Hotel Albert I

8.8Fantastisch

• Kinderopvang

51 reviews over Hotel Albert I

• 8Ronny Kasten01-09-2020

Een fijn onderkomen waar je nog echt gast bent

Een prima hotel waar in de ochtend met liefde en zorg voor het ontbijt wordt gezorgd.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9R Gijbels21-07-2020

Kleinschalig hotel net buiten het centum

Vriendelijke eigenaars. Propere kamer, groot genoeg voor een verblijf van meerdere dagen. Ontbijt aan tafel wegens corana, maar lekker en genoeg keuze. Parkeren kan vlakbij tegen 15 euro per dag, of op 10 minuten wandelen aan station tegen 5.5 euro per dag. Gelegen aan een busstation, maar er zij dubbele venster, dus weinig lawaai. Er is airco. Winkelstaat ligt op 5 min. Historisch centrum op 10 min.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    10A. Frijters20-11-2019

Uitstekend

Een prima hotel met een vriendelijk gastvrouw en gastheer.

Christoph en team, Directie, 23-11-2019

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw mooie woorden vol lof! Het doet plezier te vernemen dat uw verblijf hier prima verlopen is. Ook mijn medewerkers zijn uiterst vereerd met deze verbluffende beoordeling. Zien we jou weldra terug? Alvast prettige eindejaarsfeesten toegewenst, Christoph en team

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Edwin de Keijzer15-10-2019

Gezellig hotel en heel aardige mensen

Het hotel is schoon en ligt midden in het centrum . Het personeel en de eigenaar zijn erg aardig en behulpzaam. De kamers zijn schoon en het ontbijt is goed

Christoph en team, Directie, 18-10-2019

bedankt voor uw verblijf. leuk te lezen dat u genoten heeft bij ons. we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. met vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in januari 2019

• 9John Bekaert09-10-2019

Kleinschalig maar uitstekende locatie

Vrij rustig gelegen. Onze kamer gaf uit op de achterkant van het gebouw waar weinig of geen omgevingslawaai te horen was. Vriendelijke ontvangst en behulpzaam bij naar boven brengen van onze reiskoffers.Zeer propere kamer met voldoende bergruimte en ruime badkamer met WC, lavabo en douche. Bediening van koffie en brood bij het ontbijt is een pluspunt, met voldoende keuze van toespijs. Veel eetgelegenheden in de onmiddellijke omgeving. Goed gelegen vlakbij het Concertgebouw en de winkelstraten. Na zowat 15 minuten wandelen sta je in het historisch centrum van de stad. Wij hebben in ieder geval genoten van een aangenaam verblijf in het hotel.

Christoph en team, Directie, 12-10-2019

Bedankt voor uw verblijf. we waarderen uw positieve feedback. leuk te lezen ivm de comfortabele kamer, de locatie van het hotel . Blij dat u de bediening aan de ontbijttafel ook kon appreciëren. we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. met vriendelijke groeten, Christoph en team

Gereisd met partner in september 2019

• 8Peter Blink15-09-2019

Prima hotel, centraal gelegen.

Dit hotel ligt zeer centraal. Parkeergarage om de hoek en busstation voor de deur. Verder loop je vanuit het hotel zo het centrum van Brugge in. Kortom een prima plek voor een bezoek aan deze mooie stad. Goede bedden en alles keurig schoon. Het ontbijt was prima en het personeel was zeer aangenaam in omgang. We hadden een kamer aan de voorkant dus direct tegenover de bussen. De zeer goed isolerende dubbele beglazing kon open maar dan heb je het lawaai en de uitlaatgassen van de bussen binnen. Dus "frisse lucht" alleen via de airco.

Christoph en team, Directie, 12-10-2019

Bedankt voor uw verblijf. blij om te horen dat u de locatie top vond.ook uw attentie over het personeel is positief en geven we zeker mee door aan hen.hopelijk tot een volgende keer bij uw bezoek aan Brugge. met vriendelijke groeten, Christoph en team

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 8J.W.v.Tongeren07-08-2019

een prima plek om te verblijven.

Het hotel is netjes en de mensen zijn behulpzaam en vriendelijk. Heerlijk op loopafstand van al de dingen die je wilt bekijken.

Christoph en team, Directie, 09-08-2019

Bedankt voor uw verblijf en leuk te lezen dat u het een prima plek vond om te logeren. we hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen,met vriendelijke groeten, Christoph & team

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Dirk Wille14-07-2019

Echte aanrader!

Fantastisch hotel vlak bij het centrum van Brugge. Hotel is vrij klein waardoor je een zéér persoonlijke en warme bediening krijgt. Zo was ik er om business redenen waardoor ik héél vroeg moest ontbijten wat dan ook speciaal voor mij werd geregeld. Het ontbijt was ook héél lekker met héél wat variatie. De kamers waren enorm schoon en bedden waren heerlijk. De prijs was ook een enorme meevaller!

Algemene conclusie: Enorme aanrader zowel voor toeristen als business overnachtingen.

Christoph en team, Directie, 16-07-2019

Beste Dirk, bedankt voor uw verblijf. leuk te lezen dat uw ervaring bij ons zeer positief was. we kijken alvast uit naar een eventueel volgend bezoek . tot ziens. Christoph & team

Alleen gereisd in juni 2019

• 9Familie Beerse11-04-2019

Hotel Albert I is beslist een goede keuze

Het hotel ligt mooi: vlakbij de parkeergarage met zeer redelijk tarief en op loopafstand van het centrum. Alle bezienswaardigheden zijn heel goed bereikbaar. De kamer was prima, mooi schoon, groot bed en beknopte, maar fijne badkamer. De mogelijkheid om thee te maken was heel prettig. Zowel de receptie als de bediening bij het ontbijt waren bijzonder vriendelijk. Een heerlijk ontbijt met vele soorten broodjes.

Christoph en team, Directie, 16-07-2019

Geachte familie Beerse, hartelijk dank voor uw review. leuk te lezen dat u tevreden bent over verschillende aspecten in het hotel. We zouden het fijn vinden om u bij een volgend bezoek aan Brugge nogmaals te mogen verwelkomen in hotel Albert 1. Hartelijke groet, Christoph en team

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    9Ludovic Vanlaeken18-11-2018

Geweldig en we komen graag terug!

Heel centraal gelegen. Zeer vriendelijke receptie en ontbijtbediening. Heerlijk ontbijt, prima kamer, goede geluidsisolatie, van alle gemakken voorzien. Alle relevante televisiekanalen, goede informatiefolders bij receptie.

Christoph en team, Directie, 25-11-2018

Dank u hartelijk voor de tijd neemt om uw ervaring bij Hotel Albert 1 delen! Uw woorden zijn een grote beloning voor het hele team. We zouden graag verwelkomen u opnieuw voor uw volgende uitje Brugge.

Gereisd met partner in oktober 2018

Hotel Albert I info