Bed and Breakfast Antares

Bed and Breakfast Antares

9.2Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Antares?

9.2Fenomenaal

BedAndBreakfast info

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info

15 reviews over Bed and Breakfast Antares

• 10Ric11-08-2014

Sprakeloos goed.

Onze eerste ervaring met B&B. ik kan mij niet voorstellen dat het beter kan. Misschien de ligging omdat het nu ruim een half uur lopen is naar centrum, maar als je luistert naar de eigenaar van de B&B kun heel de dag gratis parkeren. Super ontbijt met vers eitje en sinaasappelsap, verse ananas. Schonen kamers groot met aparte zit kamer (groen)

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Van Bever Erik28-12-2012

Het plaatje past perfect

Vooraleer te reserveren, hadden we de positieve beoordelingen gelezen. We moeten erkennen dat deze beoordelingen meer dan verantwoord zijn. We werden vriendelijk onthaald en kregen een drankje aangeboden. De eigenaar gaf ons enkele tips, waar we handig gebruik konden van maken. De kamer was kraaknet. en voorzien van alle comfort, o.a. een grote flatscreen tv. Alles lijkt spiksplinternieuw. Kleine details maken dat je je snel thuis voelt; zo staat er bijvoorbeeld een waterkoker met koffie en thee klaar. De eigenares verwent je met een heerlijk ontbijt. Ze komt enkele keren vriendelijk vragen of alles naar wens is; ze brengt graag iets extra. De absolute perfectie bestaat niet, maar B&B Antares evenaart die in elk geval, en is beslist een aanrader!

Gereisd met partner in december 2012

• 10Romanski12-08-2012

Prima B & B, prachtige accomodatie

Zeer vriendelijk onthaal, prachtige tuin, zeer verzorgde kamers, prima uitgebreid ontbijt. Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9dicade24-06-2012

prima plek

b&b in Brugge. makkelijk de stad met openbaar vervoer te bereiken. Kamers mooi en superschoon

Gereisd met partner in mei 2012

• 9lj eijkelhof23-04-2012

echt een aanrader

antares in brugge is zeer goed vriendelijke en gastvrije mensen en dicht bij het centrum mooie kamers zeer de moeite waard

Gereisd met vrienden in april 2012

• 10Stefanie K06-12-2011

Prachtig verblijf Antares in Brugge

Antares ligt in een rustige straat en buurt, vlak naast een grote uitvalsweg. Het is een prachtig, architectonisch vormgegeven pand. Je wordt meteen hartelijk ontvangen door de rustige bewoners Bart en Ann. Zij kunnen je veel vertellen over de omgeving en Belgie in het algemeen, zijn zeer gastvrij en dat zonder opdringerig te zijn. De kamer is zeer ruim, voorzien van vele extra's en het allerbelangrijkste een heerlijk bed! Het is een hele nette kamer en prachtig ingericht. Het is bijna een huisje met aparte slaap-/woonruimte en nog een badkamer. Heerlijk thuiskomen na een dagje Brugge!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9G en C10-09-2011

perfecte B en B voor een goede prijs

een moderne ruime kamer ( de groene), heel netjes en schoon, met goede bedden je zit boven dus het uitzicht is wat minder, maar wij hadden daar geen last van een zeer goed verzorgd en uitgebreid ontbijt vriendelijke, hulpvaardige en gastvrije mensen parkeergelegenheid in de straat en dichtbij het centrum van Brugge wij hebben hier echt genoten

Gereisd met partner in september 2011

• 9Hilde Van den Bergh14-08-2011

heel mooie B en B

prachtig gebouw, lekker ontbijt, met de bus naar Brugge, rustig, we gaan nog es terug,...

Gereisd met partner in januari 2011

• 10margje15-08-2010

Aanrader!

Een heerlijk b&b net buiten het centrum van Brugge. De kamer was perfekt! Ruim en zeer schoon, alles erg nieuw en strak ingericht. Mooie grote dakramen zodat je veel licht in je kamer hebt en 's nachts is het prettig donker door de verduisterings'gordijnen'. Het ontbijt was fantastisch, verschillende soorten brood en broodbeleg, een eitje, vers fruit en verse yoghurt. Heerlijk! De mooie grote tuin geeft je het gevoel dat je buiten de stad bent. Met de bus ben je erg snel in de stad. De halte is vlakbij. Het is aan te raden om een 10-rittenkaart te nemen wanneer je van plan bent meerdere malen naar de stad te reizen. Wij hebben hem 8 keer gebruikt (voor 2 personen) en waren goedkoper uit dan wanneer we het per rit hadden betaald.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Dirk Vanderbeke07-04-2010

Perfekte Unterkunft

Das Antares Bed and Breakfast liegt sehr günstig in der Nähe des Stadtzentrums in einer sehr ruhigen Seitenstrasse. Es ist hervorragend ausgestattet, sehr geschmackvoll eingerichtet, und für die gebotene Leistung geradezu ein Schnäppchen. Wir haben zu viert in einer schönen Suite gewohnt, für die wir gerade mal 100 Euro pro Nacht zu zahlen hatten- Das Frühstück war großartig, und die ganze Atmosphäre ist überaus freundlich und zuvorkommend. Ein Stadtführer wurde selbstverständlich gestellt, und auch eine paar gute Tipps zu Restaurants und möglichen Unternehmungen haben wir erhalten. Der Aufenthalt dort ist unbedingt zu empfehlen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

Bed and Breakfast Antares info

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen