Appartement Zeedroom

Appartement
Appartement Zeedroom
9,5

2 reviews over Appartement Zeedroom in het Nederlands

Leuk appartement met goed uitzicht over de polders

L.v.V
4-1-2012

Wij zijn er al verschillende keren geweest. lekker voor in de zomer met gedeeld zwembad. en heerlijk in de winter als je van het landschap wil genieten en uit wil waaien. Ruim appartement met luxe hoofdslaapkamer en goed balkon. echt een aanrader voor iedereen. De gang is wel gehorig dus je moet wel aan de buren denken.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader van formaat!

Jans
6-12-2011

We zijn hier afgelopen zomervakantie geweest. Topper was het verzorgd en verwarmd zwembad. Maar ook het appartement is toppie! Alles is aanwezig, de kinderen hebben zich zelfs tijdens een regendag niet verveeld. We hebben zonet opnieuw geboekt voor volgend jaar, dat vat alles samen hé.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zeedroom in Bredene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zeedroom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.