Géén boekingskosten

BelgiëWest VlaanderenBrugge

7.9GoedScore uit 10 reviews

10 Reviews over Cavalier

• 8Leintjuh8401-12-2018

Mooie hotel voor een steendetrip aan Brugge

Mooi hotel in een oud pand midden in het centrum van Brugge. Vlakbij diverse toeristische dingen zoals de markt, het frietmuseum en het chocolade museum. Het is een oud huis maar de kamer is netjes wij hadden kamer 6 op de bovenste etage, met een smal trapje kwam je er. Goed ontbijtje met koffie, thee, verschillende broodjes en beleg soorten, yoghurtje een eitje pirma start van de dag. De eigenaar komt elke ochtend een praatje maken en geeft leuke en goed tips over Brugge. Wil je even een lekker kop koffie vlakbij het hotel drinken van dan naar Adriaan (hotel uit lopen de straat in en dan zit hij aan de linker zijde, vraag) De gratis shuttle bus die door Brugge gaat stopt een paar stappen lopen uit het hotel, met de bus ben je met 5 minuten op het station van Brugge

• 9Eileen25-06-2016

Goed hotel super locatie!

Het hotel ligt erg centraal. Binnen een paar minuten ben je op de Grote Markt. De kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien voor een hotel van die klasse. Prima ontbijt met erg veel keuze. De hotel eigenaar zorgt erg goed voor haar gasten en levert allerlei informatie over Brugge. Boek direct bij het hotel dat is goedkoper.

• 9Ellie30-07-2012

prima hotel

Helemaal eens met voorgaande mening. Een leuk, oud hotel, helemaal passend bij Brugge wat mij betreft. Ligging is perfect, bedden uitstekend, zagen er nieuw uit. Schone badkamer. Het interieur is inderdaad oud, maar op een leuke manier. Verwacht geen strakke, moderne kamer, want dat is het niet. Ontbijt prima, verschillende broodjes en beleg, yoghurt, fruit, muesli, vleeswaren, kaas, vers gekookt eitje, jus d'orange en keuze uit koffie, thee of chocolademelk En zeer vriendelijk ontvangst. Wij waren zeer tevreden.

• 8willekethuis08-05-2012

Zeer aan te raden!

Dit hotel ligt praktisch in het centrum; 2 minuten lopen vanaf de Markt. Uitbaatster zeer vriendelijk en kamer (dubbel bed) erg ruim en prima in orde. Ze noemen zichzelf een budgethotel, maar je krijgt meer dan budget. Enige budget is misschien dat het hier en daar verouderd is (schilderwerk etc). Maar wel schoon. Ontbijt contintaal (precies goed) met verschillende broodjes, gekookt eitje etc. In de buurt van hotel vele cafeetjes, restaurantjes en bistrootjes. Auto geparkeerd bij Station (voor 4 dagen € 10,50!!) en met bus (kost niets wanneer je een parkeerkaart hebt) naar de Markt (vlakbij hotel). Enige minpuntje wat ik kan aandragen is dat het hotel houten vloeren heeft en het (binnenshuis) wat gehorig is. Maar ja, het is een oud gebouw!

• 7sanels197213-02-2012

bij het centrum gelegen

positief : wij hadden kamer 2 : ruime kamer en badkamer,rustig gelegen aan de achterkant,goed bed,klein continentaal ontbijtbuffetje,vriendelijke ontvangst,bij centrum/bars/restaurants gelegen,proper,haardroger gratis te verkrijgen

negaief : steile trap naar boven (geen lift),ouderwetse inrichting,koud in de gang en ontbijtzaal,geen minibar op de kamer (handig in de zomer),ouderwetse kraan in het bad (moeilijk t° te regelen),tapijt op de kamer (voor mensen met allergie),dekens ipv donsdekens,nogal platte kussens (ook met 2 kussens)

• 9Koosje en Dee14-09-2011

Geweldig en zeer zeker aan te bevelen

Al voor de zesde keer komen wij in de maand augustus, tijdens de internationale poppen- en berenbeurs in Brugge, naar Hotel Cavelier. Van Viviane (de hoteleigenaresse) krijgen wij ook altijd, mede op ons verzoek, dezelfde kamer. In al de jaren zijn wij heel tevreden geweest met het verblijf. Alles ziet er schoon en keurig uit. Het ontbijt is netjes verzorgd en van een goede kwaliteit. Over de klantvriendelijkheid van Viviane kunnen wij alleen maar een woord gebruiken, nl. "GEWELDIG".

Koosje en Dee

• 9miertje02-07-2011

Een aanrader

Met mijn moeder en zus ben ik hier geweest, 2 nachten in een 2 persoonskamer, die voor drie personen gereed was gemaakt. We hebben het heel leuk gehad. Een vriendelijke ontvangst, een mooie kamer, een lekker ontbijt. Voor drie personen was de ruimte ook goed geschikt.

Het hotel ligt in hartje centrum, 200 meter van de markt en 50 meter van de winkelstraten en Eiermarkt met terrasjes. Als je uit het hotel komt kun je meteen het eerste café instappen. Ook zijn er diverse leuke eetgelegenheden in de buurt.

De eigenaresse is zoals ook al in eerdere recensies genoemd erg vriendelijk en behulpzaam.

Een echte aanrader wat ons betreft!

• 8Tanja29-09-2010

Kei leuk goedkoop hotelletje

Weekendje in Brugge. 2 nachten in dit hotel. Gewoon leuk, kitsch hotelletje, wat zeer netjes is onderhouden en er gewoon prima uit ziet. Eigenaresse heel aardig. Ontbijt was prima, heel klein buffetje maar genoeg te krijgen. Zeker aan te raden. Brugge is zelf geweldig, dit hotel ligt zo dichtbij de grote markt dat je gewoon centraal zit.mooie bezienswaardigheden, winkels, eet tenten en café.

• 7henk04-01-2009

prima plek

een mooie accomodatie een prima overnachtings plek goed eten en voor herhaling vatbaar

• 5Karin07-06-2005

Met Allerheiligen 4 dagen naar Cavalier geweest. Eerste indruk was : "zeer oud" maar ik vond het best gezellig. Mooie ontbijruimte met muurschilderingen. Zeer vriendelijke bediening en ontbijt zeer uitgebreid!! Rustig gelegen en op 2 minutjes van de Grote Markt, winkeltjes, restaurants en musea. Een aanrader voor een bescheiden budget. Ga er zeker terug!!

Hotel Cavalier info

Het complex