Géén boekingskosten

• Airconditioning

89 Reviews over Albert I

• 9Anja Van Der Gucht20-08-2022

Fantastisch!

Mooie nette kamer op een uitstekende plaats. Het ontbijt was meer dan voldoende, geserveerd door zeer vriendelijke mensen. Kortom, ons verblijf was fantastisch.

• 8Karin21-07-2022

Conform verwachting

Sfeervol hotel, conform verwachting. Beschrijvingen en andere beoordelingen klopten met hoe wij het hotel hebben ervaring. Centrale ligging. Ontbijt was goed. Verder klein hotel.

• 10Karin21-07-2022

Geweldig hotel, sfeervol, mooi ingericht en fantastisch om van daaruit Gent te verkennen.

• 8BA Loorbach13-07-2022

Prima verblijf

Heerlijk dicht bij centrum Hartelijk ontvangst Prima kamers en schoon En in nacht geen lawaai Super ontbijt en leuk aan tafel gebracht door allervriendelijkste dame

Christoph, Eigenaar, 30-07-2022

bedankt voor het verblijf en de mooie recensie. we geven dit door aan de betrokken dame. Met vriendelijke groeten, Christoph en team

• 9Marco05-07-2022

Knus en goed verzorgd hotel

Een knus en goed verzorgt hotel op loopafstand van het oude centrum van Brugge. Het hotel ligt tegenover een zeer grote parking ´t Zand. Er is een busstation voor de voordeur. Hier heb je nauwelijks last van. Het ontbijt is knus geserveerd op je eigen tafeltje, het is uitgebreid je komt niets te kort. Hier zorgt de eigenaresse wel voor. Kamer is netjes vrij recent gerenoveerd, een goed 2 persoonsbed, een aparte toilet en een ruime badkamer.

Christoph, Eigenaar, 30-07-2022

Bedankt voor het verblijf en de mooie recensie. blij dat u over het algemeen tevreden was Met vriendelijke groeten, Christoph en team.

• 7Eefje10-05-2022

Fijn eenvoudig schoon hotel en vriendelijke staf.

Centraal ligging en behulpzaam en vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt serveert aan tafel. Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Helaas geen lift aanwezig maar personeel heeft geholpen met bagage naar boven brengen. Centrale ligging tegenover klein busstation en vlakbij ondergrondse parkeergarage.

Christoph, Eigenaar, 15-06-2022

bedankt voor uw verblijf.. blij te horen dat onze service apprecieerde. graag tot een volgende keer ! Met vriendelijke groeten, Christoph en team

• 9Francesca Allegro29-03-2022

Leuk klein hotel met basic kamers en heel lekker o

Pluspunten: fijne en vriendelijke eigenaar. Hij heeft me, op mijn vraag, het ontbijt naar mijn kamer gebracht. Het ontbijt was TOP!! Alles was er: beleg, confituur, ei (roerei, hardgekookt, waarschijnlijk ook nog anders gemaakt). De omgeving: de busstation aan de overkant van de straat. De restaurants in de nabije buurt. De markt op zaterdag, langs de deur. En het station is een dik tien minuten wandelen van het hotel. Je hebt je eigen badkamer met alles wat je nodig hebt, zelfs een spons voor je schoenen 🙂 Minpunten: het matras was aan de zachtere kant, mocht een beetje harder zijn. Maar heb geen last gehad van mijn rug. Heb heel goed geslapen. Af en toe hoorde ik geklop en lawaai (meestal boven).

Christoph de Poorter, Eigenaar, 01-04-2022

Mevrouw, bedankt voor uw verblijf. Blij te vernemen dat er toch meer pluspunten dan minpunten zijn . oef :-) wat de matras betreft, zullen we de tip zeker meenemen bij volgende renovaties. graag verwelkomen wij u terug. met vriendelijke groeten, Christoph en team

• 9Georges P.25-03-2022

Zeker voor herhaling vatbaar!

Verzorgd verblijf en ontbijt, heel zeker meer dan genoeg, bediend aan tafel en niks was te veel .

Christoph de Poorter, Eigenaar, 01-04-2022

Bedankt om ons hotel te kiezen voor uw uitje Brugge. Blij te vernemen dat alles verzorgd was en dat u onze ontbijtservice apprecieerde. we verwelkomen u graag terug. met vriendelijke groeten, Christoph en team

• 8Theo Uiterwijk03-03-2022

Familiair, knus hotel!

Parkeergarage bij het station en slechts 1 halte naar ‘t Zand. Direct t.o. de halte is het hotel. Leuk,wat traditioneel hotel. Man en vrouw beheren het. Man doet de checkin en mevrouw verzorgt het uitgebreide ontbijt. Superknus hotel op loopafstand van de stadskern.

Christoph de Poorter, Eigenaar, 05-03-2022

Bedankt voor uw verblijf. even melden dat de dame die uw ontbijt verzorgde de moeder is. blij te lezen dat u ook de ligging apprecieerde. graag tot ziens ! Christoph en team

• 9John Schokker14-01-2022

Vlakbij centrum, goed ontbijt en vriendelijk!

Heerlijk hotel met een goed verzorgd ontbijt. We zijn twee nachten gebleven en waren onder de indruk van de schone kamer en ook de rust was erg prettig, een aanrader!

Christoph de Poorter, Eigenaar, 15-01-2022

bedankt voor uw verblijf. blij te horen dat u onder de indruk was over onze familiekamer. we verwelkomen u er graag terug in de nabije toekomst. Met vriendelijke groeten, Christoph en team

Hotel Albert I info

Soort hotel