Géén boekingskosten

Bed & Breakfast A Dream

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast A Dream voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 5 reviews

6.6VoldoendeScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

5 Reviews over A Dream

• 3mw25-06-2016

slechte ervaring

muffe geur in de kleine kamer, kon zelfs geen stoel staan. Kraan op lavabo stond los. Ontijt was minimaal voor 15,00euro/pp.

• 1heidi18-04-2016

nooit meer

A dream was ver zoek .hadden zo gezegd de luxe kamer. Luxe nergens gezien.vuil,deurtje vd kast stuk,wc rol houder stuk,douche die lekt,wc bril staat los ,er waren lampjes stuk,lakens waren te klein voor op het bed,geen enkel detail was in orde.volgens mij hebben ze ons gewoon op een zoderkamer gedumpt.ontbijt basic.glazen en bestek was nog vuil. Geen enkele foto op de website komt overeen met wat wij gezien hebben.puur bedrog

• 9yvonne13-08-2014

Prima B&B

De ligging is erg prettig. Loopafstand naar het centrum. Auto gratis vlakbij parkeren. Eigenaren heel vriendelijk. Goede kamer, met rolluik en prima badkamer. Heerlijk ontbijt. Echt een aanrader. Eigenaren geven ook massages. Rugmassage was ontspannen.

• 10marianne_beumer23-07-2013

Sfeervolle B&B met uitstekende service!

B&B a Dream is een kleine B&B, sfeervol, gemoedelijk, schoon en de eigenaren zijn heel gastvrij. Het ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand van het centrum. In de straat tegenover het hotel kun je gratis parkeren. Tegenover het hotel kun je maar maximaal 4 uur gratis parkeren. De kamer is sfeervol en trendy ingericht met groot tweepersoonsbed, tv, koelkast, kast en een ruime badkamer met wastafel, toilet en ruime inloopdouche. Iedere dag schone handdoeken. Ondanks dat het hotel in een woonwijk ligt en rustig gelegen is, hoor je wel de doorgaande weg, maar dit is absoluut niet storend. Aan het ontbijt wordt veel aandacht besteed; mandje met verschillende broodjes, verschillende soorten beleg, vers fruit, koffie-thee-jusd'orange, cakeje en een gekookt eitje. Tevens is er een welnesscenter in het pand met mogelijkheden tot massages, sauna en hammam. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt aangezien het erg mooi weer was. Ik vind deze B&B een echte aanrader voor een stedentrip Brugge.

• 10L.18-05-2013

Prima plek!

Aardige, behulpzame eigenaren. De kamer (wij verbleven in de cosy room) is van alles voorzien; inloopdouche, apart toilet, kasten, tv. Dagelijks schone handdoeken en washandjes. Slippers en badjassen te leen in de badkamer. Vrij gebruik van douchegel, handzeep, shampoo, bodylotion, tissues en wattenschijfjes. Het ontbijt is heel uitgebreid.

In de straat waaraan de B&B staat, mag slechts enkele uren (betaald) geparkeerd worden. Maar de zijstraat, er recht tegenover, valt buiten de zones en hier kan de auto langdurig, gratis blijven staan. Binnen tien minuten lopen ben je in het centrum van Brugge.

Er is tevens een wellnesscentrum in het gebouw.

Enig minpuntje; de openslaande deuren worden niet afgescheiden door een hek (kamer bevindt zich op de eerste verdieping). Daarom durfden we de deuren 's nachts niet open te laten. Stel dat je per ongeluk er doorheen loopt....

De B&B is verder afgescheiden van de woning van de eigenaren. Deze bevindt zich wel in hetzelfde gebouw.

Bed & Breakfast A Dream info

• LiftenNiet beschikbaar