Bed and Breakfast Antares

15 reviews over Bed and Breakfast Antares in het Nederlands

Sprakeloos goed.

Ric
11-8-2014

Onze eerste ervaring met B&B. ik kan mij niet voorstellen dat het beter kan. Misschien de ligging omdat het nu ruim een half uur lopen is naar centrum, maar als je luistert naar de eigenaar van de B&B kun heel de dag gratis parkeren. Super ontbijt met vers eitje en sinaasappelsap, verse ananas. Schonen kamers groot met aparte zit kamer (groen)

Het plaatje past perfect

Van Bever Erik
28-12-2012

Vooraleer te reserveren, hadden we de positieve beoordelingen gelezen. We moeten erkennen dat deze beoordelingen meer dan verantwoord zijn. We werden vriendelijk onthaald en kregen een drankje aangeboden. De eigenaar gaf ons enkele tips, waar we handig gebruik konden van maken. De kamer was kraaknet. en voorzien van alle comfort, o.a. een grote flatscreen tv. Alles lijkt spiksplinternieuw. Kleine details maken dat je je snel thuis voelt; zo staat er bijvoorbeeld een waterkoker met koffie en thee klaar.

De eigenares verwent je met een heerlijk ontbijt. Ze komt enkele keren vriendelijk vragen of alles naar wens is; ze brengt graag iets extra.

De absolute perfectie bestaat niet, maar B&B Antares evenaart die in elk geval, en is beslist een aanrader!

Prima B & B, prachtige accomodatie

Romanski
12-8-2012

Zeer vriendelijk onthaal, prachtige tuin, zeer verzorgde kamers, prima uitgebreid ontbijt. Een echte aanrader!!!

prima plek

dicade
24-6-2012

b&b in Brugge. makkelijk de stad met openbaar vervoer te bereiken.

Kamers mooi en superschoon

superbe endroit

david pujol
25-5-2012

J'ai loge dans cet endroit environ 6 mois pour raison professionnel et j'en garde un très bon souvenir! J'ai encore des contacts avec les propriétaires qui sont très gentils, n' hésitent pas à rendre service. les chambres sont très propre et très confortable. le propriétaire parle très bien français

echt een aanrader

lj eijkelhof
23-4-2012

antares in brugge is zeer goed

vriendelijke en gastvrije mensen en dicht bij het centrum

mooie kamers zeer de moeite waard

Prachtig verblijf Antares in Brugge

Stefanie K
6-12-2011

Antares ligt in een rustige straat en buurt, vlak naast een grote uitvalsweg. Het is een prachtig, architectonisch vormgegeven pand. Je wordt meteen hartelijk ontvangen door de rustige bewoners Bart en Ann. Zij kunnen je veel vertellen over de omgeving en Belgie in het algemeen, zijn zeer gastvrij en dat zonder opdringerig te zijn.

De kamer is zeer ruim, voorzien van vele extra's en het allerbelangrijkste een heerlijk bed! Het is een hele nette kamer en prachtig ingericht. Het is bijna een huisje met aparte slaap-/woonruimte en nog een badkamer. Heerlijk thuiskomen na een dagje Brugge!

perfecte B en B voor een goede prijs

G en C
10-9-2011

een moderne ruime kamer ( de groene), heel netjes en schoon, met goede bedden

je zit boven dus het uitzicht is wat minder, maar wij hadden daar geen last van

een zeer goed verzorgd en uitgebreid ontbijt

vriendelijke, hulpvaardige en gastvrije mensen

parkeergelegenheid in de straat en dichtbij het centrum van Brugge

wij hebben hier echt genoten

heel mooie B en B

Hilde Van den Bergh
14-8-2011

prachtig gebouw, lekker ontbijt, met de bus naar Brugge, rustig, we gaan nog es terug,...

Aanrader!

margje
15-8-2010

Een heerlijk b&b net buiten het centrum van Brugge. De kamer was perfekt! Ruim en zeer schoon, alles erg nieuw en strak ingericht. Mooie grote dakramen zodat je veel licht in je kamer hebt en 's nachts is het prettig donker door de verduisterings'gordijnen'.

Het ontbijt was fantastisch, verschillende soorten brood en broodbeleg, een eitje, vers fruit en verse yoghurt. Heerlijk! De mooie grote tuin geeft je het gevoel dat je buiten de stad bent.

Met de bus ben je erg snel in de stad. De halte is vlakbij. Het is aan te raden om een 10-rittenkaart te nemen wanneer je van plan bent meerdere malen naar de stad te reizen. Wij hebben hem 8 keer gebruikt (voor 2 personen) en waren goedkoper uit dan wanneer we het per rit hadden betaald.

Bed and Breakfast Antares 9.29 10 15 .