Hotel Bonobo

8.9Fantastisch

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Bonobo?

8.9Fantastisch

16 reviews over Hotel Bonobo

• 9Wilma02-05-2016

Een echte aanrader!

Super gelegen nabij het oude stadscentrum, alles op loopafstand. Aardige gastheer en -vrouw. Parkeren naast het hotel mogelijk.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 9Fam. vd Boon31-10-2009

Prachtige plek tegen centrum Brugge

Leuk hotel op paar minuten lopen van centrum Brugge. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en geven je bij aankomst advies waar je o.a. kunt eten. Ideaal is de parkeerplaats (afgesloten met hek) naast hotel zodat je zeker van plaats bent (wel vooraf reserveren). Hotel heeft kamers en appartementen. Wij hadden een royaal appartement wat er netjes en schoon uitzag bij aankomst. Dagelijks worden ze ook schoongemaakt. Al met al prima dagen gehad. Wat ons betreft zeker een aanrader voor een paar dagen Brugge.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Jennij en Frans Zegvaard20-07-2009

Een fantastisch apart hotel

Hotel Bonobo is ons prima bevallen en is zeker aanrader. De eigenaars zijn zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk. De kamers zijn ruim, comfortabel en heel schoon. Het ontbijt is prima en een goede parking en dicht bij het mooie oude centrum komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9S.Huitema04-04-2009

bovenverwachting

in een woord fantastisch, centraal gelegen, prima service, persoonlijke benadering, alles voor een paar fantastische dagen in een heerlijke omgeving

Gereisd met partner in maart 2009

• 9Kampenaar NL05-08-2008

rustig gelegen, klantvriendelijk,

Prima hotel voor een leuk weekend Brugge. Ligt mooi in het centrum. De kamers zijn ruim en prima verzorgd. Ontbijt smaakte heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9M. Ketzer02-05-2008

We zijn net terug van 5 dagen Brugge. Bonobo is een prima plek om te verbliven. Zeer vriendelijke eigenaren, gezellige en relaxte sfeer, lekker ontbijt, zeer ruime en schone kamer, auto naast de deur op omheinde parkeerplaats. Wat wil je nog meer?

Gereisd met partner in april 2008

• 9Leo. Sylvia en Joy22-03-2008

We zijn hier in het weekend van 14-16 maart geweest. Hadden voorf de eerdere positieve ervaringen gelezen, en die kunnen we volledig onderschrijven. Een allervriendelijkste ontvangst, een groter appartement dan we hadden geboekt. Auto náást de deur en die mochten we eveneens op zondag laten staan. Lekkere ontbijtjes, én last but not least midden in het centrum onder de klokken van St.Salvatore... Kortom, dit verblijf kan met zo'n apart hotel niet meer 'stuk' !! Een absolute aanrader voor een goed weekend Brugge.

Gereisd met familie in maart 2008

• 9Dick en Corine Vermaat23-12-2007

Wij zijn hier met vrienden geweest en we hebben het prima naar ons zin gehad. We werden heel hartelijk ontvangen en kregen allerlei tips. Het verblijf was uitstekend en het ontbijt was top. Heel prettig was ook dat de auto op eigen terrein geparkeerd kon worden en dat hij, na het uitchecken, gewoon kon blijven staan. Zodoende konden we ook de laatste dag nog lekker genieten van Brugge. Deze stad is absoluut de moeite waard. Wij hebben Brugge nu in kerstsfeer meegemaakt, maar we gaan hier zeker ook nog eens van genieten in het voorjaar of de zomer.

Gereisd met vrienden in december 2007

• 9Andre en Paulina Zouwer20-12-2007

Hotel Bonobo is ons prima bevallen en is zeer aanbevelenswaardig. De eigenaars zijn zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk. De kamers zijn ruim, comfortabel en heel schoon. Het ontbijt is prima. Wij zijn in het weekend voor de kerst geweest en hebben genoten van de gezelligheid (en drukte) en een wel heel sfeervol versierd en verlicht Brugge. Voor ons een reden om hier volgend jaar zeker terug te keren.

Gereisd met partner in december 2007

• 8Noor & Swen01-07-2007

Vandaag teruggekomen na een heerlijk weekendje Brugge! Wat een mooi stadje! Hotel Bonobo is zeker een aanrader! Het ligt zeer gunstig gelegen in het historisch centrum. Musea, winkelstraat etc liggen op loopafstand. Eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam. Appartement is groot genoeg en schoon. Ontbijt is goed. Komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd in juli 2007

Hotel Bonobo info

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Terras