Hotel Albert I

30 reviews over Hotel Albert I in het Nederlands

Hotel Albert I is beslist een goede keuze

Familie Beerse
11-4-2019

Het hotel ligt mooi: vlakbij de parkeergarage met zeer redelijk tarief en op loopafstand van het centrum. Alle bezienswaardigheden zijn heel goed bereikbaar. De kamer was prima, mooi schoon, groot bed en beknopte, maar fijne badkamer. De mogelijkheid om thee te maken was heel prettig. Zowel de receptie als de bediening bij het ontbijt waren bijzonder vriendelijk. Een heerlijk ontbijt met vele soorten broodjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig en we komen graag terug!

Ludovic Vanlaeken
18-11-2018

Heel centraal gelegen. Zeer vriendelijke receptie en ontbijtbediening. Heerlijk ontbijt, prima kamer, goede geluidsisolatie, van alle gemakken voorzien. Alle relevante televisiekanalen, goede informatiefolders bij receptie.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Christoph en team, Directie, 25-11-2018

Dank u hartelijk voor de tijd neemt om uw ervaring bij Hotel Albert 1 delen! Uw woorden zijn een grote beloning voor het hele team. We zouden graag verwelkomen u opnieuw voor uw volgende uitje Brugge.

Zeer goed, aanrader!

Ana en Anton
24-8-2018

Nette kamer, vriendelijk personeel. We misten wel een koelkastje op de kamer.

christoph, Directie, Sun Nov 25 2018 17:49:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

bedankt voor uw verblijf..leuk te lezen dat u ons hotel een aanrader vindt. tot ziens !

Ingrid van Loon
19-6-2018

Fijne ontvangst, hele aardige mensen. Kamer was best klein maar het enige wat je er in principe doet is slapen dus prima. Alles was netjes, fijn bed en heerlijke douche. Ontbijt was heerlijk en ook hier waren de mensen heel aardig.

christoph, Directie, Sun Nov 25 2018 17:48:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor uw verblijf. we waarderen uw positieve feedback, die we ook zullen doorgeven aan ons personeel. tot ziens

Klasse !

Hans van der Poll
6-10-2017

Nette schone kamer, correcte ontvangst. Goed verzorgt ontbijt. Een aanbeveling voor iedereen die een paar dagen in Brugge wil verblijven. Parkeergage om de hoek. Vriendelijke eigenaar en medewerkers.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
christoph, Directie, Sat Oct 07 2017 15:02:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor uw verblijf. we waarderen uw positieve feedback over de nette kamer, het verzorgd ontbijt en ons personeel tot ziens !

Ideaal hotel voor een romantisch weekendje Brugge

Iris
25-9-2017

Dat wij zo genoten hebben van ons weekend in Brugge, is mede te danken aan dit hotel. De locatie is top, direct naast de grote parkeergarage 't Zand en op loopafstand van alles (nu is Brugge ook niet zo heel groot). Na het shoppen kan je gemakkelijk terug lopen om je aanwinsten in je kamer te leggen en daarna weer lekker verder de stad in. Wij kwamen rond 13 uur aan, maar onze kamer was al klaar en we mochten er gelijk in. Hij lag op de derde en tevens hoogste verdieping, wel 48 treden op, maar we hebben jonge benen :) Hierdoor hadden we wel een prachtig uitzicht over de stad en weinig last van de geluiden van de straat. Het bed sliep prima en de badkamer zag er zeer schoon en nieuw uit met een fijne douche. Het ontbijt was voor zo'n kleinschalig hotel echt heel uitgebreid. Warme broodjes, croissantjes, chocoladebroodjes, eitjes, crackers, verse sinaasappelsap, fruitsalade, yoghurt, kwark, ik heb echt niks gemist. En een hele vriendelijke mevrouw die ervoor zorgt dat je niks te kort komt. Het enige wat ik miste, was een koffie-/theefaciliteit in de kamer of in de gemeenschappelijke zitkamer

Gereisd Met partner in september 2017
christoph, Directie, 27-9-2017

Bedankt voor uw verblijf bij ons. we waarderen uw positieve feedback over zowel de kamer, het uitgebreid ontbijt en ons personeel. tot ziens !

Een super hotel

Tess
29-5-2017

Ze hebben heerlijke bedden en een airco dat was super fijn.

Gereisd Met vrienden in mei 2017
christoph, Directie, 7-10-2017

Bedankt voor uw verblijf bij ons. we waarderen uw positieve feedback over de bedden en de airconditioning.

Alles klopt

Prima
9-11-2016

Zeer vriendelijk personeel, zeer nette kamer, geweldige locatie, prima ontbijt. Over dit hotel heb ik geen minpunten. Natuurlijk moet men er rekening mee houden dat dit geen internationale grote keten is. Het ontbijtbuffet bevat dan ook geen gebakken aardappelen en worst. Wie hier behoefte aan heeft zal inderdaad beter kunnen kiezen voor een ander hotel. Maar kijkend naar de prijs de locatie het enorm gastvrije personeel en de smetteloze schone kamers kan ik noet anders concluderen dat dit echt een aanrader is.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
christoph, Directie, Sat Oct 07 2017 16:23:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

bedankt voor uw verblijf bij ons..we werken hard om het onze gasten naar hun zin te hebben... we waarderen dan ook uw topscore hier op Zoover. tot ziens !

Erg genoten, zeker voor herhaling vatbaar !

Ben
22-10-2016

Verrassend hotel, mooie kamer, keurige badkamer. We hebben enorm genoten, het ontbijt was ook zeer goed te noemen. Voor een bezoek aan Brugge, wat overigens een hele leuke stad is, raden wij zeer zeker hotel Albert 1 aan. Binnen twee minuten zit je in het centrum en kan het genieten beginnen.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!! .

Rob B
11-8-2016

Zeer nette kamers, goede bedden, mooie douche! Alles zeer schoon. Prima ontbijt. Tegenover het busstation (absoluut geen hinder; kamers zijn goed geïsoleerd). Dichtbij de Grote Markt. Tophotel op prima locatie. Eigenlijk 4 sterren waard!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

HotelSpecials.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albert I in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albert I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.