Tijdelijk €25 aanbetaling

7.4GoedScore uit 34 reviews
  • 7.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over Warande BVBA

• 10Raymond Roosingh27-09-2022

03-09-2022 tot 26-09-2022.

Zeer nette camping. Alles super netjes onderhouden., en hele vriendelijke eigenaar.er word gezegd dat eigenaar schagerijn is dat is helemaal niet.je moet gewoon aan de regels houden. De ligging is perfect vanaf de caravan was het hooguit 700 meter lopen en je staat al op het strand. goed te doen met En door de loopbrug hoef je geen gevaarlijke weg over te steken. De bakker zit om de hoek. En op zo'n 800 meter lopen zitten 3 supermarkten bij elkaar waaronder een Albert heijn. Net buiten de camping zitten ook nog eens voldoende eet gelegenheden. maar wel super rustig.we komen zeker weer terug

• 8Patrick & Caroline22-07-2022

Super,wij komen voor de 5é keer terug

Dat je op een camping belandt waar je vriendelijk ontvangen wordt.Gelieve de negatieve reacties te negeren,want als iedereen zijn ding doet zonder regeltjes wordt dit een vuile camping,is er lawaai tot s'avonds laat,en geen enkel gevoel van veiligheid. Wijzelf volgen de aanwijzingen van de uitbaters en hebben nog nooit problemen of woorden gehad,wij komen er graag terug.Vergeet niet als je gaat camperen dat je te gast bent op iemands domein en er welkom bent.Daarom zijn er regels die dienen opgevolgd te worden,en a.u.b,ben je een hypokriet ,blijf dan weg,zo hebben de mensen die er graag komen zeker een geliefd plekje om terug te komen.Bedankt Luc en Els,en tot de volgende keer

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Patrick&Caroline22-07-2022

Super,wij komen zeker terug,bedankt Luc en Els

Vriendelijke uitbaters aan het onthaal. Proprere camping,als de kampeerders zelf hun verantwoordelijk nemen en hun rommel opruimen . Vierde keer op deze camping en zeker niet de laatste keer. Dicht van de winkels,kusttram in de buurt,en strand op wandelafstand.Rustige camping,ruime plaatsen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 5Cv04-07-2022

Weekend

Zolang er geen kinderen en hond mee is blijft het leuk.. Kinderen werken op zijn systeem en honden haat hij!!!! Wij waren er meerdere keren en hij was nu wel heel onbeschoft!! Had totaal geen reden!!Maar de mensen die er vast verblijven weten welke persoon hij is..hebben dit eerdere keren gehoord! Zijn echtgenote is wel een heel lief en aangenaam mens! Conclusie, heb je kinderen en honden, blijf er weg.. want raast als een gek over “zijn domein” om alles te controleren!! En inderdaad overal camera’s! Voor ons was dit de allerlaatste keer, campings genoeg in Bredene en veel gastvrijer!!

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Jan Joosen30-09-2021

Een klein beetje hemel op aarde

Mijn vouw en ik vinden dit bij Warande een perfecte plaats. De staanplaatsen zeer ruim, alles goed onderhouden, Vriendelijke eigenaars, een fantastische Camping, prijs kwaliteit een topper, nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid.

• 10Eetgelegenheden
  • 1Francesca10-08-2021

Geen aanrader

Propere camping, zowel standplaats als douches/wc’s.MAAR zeer veel regels, achterhaald muntjessysteem, geen windbeschuttingen, geen vuilbakken, overal camera’s (zelfs in de ruimte vd toiletten), big brother is watching everything 😳!Eigenaar staat niet open voor communicatie, zo jammer!Ons zien ze hier niet meer👎

• 2Staat v/h sanitair
  • 8Clara18-10-2019

Rustig, hygiënisch, zeer behulpzame uitbater

Het was een zeer aangenaam verblijf. Rustige omgeving. De uitbater was steeds behulpzaam en heeft ons geholpen met dagelijkse uitstappen. De zoon heeft onze plaats persoonlijk aangewezen en geholpen met het opzetten, zeer vriendelijk. Sanitair spik en span.

• 10Jenten18-10-2019

Fantastische camping! Heel vriendelijke eigenaars!

Al verschillende keren verbleven bij Camping Warande! Telkens hartelijk ontvangen door de eigenaars & beide zonen! Heel proper sanitair en vlot bereikbaar, ook heel dicht bij het strand! Heerlijk vertoeven 😀

• 8Isabelle Davis10-10-2019

Nice comfortable campsite!

In general clean campsite, big pitches and OK price/Quality. Friendly people too!

• 9Yenten VM6810-10-2019

Gezellig vertoeven op de Warande!

Sedert 3 jaar strijken we af en toe eens neer op onze vaste stek in Bredene. Campinguitbaters met een attent beleid en propere zaak. Voor zij die graag liever kamperen in een rustige oase een must aan de Belgische kust. We zijn het er zeker nog niet beu!

Camping Warande BVBA info

Camping-informatie