Bed and Breakfast 1669 / Sixteen sixty nine

Bed and Breakfast 1669 / Sixteen sixty nine

9.5Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Brugge

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor 1669 / Sixteen sixty nine voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Jacuzzi
Meer bedandbreakfast info

12 reviews over Bed and Breakfast 1669 / Sixteen sixty nine

• 9Natasja12-03-2017

Super B&B

1669 is echt ideaal geleden. Kamer (roof without aan view) is erg ruim, leuke details, goed bed en badkamer ruim en schoon. Heerlijke douche. Ontbijt is erg goed verzorgd met verse jus d'orange, chocoladebroodjes, croissants, brood, diverse soorten beleg. Koffie en thee altijd te pakken. Vers fruit. Gastvrij onthaal. Parkeren bij 't Zand is op ca 200 meter. €8,70 per 24 uur.

Gereisd met partner in maart 2017

• 7jenny20-08-2012

veel te duur

Kamer is ruim, mooi en licht, maar slecht gepoetst.Sproeier bad stuk, het was ijskoud op de kamer, verwarming gelimiteerd in kamer, in badkamer werkte ze helemaal niet. Zeer karig ontbijt, brood/croissant,hollandse kaas,hesp,jam en miniglaasje fruitsap, al de yochurt was 2 dagen vervallen.Overal spinnenwebben, hier is rationeel nagedacht en betaald men voor de centrale ligging. Wij betaalden 130 euro/nacht, 95 euro zou een eerlijker en correctere prijs zijn, vooral door het erg karig ontbijt, er was zelfs geen eitje te bespeuren......

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Marije10-05-2012

Gewoon doen!

Geweldig Bed and Breakfast. Hele vriendelijke mensen, die steeds voor je klaar staan wanneer ze maar kunnen. Heerlijk ontbijtje met allerlei verse broodjes. Je kunt er ook de hele dag door gratis koffie, thee en lekkere chocolaatjes pakken.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10tjp6630-04-2012

Fantastisch!

Al 3 keer in deze B&B verbleven! Midden in het centrum, beter kun je niet zitten. Prachtig pand, van binnen en van buiten. Zeer goed ontbijt en vriendelijke eigenaars. Compliment ook voor Monica die het ontbijt verzorgt.

Gereisd met partner in november 2011

• 10Marijn24-09-2011

Een fijne honeymoon

Een prachtige B&B! We hebben hier een enorm fijne honeymoon gehad. Dit was een super keuze. De ontvangst was erg vriendelijk. Wij hadden de Salvatore suite geboekt. Helaas waren er werkzaamheden rond om de kerk (waar we op uit keken) dus daardoor waren we 's ochtends erg vroeg wakker. Tegen de tijd dat wij weggingen was dit klaar, dus hier heb je geen last van. Het ontbijt is echt super goed. Alles is lekker vers en er staat genoeg. Kortom een echte aanrader voor een verblijf midden in Brugge.

Gereisd met partner in september 2011

• 10Huub20-06-2010

Fantastische uitvalsbasis voor bezoek aan brugge

Mooie kamer (suite), centrale ligging, goedkoop parkeren, goed ontbijt en vriendelijke eigenaar

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Christian De Nil18-06-2009

TOp

Dit was echt top. Mooie ruime kamer met fantastiche badkamer Zeer aangename eigenaars en super ontbijt Prijs kwaliteit echt top

Gereisd met partner in februari 2008

• 9GJ en S29-04-2009

Zeer sfeervolle B&B

Paar wwkejes terug kamer geboekt bij 1669. Toevallig was de kamer via internet dubbel geboekt. Mochten daarom de Salvator suite voor dezelfde prijs betrekken. Mooie schone kamer met gashaard en mooie badkamer. Je stapt de deur uit en staat in het centrum. Eigenaars zijn vriendelijk en ontbijt was goed verzorgd. Pand is zeer mooi ingericht, zeker een aanrader als je een weekend Brugge wilt doen.

Gereisd met partner in maart 2008

• 9Victor Zuydwe25-01-2009

Prachtig B&B, zeer gastvrij en heel mooi pand

1669 is een prachtig oud pand, door Olivier en Cynthia helemaal in stijl gerenoveerd. Wij zaten in de ruime Salvator's Suite. Er waren wat problemen met de open haard - door overmacht door de storm die over Brugge hing - wat Olivier en Cynthia zeer servicegericht hebben opgelost.

Kortom: Zeker de moeite om heen te gaan!

Gereisd met partner in januari 2009

• 10rosanne11-05-2008

1669 is een erg leuk B&B in het midden van het centrum van Brugge. Ik en mijn vriend zaten in "roof with a view" en het was een prachtige stijlvolle kamer met badkamer. Helaas konden Cynthia en Olivier geen ontbijt aanbieden wegens familieomstandigheden maar hiervoor konden we wel terecht bij de overburen. Netjes geregeld dus!Voldoende parkeergelegenheden in de omgeving. (betaalde parkeergarages) Brugge is een mooie romantische stad waar je meerdere dagen kunt vertoeven. Bezoek aan de bierbrouwerij "De Halve Maan" is ook zeker de moeite waard! Kortom 1669 en de stad zelf zijn een echt aanrader!

Gereisd met partner in mei 2008

Bed and Breakfast 1669 / Sixteen sixty nine info