Géén boekingskosten

7.1GoedScore uit 78 reviews

78 Reviews over Brugotel

• 7Alexandra Tiesinga / Michel Drijfhout23-08-2015

Top Vakantie

Leuk hotel, modern, minder was de snelweg, en de loop afstand naar de stad, 4 maart 2014 t/m 6 maart 2014

• 4Sonny24-07-2014

Piepkleine warme kamers

Ik had een romantisch arrangement geboekt omdat het mijn verjaardag was.Dit hield in 2 glaasjes cava bij aankomst en rozen blaadjes op het bed.We verkozen een kamer met twee één persoon bedden,maar moesten een twee persoonsbed nemen want anders zou ik geen rozenblaadjes op bed hebben.Groot was onze verbazing toen we bij het binnen komen van de kamer geen rozen blaadjes op het bed vonden,de bonntjes voor de cava ontbraken ook,dit werd later recht gezet en s'avonds vond ik een klein doosje met enkele pralines op de kamer.Kamers zijn klein en kast met onvoldoende bergruimte,enkel geschikt voor een paar nachten verblijf.Het was ook heel warm op de kamer,ik zou daar beslist niet willen verblijven als de dag temperatuur 25° of meer bedraagt.Zelfs s'nacht kreeg je met het open raam de kamer niet gekoeld,en kon dan ook nog niet eens slapen door het geraas van het verkeer op de expressweg waar het hotel naast ligt.Vuile plekken op tapis plein in gangen,echt vies.Het ontbijt was dan weer prima

• 7Tamara12-06-2014

Goed, maar kan nog wat renovatie aan te pas komen

kamers zijn klein, maar enkel nodig om te slapen, dus daar gaat het niet zozeer over. mij stoorde het vooral dat in de badkamer plaaster van de muur hing en dat er boven het bad schimmelvlekken waren. het hout was ook op vele plaatsen beschadigd of de verf hing er half af. dit kwam zeer onverzorgd over vond ik

• 7van mourik04-05-2014

prima hotel voor 1 of 2 nachten

Er loopt een drukke weg langs, maar toch prima geslapen, lekker ontbijt erg uitgebreid. Aardig personeel, we kwamen1.5 uur te vroeg aan maar konden toch vast inchecken in de kamer.

• 7Ummels02-04-2014

Goed voor een kort verblijf

Vriendelijk personeel, ook aan de receptie. Goed ontbijtbufet dat geregeld werd aangevuld. Redelijke prijzen voor consumpties. Kamer was erg klein. Nachtkastjes ontbraken (daar was ook geen ruimte voor). In de douche waren geen haken om de kleren aan op te hangen

• 3Marja Erents23-12-2013

oud en slecht onderhouden hotel

Oud hotel dat aan een doorgaande drukke weg en een behoorlijk stuk buiten het centrum ligt., bushalte ongeveer 5 min lopen, busrit is 2 euro per persoon per rit. Hele kleine kamers met slechte badkamer, wc bril zat helemaal los, douchekop totaal verkalkt, vieze vloerbedekking door het hele hotel. het ontbijt was prima. het personeel zeer vriendelijk. ,

• 3J.P. Oudmaijer28-10-2013

Boek maar iets anders

slechte bedden, zeer vies tapijt, schilderwerk is afgebladderd. Badkamer vies en oud. Men gaat er denk ik vanuit dat je toch maar 1 keer naar Brugge gaat.

• 6Adriaan09-10-2013

Toe aan een opknapbeurt

1 nacht hier verbleven, de kamers zijn erg klein en gedateerd, Verf aan de muur laat los, badkamer niet echt fris meer. Hier ga je niet voor je plezier een avond op je kamer zitten. Ander nadeel geen gratis wifi op de hotelkamer, dat kan alleen betaald 10 euro voor 1 uur, In de bar kan men wel gratis internetten. Persoon is vriendelijk en correct

• 7Dave06-10-2013

Prima hotel voor een doorreis of Stedentrip

We hebben dit hotel via Actie voor €44,50 pp voor 2 nachten geboekt om Brugge te bezoeken. Hiervoor was het een prima hotel en een goede deal. Hotel ligt iets buiten Brugge, dus niet op loopafstand van het centrum. Kamer was vrij klein, maar schoon. Bedden waren prima. Bij het ontbijt was er keuze voldoende. Ee aanrader voor iedereen die een hotel voor één of twee dagen zoekt en als dit via een internetactie kan des te beter..

• 5Hendrik12-08-2013

Kan veel beter

Mooi op eerste gezicht, maar veel gebreken bij nader inzien. Een paar voorbeelden: - kamers dringend aan renovatie toe (hier en daar afbladerende verf, schimmel tussen voegen in badkamer, veel kalk- en schimmelaanslag in toiletpot, hier en daar wat roest) - bed was echt niet goed. Versleten matras waardoor ik scheef lag. - kleine kamers, smalle bedden (2-persoonsbed = 140 cm breed) - vieze tapijten in gang en trap (vocht en andere plekken)

Ontbijt was wel echt goed, zowel de ruimte als 't ontbijt zelf. Dit is m.i. boven 't gemiddelde voor een 3* hotel. Ook 't personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam.

Wij hadden geboekt met bongo-bon, maar 'k zou er nooit zelf boeken, of 't hotel aan iemand aanraden.

Hotel Brugotel info

Het complex