Vakantiehuis Asterix

14 reviews over Vakantiehuis Asterix in het Nederlands

Aanrader

Steegink,
16-10-2017

Gezellig ingericht huis, paar minuten lopen naar de grote markt.

Zeer gastvrij ontvangen door Geert. Van alle gemakken voorzien.

Geweldige locatie, prima prijs/kwaliteit

Cor Hendriks
29-9-2014

De Asterix ligt mooi dicht bij het centrum van Brugge. Het is wonderbaarlijk dat er in een betrekkelijk klein en vooral smal huis een keuken, huiskamer met eettafel, een badkamer, 2e toilet en 4 kamers voor 2 personen zijn gehuisvest. De trappen zijn dan ook navenant (smal dus) het is netjes en alle voorzieningen aanwezig.

Gezellig thuiskomen in Brugge

Lilian van Deurzen
15-3-2014

Niet ver van het centrum van het wonderschone Brugge ligt deze gezellige accommodatie, waar het na lange dagen door de stad dwalen heerlijk 'thuiskomen' is om de dag nog eens door te nemen onder het genot van een hapje en een drankje.

een aanrader

Familie Verhoeven
17-10-2013

Na een warme ontvangst door Geert in het erg gezellige en knusse Asterixhuis hebben wij een fantastisch weekend gehad. Een paar minuten lopen en we waren in het centrum van het mooie Brugge. Sfeervolle binnenstad met goede restaurants.

We hebben erg genoten!

Fam. J. Holsappel
9-6-2011

Alles was prima verzorgt. Centrum binnen paar minuten bereikbaar (als je goed loopt).

Inrichting van het huis heel compleet.

Bijzonder genoten!

Marlie
31-5-2011

Met 8 volwassenen zijn wij in huis Asterix geweest en hebben bijzonder genoten van ons verblijf. Wij werden vriendelijk ontvangen door Geert, die vol enthousiasme over Brugge (+ het lekkere bakkertje op de hoek!) praat. De locatie van het huis is werkelijk schitterend. Wij hebben heerlijk gegeten, gedronken, gewandeld en geslapen in Brugge. Zeer de moeite waard!

Zeer aangenaam verblijf

Fam. Grobben
30-6-2009

Asterix is een zeer aangenaam huis. Het huis is erg mooi ingericht en voorzien van alle comfort. Door de ideale ligging van het huis ben je binnen een paar minuten in hartje centrum. Kortom we hebben genoten van Brugge en van het verblijf in Asterix.

zeer aan te raden!

joosen
3-5-2009

mooi huisje, zeer vriendelijke ontvangst. Huisje is stijlvol en persoonlijk ingericht, we voelden ons er meteen thuis. Ligging is ideaal voor sightseeing, in 5 minuten ben je te voet in het centrum.

Goede bedden.

2008

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Roel Keppel
24-10-2008

Perfecte ligging t.o.v. centrum van Brugge aan rustige straat met voldoende parkeergelegenheid en bovendien een garage. Gastvrije ontvangst door de landlord. Gezellig ingericht huis met volledig ingerichte keuken (afwasmachine, wasmachine, wasdroger, oven, magnetron) en goede uitvalsbasis om de stad te leren kennen. Verder voorzien van draadloos internet, DVD-speler en op alle kamers tv. Veel leuker dan een hotel of een camping.

2007

Wij waren voor de 2e keer hier

Karel en Jansje
18-12-2007

Wij waren voor de 2e keer hier. En weer was het fantastisch. Vriendelijke ontvangst met gebak en een glaasje port. Huis van alle gemakken voorzien incl. draadloos internet. Goed bed. Wanneer we weer naar Brugge gaan, en dat doen we zeker, dan weer in huis Asterix.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Asterix in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Asterix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.