Boudewijn Seapark

5.5Voldoende

• 2saschya11-08-2020

nooit meer

alle dieren zijn weg, park heel slecht onderhouden en hebben zoveel betaalf om 4 zeehondjes te zien. NU DAN EN NOOIT MEER!

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 6tony27-08-2019

het park aanpakken verven onderhouden

de prijs van de inkom is goed en ook de dolfijnenvoorstelling is vernieuwd maar alle andere is zeer verouderd ( 5jaar geleden ook geweest nog steeds hetzelfde het is alsof de dolfijnen voorgaan en al de rest bijzaak zijn niks opgekuist bv tafels en stoelen ook onvriendelijke oude man oude auto s zeer onbeleefd tegover bezoekers

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Frits van Alveren17-08-2019

Overzichtelijk en wat een mooie shows

In andere parken vaak het idee dat we eeuwig in cirkels lopen. Voorstellingen met de dieren erg mooi en leerzaam

• 8Wendy17-08-2019

Leuk park

We hebben het park bezocht op 16 augustus. Door de kritieken dachten we in een oude troep terecht te komen, waar we dan ook nog afgesnauwd gingen worden. Wat en aangename verrassing was ons bezoek: geen klachten. Ons oordeel is dat de kritieken fel overroepen zijn. Geen enkel park is perfect, er kan altijd iets mislopen. Als je op die dag dan net in het park bent is dat natuurlijk een tegenvaller, maar niet veralgemenen aub.

• 1Tonnie08-08-2019

Zeer slecht onderkomen park

Onderkomen park Vieze wc geen papier Zeker niet waard als je de volle mep moet betalen Onvriendelijk personeel kan geen lachje af

• 5Valerie crombez03-08-2019

Verouderd park

We zijn met mijn 5jarige zoon en 14jarige dochter naar het park gekomen. Het park is heel verouderd en persoonlijk zijn 27€ toegang niet waard. Ook de restaurants verouderd en muffe geur. Maar mijn zoontje vond het een zeer leuke dag en das het belangrijkste.

• 6Sidak01-08-2019

Net OK , vergane glorie

We hebben het park bezocht met 2 jonge kinderen 2.5 en 5 jaar. De dolfijn show was voor mij als volwassene het beste van de dag. Het park is "onderhouden" maar heeft dringend investeringen nodig. De attracties zijn oud en zo goed als versleten. De toiletten zijn verouderd en er zijn er te weinig. De restaurants die nog open zijn , zijn verouderd , lange wachtrijen , geen lekker eten en relatief duur. Attracties en speeltuinen dringend aan vernieuwing toe. Als dit park zonder investeringen blijft door gaan vrees ik voor het voort bestaan. Maar mijn kinderen vonden het een leuke dag en dat is de enige reden waarom ik een voldoende geef.

• 5paul01-08-2019

Een mooie dag met veel vraagtekens

We waren met onze kleinzoon naar het pretpark vandaag . Reuzeleuk voor kleinere kinderen. Heel leuke dolfijnenshow, mooie zeeleeuwenshow ...Spijtig dat we tijdens de middag veel moeite hadden en wel een uur stonden aan te schuiven om een frietje te verkrijgen , dat we moesten zien hoe jobstudenten overbevraagd worden en dat eigenlijk alles in het honderd loopt. En dit zonder enige info te krijgen. Uiteindelijk hebben we dan maar gegeten om 16 uur. Aan de speeltoestellen was er heel weinig communicatie , tussen ons de klant en de bediener. Kunnen 16- jarigen niet meer spreken? (1 uitzondering de jongen aan de paardjes in het bos praatte wel met de kinderen) Onze kleinzoon had een mooie dag dank zij de dierenshows . Maar we nemen volgende keer wel ons eigen eten mee.

• 5Sabine01-08-2019

geen tweede keer

Heb zeker geen hoge verwachtingen van dit park, het is er erg verwaarloosd en de hygiëne laat de wensen over. Opknapwerk is zeker op zijn plaats. De attracties zijn erg verouderd. Op een bepaald moment had ik zelf schrik dat het uit elkaar ging vallen.

De enige troeven aan dit park zijn het waterpark en de shows. De shows zijn zeer aangenaam en leuk! Ze besteden aandacht voor het milieu door dit te verwerken in de inhoud van de show.

• 1Mevrouw Hollander29-07-2019

Nooit meer

Dit was echt zonde van het geld. Het verdient de naam dolfinarium / seapark niet. Je verwacht vissen en aquaria, maar je kunt enkel naar twee shows (en een werd al afgelast) en dan zie je hooguit 1 a 2 dolfijnen. Er was ook een verdwaalde zeeleeuw. Attracties zijn enkel voor hele kleine kinderen (tot 6/7), niet voor een tienjarige. Alles mocht ook best eens opgeknapt worden, was erg verwaarloost. Jammer. De website beloofde duidelijk teveel en ik mocht een jongetje troosten..

10 van de 69 reviews gezien