Hotel Bryghia

8.2Fantastisch

11 reviews over Hotel Bryghia

• 9marina van klinken02-05-2014

prima hotel!

schoon hotel, wat oud bollig, prima ontbijt, super locatie (alles op loopafstand) boek van te voren een parkeerbox (7,50 per dag) wij hadden de bovenste zolderetage, helemaal top! de rioleringslucht is in veel hotels, is niet overdreven aanwezig ik vind het hotel wat aan de dure kant, gezien de wat gedateerde inrichting, maar je betaalt voor de locatie aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 8Jeanette09-07-2012

Rustig gelegen, toch dichtbij bezienswaardigheden

Knus ingericht klein hotel met vriendelijke ontvangst. Kamers zijn netjes ingericht en schoon. Bedden goed, wij hebben heerlijk geslapen. Ontbijt was smakelijk met voldoende keuze. Parkeren in eigen parkeerbox kost schijntje (€ 7,50 voor 24 uur). Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Ton van Poelgeest20-10-2008

Heel gewoon

Op basis van de beoordelingen op Zoover heb ik gekozen voor dit hotel. Het viel me niet mee. Een hoge waardering bijvoorbeeld voor 'eten' bleek overtrokken. Ze hebben geen restaurant. Alleen ontbijt kun je daar krijgen. En dat was netjes, maar bepaald niet bijzonder. Het is een keurig hotel waar je netjes ontvangen wordt, en waar je waar voor je geld krijgt. Niet meer en niet minder. Zo zijn er tientallen hotels in Brugge te vinden. Mankeert niets aan, maar ook geen aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Maarten15-08-2008

Knus, gezellig en goed hotel

Met een ideale ligging t.o.v. het stadscentrum van Brugge ligt dit Engels ingerichte hotel, gehuisvest in een prachtig monumentaal pand. Het management van het hotel heeft een leuke persoonlijke benadering (wordt gerund door een echtpaar) en een goede service. De kwaliteit van de kamers is goed, alles wat je verwacht is aanwezig. Een lift hadden we niet verwacht, maar die was er wel. Het ontbijt is super! Alles lekker vers en in een huiskamerambiance is het goed de dag beginnen. Tip: vraag even naar een afgesloten garagebox die je kan huren, als je met de auto bent.

Enige nadeel: geen airco op de kamers (toen wij er waren ook niet nodig, ook al was het buiten 25 gr.)

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9struyf29-05-2006

prachtig,romantisch,gezellig,zéér proper m.a.w.voor herhaling vatbaar.dit hotel is zeker aan te raden

Gereisd met partner in mei 2006

• 3Mark27-02-2006

Service was dramatisch slecht. Begon al met de internet-reservering (via hun eigen site!) die niet bekend was toen we aankwamen. Kamers waren oud met 15 jaar oude meubels en bedden. Bedden waren zo slecht, dat kun je je niet voorstellen. Slapen was niet mogeliijk omdat de veren in je rug prikten. Twee nachten bijna niet geslapen. Bij klagen hierover bij de eigenaar deed deze alsof we gek waren en alsof hij het voor het eerst hoorde.

Blij dat we hier weer weg konden om er nooit meer terug te komen!

Gereisd in februari 2006

• 10jaspers16-06-2005

We verbleven daar 2 nachten eind mei 2005. Wat opvalt aan dit charmante hotel is de rustige ligging, en toch dichtbij alle bezienswaardigheden. Vooral 's avonds was het er aangenaam kuieren langs de grachtjes rond het hotel. Dit hotel is zeker een ster meer waard.

Gereisd in juni 2005

Hotel Bryghia info

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats