Bed and Breakfast Art and Soul

Bed and Breakfast Art and Soul

9.3Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Brugge

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Art and Soul?

9.3Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

3 reviews over Bed and Breakfast Art and Soul

• 10Anja14-08-2016

Geweldige gastvrije B&B!

Het is een geweldige B&B! Je wordt erg vriendelijk ontvangen door de gastvrouw Jo. Het ligt zeer centraal in het centrum, 5 minuten wandelen en je bent in het bruisende centrum van Brugge. De kamers zijn comfortabel, netjes en van alle gemakken voorzien. Er is een patio waar je gebruik van kan maken, er zit een keukentje in met koelkast en je kunt er even zitten en lezen in de vele boeken die er staan. Het ontbijt is erg goed verzorgd, alles vers en Jo maakt veel zelf, zoals de yoghurt, marmelades, jams en chocopasta's, om te smullen. Er staan fietsen waar je gebruik van mag maken, erg leuk om op die manier de stad te ontdekken, maar ook buiten Brugge fietstochtjes te maken.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9 J-M20-07-2012

Toffe B&B in een toffe stad !

Leuke B&B met een even leuke gastvrouw die lekkere smootie's kan maken. De kamers hebben allen een eigen karakter en voor sommige is het misschien wel effe wennen. Het huis op zich is een prachtig exemplaar van architectuur en toch voel je je er goed. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in april 2012

• 9Joke14-02-2011

Aanrader voor een paar dagen Brugge

Dit B&B ligt in het rustige deel van Brugge, alles is goed beloopbaar, de auto kon in de buurt worden geparkeerd. De eigenaresse van dit mooie grote huis heeft er een hele aparte sfeer gemaakt, met veel kunst op en aan de muren. Een heerlijk ontbijt, bij mooi weer in de tuin. leuk adres!

Gereisd met partner in mei 2009

1 tip over Bed and Breakfast Art and Soul

• J-M, 20-07-2012

Er is een familiekamer aanwezig.

0 vragen over Bed and Breakfast Art and Soul

Bed and Breakfast info