Géén boekingskosten

• 8.5Ruimte

Vakantiehuis info

3 Reviews over Casa Brujas

• 9P.D. Kuijpers06-08-2011

Heerlijke uitvalsbasis om Brugge te verkennen

Wij hebben onze huwelijkreis door gebracht in dit schitterende huis. Eigenaar is een zeer vriendelijke man, waar we contact mee hebben gehad toen we kwamen en weer gingen. Het huis is geweldig, erg luxe. Alles is aanwezig. Erg luxe keuken en alles is schoon en netjes. Wij waren met z'n 2en, ik kan me wel voorstellen dat het met 7 man aan de krappe kant is. Maar voor ons was het goed te doen. Deur gaat met code open, dus gelukkig geen gezeul met sleutels. Het huis ligt in een rustige buurt, maar wel vlak bij het centrum. Op vrij korte afstand is een supermarkt en de markt waar je alles kunt halen wat je wilt. 2 straten vanaf het huis ligt de parkeerplaats. We hebben onze auto daar aan het begin van de week ingezet en eind van de week er pas weer uitgehaald. Ideaal, alles is op loopafstand! Fietsen hebben we niet gedaan, omdat meerdere fietsen lekke banden hadden en er geen goede vrouwenfiets was. Dat was jammer. Verder in 1 woord TOP!!

• 9jonker24-12-2008

Heerlijk stadhuis

Prettig stadshuis, erg mooie stijl. Misschien wat weinig buitenruimte, zeker voor kinderen, maar dat is nou eenmaal in de stad. Wel klein rustig parkje nabij. Winkels, restaurantjes, wasserette nabij. Prettig buurtje met mooie geveltjes en ideaal dat eigenaar een garage heeft voor je auto.

• 10Leo Klepper19-10-2008

Zeer smaakvol en luxueus ingericht vakantiehuis

Wat ons betreft de leukste en meest luxueuze manier om een stad als Brugge te leren kennen. Ook aardig om mee te maken is als de stad 's morgens "ontwaakt". Echt een dikke aanrader!

Vakantiehuis Casa Brujas info

• Adresgegevens