Hotel Adornesstersterster

Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Adornes

• 9gerenjoke26-07-2013

Ideaal hotel voor stadsbezoek Brugge

Wij waren hier 3 nachten om de stad Brugge te bezoeken. Hotel Adornes ligt uitstekend en heeft een gratis parkeergarage (bij boeking opgeven). Het hotel voldoet aan de verwachtingen qua ligging ca. 7 min. van het centrum. Lieve mensen van de receptie die je met raad en daad ter zijde staan en veel tips hebben om je verblijf aangenaam te laten verlopen. Ook tips over restaurants in de omgeving. Ook zijn er gratis hotel fietsen of steppen om Brugge te verkennnen. Uitstekend ontbijt echt een aanrader voor een kort verblijf in Brugge.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Jos Theunissen21-02-2012

Heerlijke oase van rust in het drukke Brugge

Hotel Adornes is een heerlijk hotel, net buiten de drukte van het centrum. De kamers zijn schoon en groot genoeg voor 3 personen, zoals in ons geval. De ontbijtruimte is erg sfeervol, en als je zoals ons het tafeltje voor de open haard hebt, is het helemaal top. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De gratis parkeergarage is ook een plus, evenals de gratis fietsen die ter beschikking staan. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 9margriet30-10-2011

prima hotel

Prima hotel, goede en mooie locatie. Alles op loopafstand. Gratis parkeren in de parkeergarage om de hoek. Wel van te voren een plek reserveren. Je krijgt van het hotel een kaart waar ook suggesties op staan waar je lekker kunt eten. Wij waren bij cookies, erg lekker en super gezellige locatie. Jan van eyk was niet bijzonder.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Ankie15-03-2010

wat ons betreft nummer 1 met stip

Wij zijn al diverse keren in Adornes geweest en komen er zeker weer terug. Wij boeken als het even kan altijd dezelfde kamer. Het hotel ligt fantastisch aan de st Annarei,het ontbijtbuffet is geweldig de sfeer en het personeel zeer gezellig en vriendelijk. De afstand naar het centrum is voor ons 60-plussers zeker niet te ver. Brugge zelf is natuurlijk ook geweldig daarom zijn we er al minstens 5 keer geweest en altijd Adornes.

Gereisd in maart 2010

• 10Hans10-08-2009

TOP HOTEL

Zondermeer een aanrader. Ik heb vanwege mijn werk regelmatig dit hotel genomem. Altijd een warm onthaal. Ontzettend vriendelijk personeel. Goede en nette kamers. Uitstekend ontbijt. Eigen parking ca. 100m verderop. Brug over en je bent in het gezellige en mooie centrum van Brugge Adornes is een hotel waar het personeel zich nog inzet om het hun gasten naar hun zin te maken. Top hotel!

Alleen gereisd in augustus 2009

• 9V. van der Hoop01-10-2008

Absolute aanrader als je in Brugge bent

Dit prachtige gerenoveerde hotel in 3 aan elkaar gekoppelde authentieke oude grachtenhuizen, is meer dan de moeite waard om te verblijven. Zeer vriendelijke eigenaars. Goed ontbijt. Mooie kamer onder houten balken. Hotel stelt gratis fietsen ter beschikking om Brugge te verkennen en dat is ook de meest fantastische manier. Ligt iets buiten het centrum, maar daarom wel zo rustig, aan mooi water. Maar wat maakt het uit om 5 minuten langer te lopen? En die fietsen zijn een uitkomst!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Vandevoorde J.05-12-2007

Zéér vriendelijk onthaal, zéér nette kamers, een uitgebreid ontbijt bij het haardvuur. Wij kunnen echt geen minpunt bedenken.

Gereisd met familie in november 2007

• 8de coster25-08-2005

Wij hebben al verschillende hotels aangedaan in Brugge maar verkiezen Adornes voor volgende redenen: Kleinschalig Heel vriendelijk onthaal Parking auto beschikbaar Gratis fietsen

Mindere punten: iets te ver van centrum

Gereisd in augustus 2005

1 tip over Hotel Adornes

• Jos Theunissen, 21-02-2012

Restaurant Pieter Pourbus was ons aangeraden door het hotel, we hebben er heerlijk gegeten. Het eten is super, de bediening is heel vriendelijk. een echte aanrader als je van goed en eerlijk eten houdt.

1 vraag over Hotel Adornes

• gert jan, 25-03-2014

parkeren

Is er mogelijkheid tot parkeren auto? Zijn daar extra kosten aan verbonden?

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats