Hotel Bethunester

5.5Voldoende

België, West Vlaanderen, Brugge

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Bethune?

5.5Voldoende

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Bethune

• 3Jozef04-06-2010

Nooit meer!

Dit hotel ligt buiten het centrum. De kamers zijn veel te duur in vergelijking met de grote die ze maar hebben. De helft van de kamers hebben maar uitzicht op de Brugge de andere helft kijkt uit op een drukke straat. De badkamer is enorm verouderd en te klein!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8een Russische en een Americaanse22-08-2009

goed

het is een oude hotel. alles is verzorgd en proper, geen lawaai van buiten. heel goed geslapen ! fruitsap, koffie enz was lekker en verzorgd. gewoon europees ontbijt.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

0 tips over Hotel Bethune