Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Casa-Romantico

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Casa-Romantico voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 10 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

10 Reviews over Casa-Romantico

• 10fleur19-07-2015

Paradijs midden in centrum maar met alle rust!

Een lang weekend in Casa Romantico verbleven in juli. Wat een prachtige locatie op een super plek voor weekend stad en romantiek! Hadden nooit eerder een B&B geboekt maar dit ging alle verwachtingen te boven. Zeer mooie kamer en een subliem ontbijt. Zeer fijn dat de auto ,goed betaalbaar,in de buurt stond en verder niet nodig want stad zeer vlakbij. Combinatie warme weer en zwembad was een topper,hebben een mini-vakantie gehad!

• 10-17-10-2013

top accommodatie

Een perfecte ligging, vriendelijke gastvrouw die voor de gasten klaarstaat en een heerlijk uitgebreid ontbijt met vers gemaakte lekkernijen. De kamer was mooi ingericht waarbij gelet is op detail, net als in de rest van het gebouw. Daarnaast, niet geheel onbelangrijk is de kamer goed onderhouden en schoon. Wij waren hier in de zomer en hebben dagelijks gebruik kunnen maken van het zwembad in de mooie tuin. Kortom een zeer geslaagd verblijf in een leuke, gezellige stad.

• 10Rick en Trudy van Toren23-07-2012

Helemaal TOP

Casa Romantico is echt een aanrader. Midden in het centrum. Wij werden heel leuk ontvangen door de eigenaresse. Het ontbijt is heerlijk. En de inrichting van het hotel is zo mooi en schoon. Kortom helemaal TOP !!!!!

• 91pip2319-06-2012

fantastisch

Werkelijk fantatstisch. Helemaal goed en tot in de puntjes verzorgd!

• 10Van spaendonck22-07-2011

Geweldig guesthouse

Wij hebben hier begin juli een heerlijk weerkend gehad. Locatie is prima namelijk op loopafstand van de markt. Het viest ouwe is smaakvol ingericht en vriendelijke eigenaren. De kamers waren schoon en van alle luxe voorzien. Het ontbijt was heerlijk. Geen gebruik gemaakt van het verwarmde zwembad maar als wij weer een keer terug komen gaan we dat zeker doen. Wil je een romantisch en sfeervol weekendje Brugge? Dan is deze guesthouse helemaal top.

• 10H & M28-12-2010

SUPER!!!!!

We zijn hier 2 dagen geweest met kerst. Super romantico natuurlijk. Het was echt heerlijk. Heerlijk gezwommen in het verwarmde zwembad. Geweldige mensen die alles voor je doen. We gaan hier zeker terug komen.

• 10angelique30-07-2010

SUPER!!! FANTASTISCH!!! GEWELDIG!!!

Wij zijn net terug en hebben het hier heerlijk gehad. Romantische inrichting en alles super schoon en tot in de puntjes verzorgd. Ik ben een moeilijke slaper en ik heb heerlijk rustig geslapen. Lekker nieuw zwembad (mooie sauna met jaccuzi in aanbouw) en de ligging is ook echt perfect, je bent lopend in 2 min in de binnenstad. Ontbijt was top en het echtpaar is super vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier zeker terug. Bedankt voor de fijne dagen!!! Dus niet verder zoeken Gewoon doen. Angelique en Bar-Lev uit de Bilt.

• 10hermans18-06-2009

Dit is op en top LUXE

Wie van een intieme sfeer houd met de nodige luxe , moet hiet zijn. Prachtige kamers en op een top service daar doe je het voor. Gewoon doen !

• 10M.B.07-05-2009

Jammer dat we niet een 11 kunnen geven!

Casa Romantico doet er alles aan om haar gasten een thuisgevoel te geven. De gastvrijheid is helemaal top en de gehele accommodatie is tot in de kleinste details uitgevoerd. De sfeer die de foto's op de website uitstralen is in werkelijkheid hetzelfde. Ik kan niet anders dan dit hotel aan iedereen aan te raden. De hele ambiance past perfect in het historische Brugge en het is de kers op de pudding voor een goed verblijf in een mooie stad. Absoluut voor herhaling vatbaar!!!

• 10Inge21-08-2008

Gastvriendelijkheid ten top!

Een super romantisch hotel. Liefhebbers van riviera maison zijn hier op hun plaats. perfecte ligging. 50m van het drukke plein. Gastvrouw is super vriendelijk en je hebt een echt huiskamergevoel. (zijn ook maar 4 kamers)Inrichting is SUPER! Ze zijn met de verbouwing van de tuin bezig, komt o.a. een zwembad. Kom zeker nog eens terug als de tuin klaar is. Aanrader!!!

Bed & Breakfast Casa-Romantico info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden