Géén boekingskosten

Hotel Asiris

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Asiris voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 8 reviews

8.9FantastischScore uit 8 reviews

8 Reviews over Asiris

• 9Andre Hulzinga01-11-2021

Fijn hotel om Brugge te ontdekken

Leuk hotel, aan de rand van het centrum. Wij hadden een 3 persoons studio achter het hotel met drie ebdden en een knusse huiskamer op de begane grond met douche, toilet, koelkast en koffie faciliteit. Een goede en gezellige gastvrouw, die je graag laat zien wat er in Brugge te beleven is. Goede bedden en een lekker ontbijt. Je kan je auto in de parkeerbox van het hotel laten staan, alle bezienswaardigheden zijn binnen loop afstand.

• 6maria van ravenhorst04-01-2015

Slecht ontbijt

Goede locatie, kamer eenvoudig maar schoon. Ontbijt erg slecht!

• 0Linda07-06-2012

Perfect hotel!

Een perfect hotel voor een stedentrip. Minder dan 10 minuten lopen naar het centrum en toch heerlijk rustig gelegen. De kamers zijn zeer schoon en de bedden goed. De eigenaresse is zeer vriendelijk en gastvrij! Wij zijn er 4 dagen geweest.

• 9gerwin en wil13-08-2010

schitterend

zeer gunstig gelegen hotel.centrum ongeveer 10 minuten lopen,uitgebreid ontbijt,elke dag ander beleg.kamers eenvoudig en schoon.tip:de belfort met zijn 366 treden,bovenin een schitterend uitzicht over brugge en omstreken,zeker de moeite waard.

• 9Chris02-01-2010

Goed hotel, leuke stad

Hotel Asiris in Brugge is een erg goed hotel. Bij aankomst wat informatie over de stad ontvangen. Het is ongeveer 5 minuten lopen van het centrum (de markt). De kamer was goed (al vond ik met mijn 1,90m alles wat aan de lage kant). Het ontbijt (buffet) was goed en redelijk uitgebreid. De koffie was echter niet lekker! Parkeergelegenheid is er voor het hotel (wel met schijf en om de 2 uur de schijf verzetten). Wij hebben er echter voor gekozen om (door Asiris gefaciliteerd) betaald te parkeren (achter slot en grendel op circa 100 mtr van het hotel).

• 8J. de Wit02-12-2009

Zeer goed hotel voor een stedentrip.

Hotel ligt op 5 minuten wandelen van het centrum. Als je in de omgeving wandelt waan je je in de vorige eeuw. Heerlijk rustig en authentiek. De prijs van de kamer is in goede verhouding met wat je ervoor krijgt. Het ontbijt moet apart vermeldt, is geweldig.

• 9fam.Kroonenberg09-03-2009

heel goed hotel

Een heel leuk en gezellig hotel, gevestigd in een oud gebouw, heel sfeervol ingericht. We werden heel leuk ontvangen door de eigenaresse en kregen heel veel goede informatie over de omgeving. We hebben daar 3 nachten doorgebracht en alles was heel netjes verzorgd. Eenvoudige maar nette kamers met een goed bed. Het ontbijt was ook erg lekker en vooral de ontbijtzaal was heel gezellig ingericht, we gaan daar zeker nog een keer terug.

• 9Fam. van der Heiden08-03-2009

rustig gelegen nabij centrum

Een heel leuk hotel en nog een echt prachtig oud pand. Prima kamers eenvoudig met een goed bed en een heel goed ontbijt zeer gezellig ingerichtte ontbijt ruimte. En een heel vriendelijke gastvrouw die je erg veel informatie geeft over brugge. Echt nog een hotel met een persoonlijke noot. Een aanrader wij komen er zeker weer terug!!

• 8Kees & Ada Provily11-03-2007

wij sluiten ons aan bij het geen wij lazen ;wat een prima hotel en lieve mensen ;wij komen zeker nog eens naar Brugge en slapen dan weer in Asiris

• 817-11-2006

Zeer informatieve en vriendelijke ontvangst, geweldige gastvrouw, uitgebreid en heel goed ontbijt, fantastische matrassen. Uiteraard is het pand oud, maar dat is juist de charme. De prijs/kwaliteit verhouding is werkelijk top! Je zit zogoed als midden in het centrum voor een klein prijsje. beslist een aanrader

Hotel Asiris info

Soort hotel