Vakantiehuis Asterix

9Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Asterix?

9Fenomenaal

• 8.7Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

48 reviews over Vakantiehuis Asterix

• 9Steegink16-10-2017

Aanrader

Gezellig ingericht huis, paar minuten lopen naar de grote markt. Zeer gastvrij ontvangen door Geert. Van alle gemakken voorzien.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 7Cor Hendriks29-09-2014

Geweldige locatie, prima prijs/kwaliteit

De Asterix ligt mooi dicht bij het centrum van Brugge. Het is wonderbaarlijk dat er in een betrekkelijk klein en vooral smal huis een keuken, huiskamer met eettafel, een badkamer, 2e toilet en 4 kamers voor 2 personen zijn gehuisvest. De trappen zijn dan ook navenant (smal dus) het is netjes en alle voorzieningen aanwezig.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9Lilian van Deurzen15-03-2014

Gezellig thuiskomen in Brugge

Niet ver van het centrum van het wonderschone Brugge ligt deze gezellige accommodatie, waar het na lange dagen door de stad dwalen heerlijk 'thuiskomen' is om de dag nog eens door te nemen onder het genot van een hapje en een drankje.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 9Familie Verhoeven17-10-2013

een aanrader

Na een warme ontvangst door Geert in het erg gezellige en knusse Asterixhuis hebben wij een fantastisch weekend gehad. Een paar minuten lopen en we waren in het centrum van het mooie Brugge. Sfeervolle binnenstad met goede restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 8Fam. J. Holsappel09-06-2011

We hebben erg genoten!

Alles was prima verzorgt. Centrum binnen paar minuten bereikbaar (als je goed loopt). Inrichting van het huis heel compleet.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 8Marlie31-05-2011

Bijzonder genoten!

Met 8 volwassenen zijn wij in huis Asterix geweest en hebben bijzonder genoten van ons verblijf. Wij werden vriendelijk ontvangen door Geert, die vol enthousiasme over Brugge (+ het lekkere bakkertje op de hoek!) praat. De locatie van het huis is werkelijk schitterend. Wij hebben heerlijk gegeten, gedronken, gewandeld en geslapen in Brugge. Zeer de moeite waard!

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9Fam. Grobben30-06-2009

Zeer aangenaam verblijf

Asterix is een zeer aangenaam huis. Het huis is erg mooi ingericht en voorzien van alle comfort. Door de ideale ligging van het huis ben je binnen een paar minuten in hartje centrum. Kortom we hebben genoten van Brugge en van het verblijf in Asterix.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 9joosen03-05-2009

zeer aan te raden!

mooi huisje, zeer vriendelijke ontvangst. Huisje is stijlvol en persoonlijk ingericht, we voelden ons er meteen thuis. Ligging is ideaal voor sightseeing, in 5 minuten ben je te voet in het centrum. Goede bedden.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 8Roel Keppel24-10-2008

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Perfecte ligging t.o.v. centrum van Brugge aan rustige straat met voldoende parkeergelegenheid en bovendien een garage. Gastvrije ontvangst door de landlord. Gezellig ingericht huis met volledig ingerichte keuken (afwasmachine, wasmachine, wasdroger, oven, magnetron) en goede uitvalsbasis om de stad te leren kennen. Verder voorzien van draadloos internet, DVD-speler en op alle kamers tv. Veel leuker dan een hotel of een camping.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 9Karel en Jansje18-12-2007

Wij waren voor de 2e keer hier. En weer was het fantastisch. Vriendelijke ontvangst met gebak en een glaasje port. Huis van alle gemakken voorzien incl. draadloos internet. Goed bed. Wanneer we weer naar Brugge gaan, en dat doen we zeker, dan weer in huis Asterix.

Gereisd met partner in december 2007

Vakantiehuis Asterix info