Hotel Academie

Meer hotelinfo

59 reviews over Hotel Academie

• 2018
    10wilma28-11-2018

een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Een geweldig schoon en goed hotel,heerlijk bed en douche.Een lekker gevarieerd ontbijt en vriendelijk behulpzaam personeel.de auto hebben we een paar minuten lopen in een parkeergarage gezet voor 8.40 per dag..wel een stuk goedkoper dan de garage van het Hotel.

Met oudere kinderen

• 8Edie Reinke05-05-2018

Voor herhaling vatbaar

Fantastische stad, maar met ontzettend veel toeristen. Na 18.00 uur loopt de stad leeg van de toeristen en is het gezellig druk./

• 2017
    8Ruud13-09-2017

Wat een fijn hotel!

Het hotel is goed centraal gelegen bij het oude centrum, eigen parkeergarage (wel betaald), zeer vriendelijke staf. De kamer die wij hadden was schoon en ruim! Het ontbijt was overgeweldigend! Ruime keuze en zeer goed.

• 10Alex06-07-2017

Fantastisch verblijf

Goed uitgebreid ontbijt met veel variatie. De kamers zijn goed ingericht en de airco werkt goed. Mensen aan de receptie zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Zou zeker terug gaan.

Alleenreizend

• 8Dian06-05-2017

voor herhaling vatbaar

hotel ligt midden in de stad met eigen parkeergarage. De parkeergarage is niet ruim!. de kamers waren netjes, waterkoker aanwezig om koffie/thee (ook aan wezig) te zetten. het ontbijt was goed, er was zelf verse jus de orange waar je niet voor bij hoefde te betalen.

Met vrienden

• Oude reviews

10mark fuller04-12-2016

Leuk hotel

Heb er 2 nachten verbleven, grote en ruime kamers. Ook de locatie en de service zijn uitstekend. Het ontbijt is een echte aanrader met bubbels.

Leuk hotel algemeen en was goed geprijsd.

• 9Remco Buitink13-11-2016

Top hotel

Wij vonden dit hotel perfect liggen. Vlakbij het begijnhof. Erg mooie ruime kamers en een erg grote koelkast voor hotel begrippen. Het ontbijt was top voor ieder wat wils. Parkeren kun je op 3 min afstand voor 8.70 per 24uur. Parkeerplaats kataleine heet het. Als we nog eens naar Brugge gaan komen we zeker hier terug.

• 8Marjon01-11-2016

Goede ligging

Het hotel had een erg goede ligging: alles is op loopafstand te bereiken. Betaald en overdekt parkeren is mogelijk zeer dichtbij het hotel. Het personeel van het hotel was vriendelijk en gaf tips over welke restaurants wel/niet te bezoeken. Het ontbijt was prima. De gangen waren wat laag.

• 7Rombaut Antoine20-06-2016

Leuke trip

Zeer mooi en gezellig hotel jammer dat men enkel een ontbijt geeft

• 8Marten28-02-2016

Comfortabel verblijf op ideale locatie bij centrum

Ruime en comfortabele kamers, prettig personeel, goed ontbijt en ideale ligging vlakbij het centrum. Hotel kan hier en daar wel onderhoud en likje verf gebruiken. Veel trapjes en gangen maken het een beetje een doolhof. Prima voor één nacht of weekend.

5 tips over Hotel Academie

• Fjodor, 07-11-2012

Brouwerij de Halve Maen ligt op 200 meter lopen, evenals het begijnhof.

• arnokoolen, 08-10-2012

Bezoek aan brouwerij is een aanrader. Het verhaal wordt op leuke manier verteld. Het frietmuseum en chocolademuseum vonden wij persoonlijk wat minder. Er hangen veel posters met tekst, dus veel lezen en weinig te doen.

• Diane, 18-10-2011

Ga je eten bij een eetcafe-restaurant La Dentelliere in de straat van het hotel? Denk eraan dat je daar alleen et creditcard of contact kan betalen... wij wilden pinnen maar dat kon niet en moesten we 10 min lopen om even te pinnen. Nergens werd dit duidelijk aangegeven. (is toch niet meer van nu dat je niet kan pinnen...)

0 vragen over Hotel Academie

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
    • VerzorgingLogies-ontbijt

• Afstand tot strand> 10 km

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij

• Wellness behandelingenFysiotherapie, Massages, Speciale massages

• ParkerenBetaald