Géén boekingskosten

Hotel Alegria

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Alegria voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 19 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 19 reviews

19 Reviews over Alegria

• 8Arco en Danielle25-07-2022

Een juweeltje in het centrum van Brugge

Hartelijke ontvangst door de eigenaresse die overal de tijd voor nam. We hadden een parkeerplek in de garage van het hotel gereserveerd en ze liep mee om uit te leggen hoe het werkte. Mooie kamer, we hadden de kleine 2 persoons maar prima vertoeven met 2. Kamer lag aan de voorkant maar in de nacht niet echt veel overlast gehad. De eigenaresse hecht waarde aan de rust voor de gasten, daarom is de buitentuin naar rot 18.00 toegankelijk. Prima bedden, heerlijke douche en nog lekkerder was de grote ventilator in de kamer. In de ochtend een heerlijk ontbijt in de tuin met vers geperste jus 'd orange. De auto is de garage niet uit geweest want de markt is op kleine loopafstand, eigenlijk het meeste dus. Een echte aanrader voor een paar dagen Brugge.

• 9Fam. Stuut27-03-2022

Heerlijk hotel op een fantastische locatie

Wat hebben we een fantastisch weekend gehad in het mooie Brugge. Met z'n drieën verbleven we in het Alegria hotel. We hadden een driepersoonskamer welke erg netjes was en er mooi uit zag. Het ontbijt was inbegrepen en erg lekker. Vers geperste jus werd aan tafel gebracht. Het hotel heeft een ideale ligging in het centrum met voldoende parkeergelegenheid in de buurt. De auto hebben we tijdens ons verblijf niet nodig gehad, alles was te voet bereikbaar. Wij vinden het hotel een aanrader en zouden bij een volgend bezoek zeker overwegen hier nogmaals te overnachten.

• 10Kelly Willems09-08-2021

Echte aanrader. Verwennerij!

Super mooi hotel met zeer mooie kamers. Een gezellige ontbijt in de charmante tuin.De mevrouw des huizes zorgde ervoor dat we niets te kort kwamen.Zeer goede locatie.Top! Aanrader! 10+

• 7Ann20-08-2016

Dubbele gevoelens.

Afgelopen week bezoek gebracht aan dit hotel. Laat ik beginnen met te zeggen dat het gelegen is op 'n ideale plek, ook het uitzicht op de tuin, en de prachtige binnenstad geweldig. Kamer heel mooi en netjes, dit zou het bezoek alleen al waard zijn. Men heeft moeite de mening van iemand anders te accepteren. Ontbijt , mooi in de tuin jammer dat de broodjes niet vers waren. Mooi verblijf gehad in de prachtige stad Brugge, over het hotel 'n beetje dubbel gevoel.

• 84you2travel21-07-2014

Fijn gelegen hotel

Leuk hotel in het midden van de stad. Binnen 150 meter van het centrum, leuk lief romantisch hotelletje, leuke, nette en schone kamer. Ontbijtje in de tuin aanrader, lekkere verse jus d' Orange.

• 9Raf & Kristel21-11-2013

Prachtige ligging - prima gastvrouw

Mooie ligging vlak in het centrum. Mooie kamers - goed ontbijt - goede service - aangename gastvrouw - zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Yvonne14-10-2012

Super hotel in hartje centrum met oog voor de gast

Echt een aanrader. Zeer gunstige locatie. Kleinschalig hotel en de eigenaresse heeft echt oog voor detail. Ze zorgt voor een zeer persoonlijk verblijf. Lekker ontbijt. Mooi en schone kamer met alle gemakken voorzien. We hadden een kamer grenzend aan de tuin en hebben geen last gehad voor gehorigheid. Bedden waren goed. We hebben een zeer geslaagd weekendje Brugge gehad en de eigenaresse heeft gezorgd voor de echt persoonlijke benadering welke je vaak mist in een groter hotel. Echt een aanrader.

• 9Petra Jacobs19-04-2012

Goede keuze.

Omdat mijn lief jarig was, een weekendje weg geboekt. Zijn keuze was Brugge. Aan mij de schone taak een leuk, intiem hotel te vinden. Algeria is een hotel voor mensen die niet houden van het massa toerisme. Je verblijft er en wordt niet "opgeslagen" zoals in de grote hotels. Liefdevolle verzorging van het pand, kamers en gasten. Advies op maat voor het bezoeken van restaurants of vertier. Het is een thuis ver van huis. Alle extra's, in verband met mijn lief's verjaardag, waren tot in de puntjes verzorgd. Zelfs een kleine attentie naast zijn ontbijtbordje op de dag zelf. Alegria heeft de menselijke maat, gastvrijheid, verzorging perfect in de vingers. Dat is pas luxe!

• 8Mario & Monique01-04-2012

Geweldig hotel in het hart van Brugge

Karakteristiek hotel om de hoek van de grote markt, met uitzicht op de binnentuin. Zeer behulpzame en vriendelijke familie die het hotel runt. De kamer was sfeervol met goede matrassen en we hebben dan ook heerlijk geslapen. Op de kamer was een kluisje, waterkoker en koelkast, het zenderaanbod van de tv was beperkt maar dat was voor ons geen punt. De tv met grote achterkant staat een beetje in de weg in de kamer. Het hotel was best prijzig maar je zit dan ook dichtbij de vele heerlijke restaurantjes, cafe's en terrasjes. Het ontbijt was uitgebreid met vers fruit en verse Jus d' orange. Vanwege de centrale ligging en de persoonlijke aandacht gaan we zeker nog eens terug.

• 9remco de vries24-01-2012

puur genieten

Gewekdiv hotel. zeer nette kamers wij de marshmellow room. de leuke persoonlijke aandacht. Een top locatie midden in het centrum is het geld meer dan waard.

Hotel Alegria info

Het complex