Géén boekingskosten

6.6VoldoendeScore uit 12 reviews

12 Reviews over Central

• 10Saskia Koning30-07-2022

Centrale ligging. Goede prijs kwaliteit

Hotel ligt aan de Markt. Heel centraal. Schone kamer, met prima voorzieningen. Wij hadden geen uitzicht op de Markt. Geen probleem, we slapen er alleen. Uitgebreid ontbijtbuffet! Heerlijk! Vriendelijk ontvangst en personeel

• 2Hans en Diana15-12-2021

Nooit meer.

Met vier volwassenen op 11 december 2021 op het buitenterras plaatsgenomen voor een lunch. De bediening was in eerste instantie goed maar toen wij van tafel wisselden en op een plek plaatsnamen waar de verwarming aanstond kregen wij een andere ober. Deze ober was bijzonder kortaf, chagrijnig en zeer klantonvriendelijk !! De ober moest ons niet omdat wij Nederlanders waren, een andere reden kunnen wij niet bedenken. Een van de bestelde maaltijden was nog eens verbrand ook en kon terug naar de keuken. Door de vreselijke bediening door de ober, die te herkennen was aan een kaal hoofd, zullen wij niet meer terugkomen bij Central. Ook de na afloop gegeven tip stak de ober zo in zak zonder een dankjewel.

• 9Iris24-10-2021

Fantastische plek voor weekendje Brugge

Leuk hotel met perfecte ligging! Zeer vriendelijk personeel, goede service, lekker ontbijt en schone kamers. Kamers zijn niet erg groot en redelijk gehorig, echter het prachtige uitzicht op de markt in combinatie met een heerlijke douche maakt alles goed. 🙃

• 3Andrea14-07-2021

Slecht

Via sociale deals geboekt , ik heb gekeken na de recensies en die waren over het algemeen goed . Nou wij vonden de liggen goed , maar kregen een kamer met uitkijk op de afzuiger van de keuken .verder was er geen vriendelijkheid van het personeel te bekennen alleen de mevr bij het ontbijt was aardig . Een vreselijke irritante Ober liep er savonds rond waar door we afgesnauwd werden toen we wat wilde bestellen … Ik zou zeggen nooit doen ! Er zijn betere en gezelliger onderkomens in de buurt !

• 8Brigitte25-06-2017

Prima verblijf in het hartje van Brugge

Het hotel is geheel gerenoveerd en erg netjes en comfortabel. We zijn zeer hartelijk ontvangen en geholpen en hebben lekker geslapen in de goede bedden.

• 3Bierkens03-08-2014

Goede ligging, slecht hotel

Het hotel is goed gelegen, meer centraal kan bijna niet. Daar is dan ook alles mee gezegd. De douche was een haard van schimmel, de lavabo liep niet door, de wc was totaal verstopt, de vloerbedekking was versleten. Veel lawaai van een koelinstallatie van de buren, zicht op dezelfde installatie. In de deur van de kamer zat een raam, weliswaar in melkglas!! Alle bewegingen kunnen dan ook moeiteloos gevolgd worden. Het bed was hard, maar fatsoenlijk. Ontbijt: 1 minibroodje, 1 croisantje, 1 chocbroodje en 1 rozijnkoekje per persoon. Verder enkel boterhammen, kaas, salami en hesp. Ik kreeg wel 2 kannetjes koffie.

• 0Bart11-06-2012

Prijs/kwaliteit verhouding is slecht

Zeer centraal gelegen. Vriendelijke bediening in het restaurant. Ontbijt is goed voor de prijs die je ervoor betaald. De kamer die wij hadden was niet best, raar dat er een raampje in de deur zat, waardoor zodra het licht op de gang aanging je wakker werd. Op de toilet kun je onmogelijk zitten als je lang bent, hetzelfde geldt voor de douche, slechts geschikt voor kleine mensen. Uitzicht van onze kamer was het keukendak met alle geurtjes die erbij vrij kwamen. De kamer oogt redelijk, maar was niet echt schoon. kortom Prijs/kwaliteit verhouding is slecht.

• 2Sonja23-07-2011

Wij komen daar nooit meer

Smerig hotel heb er geen andere woorden voor. Ontbijt was slecht, kamer was vies er zat een smerig kattenluikje In het raam, de badkamer lag vol met haren van de vorige bewoner. Viel me erg tegen.

• 2Ed07-07-2011

Nooit meer daar eten, vieze pizza van 20,50 Euro!

Hotel Restaurant Brasserie Central heeft onder meer Italiaanse keuken als een van de keukens. Los van het feit dat ze liever niet hebben dat je aan een tafel van 4 gaat zitten (als je alleen bent en het koud is op het terras en er genoeg tafels zijn in het overdekte gedeelte), is er ook een grote ongeinteresseerdheid. Ober staat continue te geeuwen. Bestelde een pizza van de chef (18 Euro!) en op de vraag zit er knoflook op (nee zit er niet op), kan ik dat erop krijgen (ja hoor). Na een tijdje kwam de pizza, bleek van onder, met een onscherp mes niet doorheen te komen, zeer overheersende bolognese smaak, totaal geen speciale pizza, werkelijk de meest gore pizza is en dat terwiijl iets speciaals hoort te liggen als je naar de naam kijkt en naar de prijs. Toen afrekenen. Voor de knoflook erop (+2,50 Euro!!) en glaasje wijn 5, dus dat maakt 25,50. Kan wel met credit card, oh nee toch niet <30 euro (staat nergens). Wat het lekker? wordt niet gevraagd.

• 5jaco19-12-2010

slechte kamer goed personeel mooie ligging

De kamers met ontbijt zijn voor €80 veel te duur, op kamer 5 en 6 is geen tv of radiowekker, er is zelfs geen stoel om op te zitten en het was koud in de kamer. en we hadden uitzicht op een binnenplaats, Het ontbijt was redelijk, alleen kaas en ham en jam, maar voor €80 had een eitje er wel bij gekund. Het personeel was prima en de ligging op de markt was ook ideaal (op hooguit 200 meter is een parkeergarage). Het is er wel duur €5 euro voor 1 glas wijn of een leffe tap is niet goedkoop

Hotel Central info

Het complex