Géén boekingskosten

7.1GoedScore uit 32 reviews

32 Reviews over Biskajer

• 4Meike20-07-2019

Totaal niet klantvriendelijk

De klantvriendelijkheid in dit hotel is heel slecht. Na een overnachting willen we nog een dagje Brugge in en ons spullen achterlaten in het hotel. Er wordt ons verteld dat dit niet kan, terwijl bij de aankomst is verteld dat dit wel mogelijk was. Uitchecken kon tot 11:00 uur, om 10:55 wordt op onze deur gebonkt of we de kamer willen verlaten. We waren bezig met het inpakken van de laatste spullen in de haast zijn we daardoor wat vergeten. Nu bellen we dezelfde dag nog of we dit op kunnen halen en wordt verteld dat dit al weg is gegooid. Er wordt geen moeite gedaan om een oplossing te vinden en verteld dat het heel normaal is dat alles meteen weg wordt gegooid.

• 9Cyril13-05-2018

Super!

Alles was prima! Je zit lekker dicht bij het centrum dat is op ca. 1 minuut lopen. Maar je zit niet tussen het feestvolk. Wij mochten onze bagage om 10:00 al brengen en dit ging achter slot en grendel tot we de kamer in mochten. Erg tevreden!

• 5Karen04-03-2017

Niet voor herhaling vatbaar...

Positief: ligging (centrum Brugge), rustig hotel, aangename slaapkamer, vriendelijk personeel Negatief: bar sluit om 20u, als je koffie of thee wilt 's avonds dan moet je met je tas naar beneden...de thee is dan ook enkel zwarte thee van Colruyt...voor deze prijs verwacht ik net iets meer... De badkamer is niet zo praktisch...vooral de wc-rolhouder dan (schuin tegenover het toilet, je kan er nogal moeilijk aan, als je wat kleiner bent kan je er volgens mij helemaal niet aan). Het ontbijt was matig, ik had het iets uitgebreider verwacht (zeker voor deze prijs) Samenvatting: te duur voor wat het is....onze kamer was normaal 170 euro waard, gelukkig hadden we een bon, anders was het weggegooid geld...

• 9Tom04-11-2016

Fantastische locatie

Toffe ligging, goede kamers , grote badkamer , verzorgd en netjes

• 9xingridx_8811-05-2014

sfeervol hotel in het centrum van Brugge

2 overnachtingen gehad in Hotel Biskajer in het centrum van Brugge. Sfeervol hotel dat gerund wordt door 2 zeer vriendelijk mannen. De service is er prima en zij geven je een goede uitleg over de stad en parkeermogelijkheden en waren geïnteresseerd in ons bezoek. We hadden een kleine kamer, maar deze was heel sfeervol en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het is er schoon en netjes, iedere dag schone handdoeken en een fris opgemaakt bed. Het bed is aan de korte kant, wat een beetje lastig is voor lange mensen. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Het centrum (oa de markt) vind je op slechts 300m afstand, het chocomuseum (aanrader) ligt zelfs naast de deur!

• 8Thea11-02-2014

Prima hotel in het centrum van Brugge

Hotel Biskajer ligt op loopafstand van de Markt. We werden zeer vriendelijk ontvangen en konden gelijk (1 uur 's middags) onze kamer betrekken. Er is een lift. De bedden zijn prima, de kamer ruim. Gratis wifi op de kamer.

• 8Bart11-10-2012

Perfecte uitvalsbasis voor weekendje Brugge!!

Hotel Biskajer ligt op precies 2 minuten lopen van de Markt. De kamers zijn ruim van opzet en mooi opgeknapt. De bedden zijn goed. De badkamer is sfeervol, compleet en schoon. Het ontbijt is basic, maar goed van kwaliteit en ruim voldoende.

• 10Jose Hoppenbrouwer08-04-2012

service is super!

Prettig hotel met goede ligging. Vriendelijk personeel bij receptie. Zelfs vergeten i-pad is per post nagezonden!

• 1Kole Kovachev10-03-2012

De slechtste hotel waar wij ooit geweest zijn.

Het hotel, zowel kamers zien er goed en verzorgd uit. Na een nachtje slapen kreeg mijn vriendien de volgende dag overal uitslag. Toen wij de volgende avond de matrassen hadden omgedraaid, bleken er BEDWANTSEN in onze bedden te zijn (!). Het hotel heeft geen nachtreceptie, dus was er niemand om ons verder te helpen. Wij hebben de helft van de nacht in de ziekenhuis van Brugge doorgebracht, en de rest van de nacht in onze auto.

De volgende ochtend hebben wij geen excuses gekregen en werden zelfs ervan beschuldigd dat wij de bedwantsen naar het hotel hadden gebracht. En bedankt!

EEN ABSOLUTE AFRADER DUS!

• 8Fam. Gaarthuis21-08-2011

Gezellig hotel

Zeer gezellig hotel om een leuk week-end in brugge te verblijven. Familie Gaarthuis

Hotel Biskajer info

Soort hotel