02-2013

Fantastische B&B !

Wij hebben dit weekend in deze fantastische B&B verbleven. Het ontvangst was zeer hartelijk. Hebben een stadsplan gekregen en dat was zeer handig. De eerste indruk bij het binnenkomen was wauw ! echt een zeer mooi gerestaureerd herenhuis. De kamer was super...tot in de puntjes verzorgd. Wij hebben niets dan lof over deze B&B. Het ontbijt als het luxe ontbijt zijn overheerlijk !. De vrouw des huizes weet echt hoe ze haar gasten op culinair gebied moet verwennen !.

Gereisd met partner in februari 2013

• 10Rianne en Pieter18-12-2012

Geweldig!

Erg mooie, klantvriendelijke, persoonlijke Bed and Breakfast! Gezellige ontvangst van Christof. Een plattegrond van Brugge meegekregen met daarop de do's en don'ts. Kamer erg mooi! Ik voelde me een prinsesje! Ontbijt was perfect. Lekker uitgebreid met verschillende zelfgemaakte dingen. Laatste dag nog genoten van de sauna in de tuin. Ook erg fijn! Brugge is ook een leuke, kleine, gezellige stad. Alles is goed te wandelen. Gezellige terrasjes en leuke kerstmarkten.

Gereisd met partner in december 2012

• 10Martin30-04-2012

Stijlvol en zeer gastvrij

Woensdag 18 april zijn wij 's avonds gaan rijden naar Charming Brugge. Dat zou voor ons betekenen dat wij rond een uur of 21.00 zouden arriveren. Vooraf hadden wij dit aangegeven en het bleek geen enkel probleem te zijn om rond deze tijd in te checken.

Christoph, de gastheer, heeft ons bij ontvangst direct de kaart van Brugge laten zien ter inspiratie voor ons 3-daagse verblijf in Brugge. Erg handig zijn de tips die we hebben gekregen van de bezienswaardigheden. Er zijn zowel aanraders als afraders op de kaart aangegeven.

De afstand van de Bed en Breakfast naar het centrum van de stad is met een kwartier tot 20 minuten goed te lopen.

Het verblijf is goed verzorgd en stijlvol ingericht. Aan luxe ontbreekt niets. Wij hadden La Nuit Blanche, de kleinste die Charming Brugge verhuurt. De badkamer is ruim en voorzien van een heerlijk ligbad. Lekker ontspannen na dat vele wandelen!

De ontbijten zijn erg lekker en ontspannen in een prachtige kamer met uitzicht op de lange tuin.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Maartje20-09-2011

Heerlijk genoten in Brugge!

Prachtige B&B in een monumentaal pand in Brugge. B&B is gelegen aan de rand van het historische centrum, ongeveer 15 min lopen tot de markt. Door de eigenaars wordt je in de watten gelegd vanaf het eerste moment. Heerlijk uitgebreid verzorgd en luxe ontbijt 's ochtends. Werkelijk aan alles is gedacht. Ruimte en luxe kamers, met een prachtige moderne badkamer. Goede ruime bedden en een grote flatscreen tv op de kamer. Wij voelden ons heerlijk verwend na 2 nachtjes! Prijzen zijn wellicht wat aan de hoge kant, maar je krijgt dan ook waar voor je geld.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Kees en Edith13-05-2011

Prachtige B&B van uitstekende kwaliteit!

Prima locatie, aan de rand van de stad, ongeveer 15 minuten lopen naar het centrum. Gastheer en gastvrouw die zeer behulpzaam zijn. Fietsen zijn te huur. Zalig ontbijt. Schitterend pand met mooie ruime tuin waar je heerlijk kunt zitten met een goed glas wijn. Een adres om zeker nog eens terug te gaan of om je vrienden naar toe te sturen.

Gereisd met partner in mei 2011

• 10Martijn & Marjolein03-05-2011

de naam doet eer aan

charming brugge is een mooi B&B op een goede locatie gelegen aan de rand van het centrum. het is een prachtig gebouw met mooie,goed ingerichte, schone kamers die elke dag schoongemaakt worden. Ook is er een hele mooie tuin waar je heerlijk kan zitten onder het genot van een drankje en versnaperingen. Bij binnenkomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen en naar de kamer geleid. Ook kregen wij een plattegrond van brugge met uitleg waar we lekker konden eten en bezienswaardigheden. Wat we beter niet konden doen en juist wel. Ook onze complimenten voor het ontbijt. het is vers en er was ook een zelfgemaakte verrassing bij het ontbijt. Ondanks dat je met meerdere in 1 B&B zit. merk je niks van de anderen mensen die daar verblijven en is het lekker rustig. de eigenaren stonden ten alle tijde voor je klaar als je iets te drinken wilde of een vraag had.

onze complimenten voor deze B&B!

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Sheila en Miranda08-11-2010

Prachtige B&B!!

Prachtig gestylde B&B aan de rand van Brugge. Het centrum is op 15 min lopen, maar daarvoor parkeer je gratis en is het 's nachts heerlijk rustig (geen rumoer, geen kerkklokken) Brugge zelf haalt het niet bij bv Antwerpen, maar leuk om een keer gezien te hebben. Alles met veel gevoel en aandacht voor detail ingericht, gastvrije ontvangst, je voelt je meteen thuis. Het ontbijt was zeer uitgebreid, alleen jammer dat dit alleen van 9.30-10.30 genuttigd kon worden. Inchecken vanaf 17.00 vonden we ook erg laat. Maar we bevelen deze B&B zeker aan bij ons in Nederland

Gereisd met vrienden in november 2010

• 10Ruud Segers19-09-2010

Fantastische Bed and Breakfast!!!

Charming Brugge was het ideale verblijf voor ons weekendje Brugge. Het is gelegen aan de randweg rond Brugge. Het voordeel hiervan is dat we de auto voor hun deur konden parkeren het hele weekend zonder kosten. Een kwartiertje lopen en je bent in het hart van de stad. De ontvangst was warm en hartelijk en Christophe vertelt je meteen de do's en don'ts van Brugge, alles wat je weten wilt. Het pand is echt fantastisch, ruime kamer met eigen luxueuze badkamer en een mooie tuin waar je rustig een drankje kan nuttigen. Het ontbijt wat we geserveerd kregen is zeer uitgebreid met koffie, thee, yoghurt, cereal, eieren, vers gebakken broodjes, croissants, beleg etc en Els ( gastvrouw ) maakt elke ochtend een heerlijk vers toetje! Je bent volledig vrij in je laten en doen en als je gesteld bent op je privacy is dat absoluut geen probleem. Je zal er zeker geen spijt van krijgen, wij gaan in elk geval nog een keer terug! Nogmaals bedankt, Christophe en Els voor het fantastische weekend! Groetjes

Gereisd met partner in september 2010

• 10m. van unnik14-03-2010

Zeer luxe bed & breakfast accommodatie!

Twee nachten doorgebracht in een prachtig gerestaureerd pand. Het pand en de slaapkamers zijn zeer smaakvol ingericht door de eigenaar (tevens interieurarchitect). Orginele details zijn behouden. We hebben overnacht in de kamer "Le Roi Sébastien". Zeer comfortabel (boxspring, flatscreen tv, ...) en prachtige ruime moderne badkamer. Het luxe ontbijt wordt verzorgd door de gastheer en zijn vrouw. Op loopafstand van centrum Brugge. Gratis parkeren voor de deur. Een bed & breakfast adres waar je je zeer welkom voelt!

Gereisd met partner in maart 2010

Bed and Breakfast Charming Brugge info