Hotel Acacia

43 reviews over Hotel Acacia

• 2018
    8Patrick Volder06-03-2018

Goede uitvalsbasis

Hotel ligt in hartje Centrum. Een goede uitvalsbasis dus. Voor € 15,00 per dag kun je je auto op een privé parkeerplaats kwijt bij het hotel, beveiligd met een hek met code. Erg handig. Hier hebben wij gebruik van gemaakt. Kamer 116 hadden wij, was een goede kamer, met lekkere bedden. Het bad is wat smal, daar kun je niet fatsoenlijk in zitten, de douche wel erg lekker. (douchen in bad).

Het ontbijt was prima. Er is voldoende keuze.

Receptie erg behulpzaam en natuurlijk de papegaai niet vergeten.

We hebben een fijne tijd gehad.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

8Miranda11-12-2017

Mooi hotel in het Centrum, beetje gehorig

Het hotel was prima. Mooie ruime kamers, fijne bar met aardig personeel. Het enige nadeel is het parkeren. Er zijn bij het hotel maar 10 parkeerplaatsen en de parkeergarages waren om 10 uur s'ochtends vol in Brugge! Voldoende parkeerwachten om boetes uit te schrijven en weg te slepen... helaas. In bepaalde zones mag je max. 4 uur parkeren met een schijf, op zich handig maar te kort.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8Lonne22-11-2017

Fantastisch!

Mooi hotel, goed verzorgd. Warm ontvangen bij receptie, uitgebreid interessante uitleg en tips over de stad! Lekker ontbijt, ruime kamers.

Gereisd met partner in november 2017

• 10Bianca15-07-2016

Fantastisch hotel!

Samen met mijn vriend heb ik hier 3 nachten gelogeerd. Het hotel was prachtig schoon, heel behulpzaam personeel en de kamers waren van alle luxe voorzien. Het hotel ligt op 3 minuten lopen van de Grote Markt, maar ook andere delen van de stad zijn heel gemakkelijk te bereiken. Personeel was zoals gezegd erg behulpzaam. Win waren te vroeg gearriveerd, toch werd er even gebeld of we onze kamer al in konden. Dit was mogelijk, waardoor we vroeger dan verwacht de stad konden verkennen. Ontbijt is ook erg fijn, genoeg keuze en erg vers. Wij gaan hier zeker nog een keer heen!

Gereisd met partner in januari 2016

• 8N.01-10-2014

Prima hotel

Het is een prima hotel in het centrum van Brugge. De kamer is mooi ingericht met goede bedden en stoelen. Het personeel was op zich vriendelijk, maar niet heel behulpzaam. Het hotel heeft een goede ligging in het centrum van Brugge. Achter het hotel zitten een aantal restaurants en je bent ook binnen een paar minuten bij winkels en de Grote Markt. Het ontbijt is ook prima. Ze hadden best veel verschillende soorten brood.

Gereisd in juli 2014

• 9Miranda07-05-2014

Fantastisch hotel

Gezellig hotel op een perfecte locatie in de stad. Vriendelijk personeel en natuurlijk niet te vergeten de leuke huispapagaai Coco. De goede kamers met lekkere bedden zijn wel warm en daarom is airco wel noodzakelijk ('s nachts rumoerig buiten). Ontbijt was goed.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 8M. Klessens27-05-2013

Leuk rustig hotel

Hotel had een perfecte ligging! Kamer met badkamer van mooie grootte en heel schoon. Wanneer aangegeven werd die elke ochtend gepoetst en werden de handoeken ververst. Zwembad idd wat klein en koud water, maar wel lekker om af te koelen na een dag wandelen in de stad. Nieuwe handoeken kon je daar gewoon pakken. Ontbijt was niet uitgebreid maar wel lekker. De bar werd bediend door zeer vriendelijk personeel! Al met al een hele dikke 8.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8iamdini17-12-2012

leuk en net hotel

prima hotel, met nette kamers, ontbijt is o.k. van het zwembad moet je je niet veel voorstellen. personeel is vriendelijk en behulpzaam. In de lobby staat een papegaai. Het hotel is smaakvol ingericht.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 5Clemens21-08-2011

Gunstige ligging maar veel dingen in kamer defect

Verwarming kon niet uit, minikoelkast werkte niet. Deurtje onder minibar hing er uit. Vitrage vies en hing aan de uiteinden los. Waterdruk valt weg tijdens douchen. Muffe lucht in kamer. Personeel was wel erg hulpvaardig en vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Toine10-03-2011

Lekker centraal hotel

Centraal gelegen hotel. De straat uit twee keer rechts en je bent op de markt. We hadden kamer 110, geboekt bij TO. Volop eetgelegenheid vlakbij. Gratis koffie om mee op de kamer te nemen. Gratis internet in hele hotel. Grote flatscreen tv aan de wand. Nieuwe badkamer met grote stort douche. Gratis kluisje op de kamer. Goede bedden. Vriendelijk personeel. Parkeergarage wel duur 17 Euro, maar wel dichtbij natuurlijk. Gegeten bij:"Brassserie Chagall",rechts om de hoek, was lekker. Ook gegeten bij:"Het Vagevuur",Rechtsaf de straat in, was goed. Menu 20 Euro. Sauna voor 3 personen, was alleen, lekker rustig en een klein zwembad, wel alles netjes en schoon. Ontbijt simpel maar wel goed verzorgd.

Gereisd met partner in maart 2011

• TemperatuurregelingAirco, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats