Géén boekingskosten

Hotel Anselmus

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Anselmus voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 8 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 8 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

9 Reviews over Anselmus

• 9jeannette04-08-2015

Fijn Hotel

We zijn hier 2 nachten geweest ,op een kamer voor 3 pers niks mis mee .Het ontbijt was ook goed voor elkaar . Van alles wat ,iedere dag word gevraagd of ze een eitje voor je kunnen koken .Van af het hotel was alles prima te voet te doen .Vanaf het station naar het hotel lopen is ongeveer 30 min .Maar je kan ook met de bus kom je dicht bij het hotel uit ,en een taxi is ook mogelijk . We zouden zo weer gaan naar dit Hotel .

• 8Marie- Josee en Bert22-06-2014

Mooi hotel in het centrum...

Hotel gerund door een echtpaar van middelbare leeftijd.

Ontvangst en kamer zeer goed en schoon te noemen. Alles voorhanden in de kamer en het WIFI werkte ook goed. Ontbijt zoals we in Belgie gewend zijn... uitgebreid en goed.

• 9Suzinki01-09-2013

Fijn hotel met persoonlijke service

Aan het eind van het hoogseizoen een weekendje met vriendinnen in Brugge geweest en gelogeerd in een 5-persoonskamer. De kamer was ruim, bedden goed en de badkamer was ook prima (douchen in bad, maar dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn). Op een paar minuten lopen van het mooie historische centrum. Vriendelijke eigenaren, die ons hartelijk ontvingen en 's morgens persoonlijk een eitje voor je koken. Parkeerplaats erbij geboekt, waar we de laatste dag gratis nog een paar uur mochten blijven staan!

• 0smnes09-01-2012

Prima hotel

Leuk hotel in centrum Brugge. Alles op loopafstand. De eigenaren zijn heel vriendelijk. Het ontbijt is prima. Elke dag wordt gevraagd of je een vers gekookt eitje wilt. Wij hadden de vier persoonskamer. Leuk voor als je met 2 kinderen een weekendje weg wilt. De pizzaria om de hoek is prima en niet te duur.

• 7TA Mooijman07-09-2011

matig voor motorrijders

midden in het centrum. ligging dus perfect. staat in ook in motobike hotel folder, maar je moet 15 euro betalen per dag betalen om je motor te stallen, dus houd daar rekening mee als motorrijder. ook de bedden waren niet fantastisch. wat betreft badkamer, geen douche gordijn dus water liep over de hele vloer bijna de slaapkamer in!. ontbijt , leuk hoor die mini broodjes , maar vult niet echt.

• 8bussemakers01-09-2009

Prima hotel!

Hier in september 2008 geweest. Gastvrouw en heer zijn vriendlijk en vragen je 's morgens aan tafel of je een gekookt eitje wilt en komen dit brengen. Hotel ligt op korte loopafstand van de bezienswaardigheden en ziet er netjes en verzorgd uit. Niet helemaal mijn stijl, maar erg leuk om eens in te verblijven. Zeker een aanrader!!

• 9Erik07-04-2009

Stijlvolle eenvoud

Een hotelletje op kruip-afstand van het centrum. Via 'valet-parking' zorgt de eigenaar dat je auto veilig staat, ook ideaal. Elke ochtend kookt hij op verzoek persoonlijk een eitje voor zijn gasten. Pand is sfeervol/Victoriaans, een herenhuis in een van de nauwe straatjes. Lekker rustig, niet te duur, de kamers eenvoudig (een 'vouwdeurtje' tussen badkamer en slaapkamer), maar daar betaal je dan ook niet voor. En wie zit er in Brugge nou veel op zijn kamer?

Een aanrader dus!

• 7Harmen03-09-2008

Gemiddeld hotel

De pluspunten zijn de ligging t.o.v. het centrum en de vriendelijke bediening. Het ontbijt is ook oke maar niets speciaals. Negatief zijn de krakende vloeren in de kamers, de gehorigheid en de dekens op bed i.p.v. een fris dekbed.

• 9marinka Albers28-02-2007

Hotel Anselmus is als thuiskomen in een warm bad. Sfeervol gemoedelijk hotel. Service prima. Ligging in het centrum. 's morgens een uitgebreid ontbijt met een klassiek muziekje...heerlijk genieten. Ben er inmiddels vier a vijf keer geweest en als ik Brugge weer bezoek ga ik weer naar Anselmus.

Hotel Anselmus info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden