Hotel Bourgoensch Hof

Hotel Bourgoensch Hof

8.2Fantastisch

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Bourgoensch Hof?

8.2Fantastisch

11 reviews over Hotel Bourgoensch Hof

• 8Bernadette24-07-2015

Zalig

Met mijn lief heb ik een paar heerlijke dagen in Brugge beleefd. Een fabelachtige stad!!!

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Wim27-05-2013

Prachtige locatie

Leuk nostalgisch hotel. In het centrum van Brugge. Vriendelijk ontvangst. Kamers zijn oké, niet meer dan dat. Ontbijt is prima. Verder is alles op loopafstand van het hotel.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Suusje13-02-2013

Prachtige locatie

Wij logeerden hier 2 nachten. Het personeel was erg vriendelijk, de kamer heel netjes en het bed zeer goed! Ook de locatie is prachtig: tijdens het ontbijt heb je uitzicht over de Brugse Reien en er is ook een terras. Het hotel ligt midden in het centrum, dus alle interessante bezienswaardigheden liggen op wandelafstand. Ideaal voor een citytrip in Brugge!

Gereisd met partner in februari 2013

• 6milapila2803-02-2013

Dikke tegenvaller

Het is waar dat het hotel een super liggen heeft, maar ik snap niet hoe dit hotel aan 3-sterren komt?! De kamer (nr 33): nachtlampje wat los hangt, dichte kluis (gebeld met receptie maar die konden de volgende dag hem pas resetten) slecht schoongemaakt, (papieren van vorige gasten lag er nog!) Zowel in badkamer als toilet een afzuig-systeem wat aangaat wanneer je het ligt aan doet maakt echt een vreselijk kabaal. Nergens stond aangegeven dat de hotelbar en het restaurant gesloten waren wegens vakantie!!! Het ontbijt; weinig keus. Ondanks dat het brood erg lekker en erg vers was waren er geen broodjes, alleen donker bruin en licht bruin brood en krentenbrood. Toen wij kwamen zagen we op een lege tafel eierresten liggen maar er waren geen eieren. Toen ik vroeg of wij ook een ei konden krijgen was dat geen probleem en ca. 8 min later kregen we een vers ei, maar gasten die later kwamen was ook geen ei voor. Wifi op kamer was slechts in 1 hoekje te bereiken. Kortom wij komen niet weer hier

Gereisd met partner in februari 2013

• 9corine29-01-2013

prima plek..

het hotel ligt midden in het centrum, in een hof. binnen merk je niks van de stad, het was heerlijk stil.

het personeel is vriendelijk. het ontbijt super, alles is aanwezig, en er is genoeg. kamer ook goed. met een heerlijk bad, we hadden kamer 223

Gereisd met partner in januari 2013

• 0tjeu claase18-11-2011

prima hotel met fraaie ligging

'n paar dagen in Brugge geweest en hier overnacht.Mooie locatie, vriendelijk personeel, goede kamer, wat wil je nog meer. Gewoon 'n aanrader voor 'n paar dagen Brugge!

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Karin18-05-2011

Prachtig stijlvol hotel/schitterende lokatie

Hotel Boergoensch Hof ligt op een van de mooiste en meest gefotografeerde lokaties van Brugge. Het hotel wordt uitgebreid sinds vorig jaar en de kamer die wij hadden was gemoderniseerd. Wel zijn de authentieke delen behouden gebleven. Erg sfeervol. De kamer is niet luxe maar alles is aanwezig incl föhn ed. Het personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijt keurig verzorgd. In het restaurant kun je voor een redelijke prijs goed eten. Je loopt het hotel uit en daar is meteen een terras met uitzicht op het water. Alles is op loopafstand. Veel terrasjes in de buurt. Bezoek het biermuseum, en maak een tochtje met de boot door Brugge. Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit knusse hotel in Brugge.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9thera van den brand11-05-2010

een aanrader

Wij zijn hier drie nachten geweest. Een goed hotel op een zeer goede locatie. Aan de reien en drie minuten lopen van allerlei bezienswaardigheden. Een zeer goed ontbijt. Goede service en vriendelijk personeel. Het hotel wordt nog flink aangepakt waardoor het alleen maar beter wordt. We hebben echt genoten. We hebben niet gegeten in hotel maar zag er wel goed uit. Een tip: loopt in de stad eerst goed rond en kijk naar de prijzen dan bespaar je veel geld.

Gereisd met partner in april 2010

• 8Mia Van Poucke27-09-2009

In het midden van Brugge, en wat een locatie

Dit hotel is juist overgenomen door nieuwe eigenaars die een nieuw leven in de zaak lijken te blazen. De service is dan ook zeer goed en de jongeman aan de receptie lijkt er alles aan te doen om de klanten tevreden te stellen. Hij vertelde ons dat de kamers deze winter worden gemoderniseerd, wij kijken alvast uit naar ons volgende verblijf.

Gereisd met partner in september 2009

• 8jos03-05-2008

Aardig hotel, maar helaas zeer slecht bed, hele kleine TV, slecht schoongemaakt, muffe lucht en zeer matig ontbijt. Jammer. Ligging is geweldig mooi

Gereisd met partner in mei 2008

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats