Hotel Central

4.9Matig

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Central?

4.9Matig

9 reviews over Hotel Central

• 8Brigitte25-06-2017

Prima verblijf in het hartje van Brugge

Het hotel is geheel gerenoveerd en erg netjes en comfortabel. We zijn zeer hartelijk ontvangen en geholpen en hebben lekker geslapen in de goede bedden.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 3Bierkens03-08-2014

Goede ligging, slecht hotel

Het hotel is goed gelegen, meer centraal kan bijna niet. Daar is dan ook alles mee gezegd. De douche was een haard van schimmel, de lavabo liep niet door, de wc was totaal verstopt, de vloerbedekking was versleten. Veel lawaai van een koelinstallatie van de buren, zicht op dezelfde installatie. In de deur van de kamer zat een raam, weliswaar in melkglas!! Alle bewegingen kunnen dan ook moeiteloos gevolgd worden. Het bed was hard, maar fatsoenlijk. Ontbijt: 1 minibroodje, 1 croisantje, 1 chocbroodje en 1 rozijnkoekje per persoon. Verder enkel boterhammen, kaas, salami en hesp. Ik kreeg wel 2 kannetjes koffie.

Gereisd met partner in januari 2014

• 0Bart11-06-2012

Prijs/kwaliteit verhouding is slecht

Zeer centraal gelegen. Vriendelijke bediening in het restaurant. Ontbijt is goed voor de prijs die je ervoor betaald. De kamer die wij hadden was niet best, raar dat er een raampje in de deur zat, waardoor zodra het licht op de gang aanging je wakker werd. Op de toilet kun je onmogelijk zitten als je lang bent, hetzelfde geldt voor de douche, slechts geschikt voor kleine mensen. Uitzicht van onze kamer was het keukendak met alle geurtjes die erbij vrij kwamen. De kamer oogt redelijk, maar was niet echt schoon. kortom Prijs/kwaliteit verhouding is slecht.

Gereisd met partner in januari 2012

• 2Sonja23-07-2011

Wij komen daar nooit meer

Smerig hotel heb er geen andere woorden voor. Ontbijt was slecht, kamer was vies er zat een smerig kattenluikje In het raam, de badkamer lag vol met haren van de vorige bewoner. Viel me erg tegen.

Gereisd met partner in juli 2011

• 2Ed07-07-2011

Nooit meer daar eten, vieze pizza van 20,50 Euro!

Hotel Restaurant Brasserie Central heeft onder meer Italiaanse keuken als een van de keukens. Los van het feit dat ze liever niet hebben dat je aan een tafel van 4 gaat zitten (als je alleen bent en het koud is op het terras en er genoeg tafels zijn in het overdekte gedeelte), is er ook een grote ongeinteresseerdheid. Ober staat continue te geeuwen. Bestelde een pizza van de chef (18 Euro!) en op de vraag zit er knoflook op (nee zit er niet op), kan ik dat erop krijgen (ja hoor). Na een tijdje kwam de pizza, bleek van onder, met een onscherp mes niet doorheen te komen, zeer overheersende bolognese smaak, totaal geen speciale pizza, werkelijk de meest gore pizza is en dat terwiijl iets speciaals hoort te liggen als je naar de naam kijkt en naar de prijs. Toen afrekenen. Voor de knoflook erop (+2,50 Euro!!) en glaasje wijn 5, dus dat maakt 25,50. Kan wel met credit card, oh nee toch niet <30 euro (staat nergens). Wat het lekker? wordt niet gevraagd.

Alleen gereisd in juli 2011

• 5jaco19-12-2010

slechte kamer goed personeel mooie ligging

De kamers met ontbijt zijn voor €80 veel te duur, op kamer 5 en 6 is geen tv of radiowekker, er is zelfs geen stoel om op te zitten en het was koud in de kamer. en we hadden uitzicht op een binnenplaats, Het ontbijt was redelijk, alleen kaas en ham en jam, maar voor €80 had een eitje er wel bij gekund. Het personeel was prima en de ligging op de markt was ook ideaal (op hooguit 200 meter is een parkeergarage). Het is er wel duur €5 euro voor 1 glas wijn of een leffe tap is niet goedkoop

Gereisd met vrienden in december 2010

• 5Sylvia05-09-2010

Nooit Meer

Ligging is prima, daar heb je dan ook alles mee gehad Douchen kan je alleen als je heel klein bent , kamers gaat wel . Ontbijt stelt niks voor. Het personeel haalt je door de zeik waar je bij staat en heel onvriendelijk.

Brugge is wel heel mooi .

Gereisd met vrienden in september 2010

• 6M. de Boer25-11-2009

Eens en nooit weer!!!

Op de website van Hotel Central ziet alles er perfect uit. Maar helaas toen wij aankwamen in onze kamer. Waren we zwaar teleur gesteld! De badkamer was niet schoon er lagen namelijk nog haren van de vorige bezoeker in het bad en rond om de wasbak. Niks was mooi afgewerkt en tot onze verrassing vonden we een kattenluik in ons raam. Heel raar vooral in een Hotel kamer.

Ontbijt was daar in tegen wel uitstekend verzorgd!

Gereisd met partner in november 2009

• 8an en pieter28-11-2007

naam vanhet hotel zegt genoeg zeer centraal gelegen. De kamers zijn niet van de modernste maar nog in goede staat. Het restaurant was uitermate goed met een enorme goede bediening !! Zullen zeker nog eens langsgaan. Groetjes an en pieter, quinten.

Gereisd met familie in november 2007

Hotel Central info