Bed and Breakfast Canal Deluxe Brugge

Bed and Breakfast Canal Deluxe Brugge

9.7Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Canal Deluxe Brugge?

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Canal Deluxe Brugge voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

12 reviews over Bed and Breakfast Canal Deluxe Brugge

• 10Fam.uit Zeeland09-05-2015

perfecte plaats in een verrassende stad

Zeer hartelijke ontvangst door de eigenaar, en de gastvrouw/ assistente. Alles is tot in de puntjes verzorgd . Ze doen er alles aan om je een aangenaam verblijf te verzorgen. De locatie is perfect, midden in de stad, goed bereikbaar en met een privé parkeerplek(tegen betaling). Zeer luxe ontbijt en je wordt verwend met de beste chocolade bonbons van de lokale chocolaterie. Het appartement is van alle luxe voorzien. ( brandschoon,haard , bad, prima bed, privé zitje aan het water.) Kortom een perfecte plaats voor een geslaagd verblijf met je partner in een verrassende stad.

Gereisd met partner in april 2015

• 7Monique Stolwijk24-02-2015

Prachtig huisje vreselijke eigenaresse

We werden uiterst vriendelijk ontvangen door de assisente van de vrouw des huizes. Deze laatste was een weekendje weg en liet telefonisch weten hoe we binnen konden komen nadat we tevergeefs verschillende keren hadden aangebeld. Het huisje was heel leuk ingericht en straalde warmte uit, iets dat we van mevrouw niet kunnen zeggen. Op de ochtend van vertrek kwam mevrouw met de rekening binnenvallen en stelde zich voor het eerst dat weekend voor. Hierbij gaf ze direct te kennen dat we moesten betalen, direct en contant. Ze had kennelijk haast. De assistente had ons heel vriendelijk laten parkeren op n bouwvallig plaatsje in de buurt. Mevrouw had zonder pardon 10 euro bij de toch al pittige rekening opgeteld dat terwijl parkeren op zondag in deze straat gratis was. Met de mededeling erbij dat wij vast in de veronderstelling waren dat we alleen op de wereld waren want we hadden a-sociaal geparkeerd. Ze was verder niet benieuwd hoe we ons verblijf ervaren hadden. De assistente was echt lief!

Gereisd met partner in februari 2015

• 10mieke vandenabeele09-11-2011

grandieus!!

vlakbij centrum,héérlijke gastvrouw,lekker ontbijt...leuke,relaxte plaats bij reien...een mens komt tot leven! seppe met zijn kussen(de hond des huises en zijn grapjes) en een toetje bij het ontbijt..héérlijk! bedankt Tine en Luc!!

Gereisd met partner in november 2010

• 10Patricia & Daan Huizen27-09-2011

Fantastische B&B in het hart van Brugge

In een woor SUPER!!! Een zeer smaakvol ingericht huisje met romantische openhaard en van alle gemakken voorzien (zolas koffiezetapparaat, waterkoker, fohn). Aan de ene kant van het huisje bevindt zich een teras aan het water en aan de andere kant een gezellige stadstuin voorzien van heerlijke zitmeubelen. Een zeer lieve servicegerichte gastvrouw die je echt in de watten legd en een met liefde bereid luxe ontbijt serveert bestaande uit verse producten. Een echte aanrader voor een romantisch en relaxed verblijf in het gezellige Brugge

Gereisd met partner in september 2011

• 9E.11-09-2011

Verborgen oase in het hart van Brugge

Wat een mooie plek in het centrum van de stad. Toplocatie met prachtige afwerking van de beide apartementen. De trappen zijn misschien wat kindonvriendelijk, maar voor volwassenen prima en heel sfeervol. Hoe servicegericht kan je zijn.. 's avonds nog een heerlijk verse muntthee (uit de tuin!) van de gastvrouw gekregen. En het ontbijt.. teveel om op te noemen, maar heerlijk vers en met zorg bereid.

Gereisd met partner in september 2011

• 10Wesley en Nelleke Raaijmakers30-08-2011

Brugge op zijn best.

Mooie B en B met veel smaak ingericht en oog voor detail. De gastvrouw heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel. Zij en haar familie doen er alles aan om je een fantastisch verblijf te geven. Een heerlijk ontbijt een romantisch huisje en dat alles binnen een steenworp afstand van de grote markt. Wij komen absoluut terug!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Carolineopreis12-07-2011

Wonderschoon voor een romantisch weekendje weg!

Mooie centrale ligging, zeer luxeus, zeer gastvrij, fantastisch ontbijt, met liefde ingericht en zeer verzorgd, eigen priveterras, bad, vers fruit, bloemen en belgische bonbonnetjes, kortom helemaal perfect voor een romantisch uitje om je partner mee te verassen...

Gereisd met partner in juli 2011

• 10sam van branbant21-06-2011

een prachtoord

Een heel mooie, romantische B&B zeer rustig gelegen in het hart van het middeleeuwse Brugge. Aan de ene kant een stille rei waar je de zwanen en aalscholvers bezig ziet, aan de andere kant een nieuw aangelegde stadstuin. Ideaal om te genieten van een romantisch weekend. Een ontbijt om U tegen te zeggen en een supergastvrije gastvrouw. Baden in luxe op 200 m van de Grote Markt.

• 10Axelle18-06-2011

"Een dikke 10 voor Canal Deluxe" !

Wij hadden iets te vieren en hadden daarvoor echt wel de juiste B&B gekozen. Hartje Brugge, alle bezienswaardigheden op wandelafstand, prachtige romantische suite "Euphrasie" met alle comfort (eigen salon met open haard incluis), heerlijk veelzijdig ontbijt met vers fruitsap en eitjes, een gastvrouw die haar gasten uitermate verwent, ze persoonlijk verwelkomt en heel veel oog voor detail heeft. s' Avonds bij het terugkeren van het diner had ze zelfs alle kaarsjes in de suite aangestoken, kortom luxe, romantiek en excellente service ten top. Een plaats waar wij zeker en vast terugkeren met of zonder speciale gelegenheid !

• 10hubantwerpen17-06-2011

Gezellig en vriendelijk

Mijn vrouw en mezelf zijn hier héél toevallig terecht gekomen via, via maar wat waren we verrukt met deze mooie B&B. Spik splinter nieuw geopend maar 'de tijd van toen' werd super gerespecteerd. Super gezellig en uitmuntende ontvangst. Ook de liggiing was perfect: centraal en toch zo rustig langs dit kleine reitje. Wij komen zeker en vast nog es terug.

Bed and Breakfast Canal Deluxe Brugge info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk