Camping Veld en Duin

25 reviews over Camping Veld en Duin

• 2019
    9Lydia Ory26-07-2019

Rustgevend!

Een zeer goed onderhouden Camping, we gaan er jaarlijks naartoe. Sinds vorig jaar zelfs 2x/jaar. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben gekozen voor Camping Veld en Duin voor de rust die we daar vinden! Gewoonweg zalig....

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• Oude reviews

7jan rienk16-09-2016

prachtig, geweldige omgevind en erg dicht aan zee

kleine camping met slechts 1 douche voor mannen en 1 voor vrouwen. Grote plaatsen, verhard deel voor de caravan. Duidelijke trekkerscamping.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Jimmy17-08-2016

Propere rustige camping

Wij waren hier voor 1 snelle overnachting voor het festival Ibiza @ the beach. Propere camping met grote plaatsen.

Enkel 2 douches is misschien wat weinig.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Valérie Schoovaerts19-05-2015

Zeer leuk verlengd weekend gehad

Het is zeer goed onderhouden, de chalets beschikken over tv met telenet wat praktish is in Belgie met het weer :-) Zeer vriendelijk onthaal, wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 7Ronny17-08-2014

Aangename camping

Ondanks het slechte weer heeft onze kleindochter van drie zich goed geamuseerd met de andere kinderen van de camping. Het was haar eerste kampeerervaring. We stonden vlak aan het sanitair gebouw op een betonnen plaat wat gemakkelijk was om onze caravan goed te plaatsen. Het sanitair gebouw werd goed onderhouden en bleef ondanks de drukke bezetting de ganse dag redelijk proper. Een plekje om te onthouden voor een korte vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 6R.J.19-06-2013

Redelijk, waar-voor-je-geld

Camping is schoon, maar niet al te gezellig.Weekend was lang genoeg op deze camping. Ligging is goed t.o.v. de zee en restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Anne 14-06-2012

Top vakantie gehad op deze TOP camping

Geen ander woord is beter dan dat dit een IDEALE camping is. Wij zijn als jong stel van 18 en 21 jaar, 10 dagen op deze camping geweest met een tent. Veldje is heel knus en gezellig maar toch ook groot. Auto kun je achter het hekje zetten, helemaal handig ivm spelende kinderen ed. Sanitair lijkt van buiten wat oud maar is netjes onderhouden, schoon en nooit last van vieze luchtjes! Gebouw ligt direct achter het veldje, super! De omgeving is ook super, genoeg te beleven! Campingwinkel om de hoek, pizzaria, frietkraam, bakker erg dichtbij, supermarkt(en) binnen een paar minuutjes TE VOET te bereiken en zelfs een avond/nachtwinkel ligt een paar 100m voor de camping! Strand is ook super te bereiken via de voetgangers brug en dan nog even lekker een paar stapjes door de duinen, hmmmm.. wat een vakantie gevoel! En de luxe van de kusttram is ook helemaal handig! Vertrekt om de 15 minuten. Echt zeker een aanrader! Personeel is ook zééééér vriendelijk! Voor kinderen is er ook genoeg te doen!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10karine05-05-2011

prachtig!

reeds jaren gaan wij naar veld en duin en elke keer opnieuw worden we prima ontvangen, geen klachten maar niets dan lof!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Annaloro Angelo22-09-2010

fantastische camping,een aanrader voor iedereen

camping veld en duin zou ik aan iedereen aanraden want daar kan ik rust vinden

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8bikerke18-05-2009

leuk vakantieverblijf

Wij hebben een weekendje in Veld & duin doorgebracht. Chalet categorie 5 met overdekt terras: ruim genoeg voor 2 personen, misschien iets te klein voor 4. Gelegen aan de achterkant van de camping, heel rustig. Onthaal receptie: vriendelijke mevrouw.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2009

1 tip over Camping Veld en Duin

• Anne , 14-06-2012

Hou in het hoogseizoen goed de leuke markten in de gaten en andere activiteiten in de buurt. Ook Brugge, Blankenberge en Oostende zijn zeker een aanrader met haventjes, rondvaarten, parken (bijv. Sealife) en prachtige boulevards aan het strand. Het is hier echt reuze gezellig! Bezoek de site www.dekust.org ook voor meer info over en activiteiten aan de Belgische kust.

1 vraag over Camping Veld en Duin

• Joke alberts, 02-03-2017