Camping Veld en Duin

Camping Veld en Duin
8,2

14 reviews over Camping Veld en Duin in het Nederlands

kleine camping met slechts 1 douche voor mannen en 1 voor vrouwen. Grote plaatsen, verhard deel voor de caravan. Duidelijke trekkerscamping.

Propere rustige camping

Jimmy
17-8-2016

Wij waren hier voor 1 snelle overnachting voor het festival Ibiza @ the beach. Propere camping met grote plaatsen.

Enkel 2 douches is misschien wat weinig.

Zeer leuk verlengd weekend gehad

Valérie Schoovaerts
19-5-2015

Het is zeer goed onderhouden, de chalets beschikken over tv met telenet wat praktish is in Belgie met het weer :-) Zeer vriendelijk onthaal, wij komen zeker terug!

Aangename camping

Ronny
17-8-2014

Ondanks het slechte weer heeft onze kleindochter van drie zich goed geamuseerd met de andere kinderen van de camping. Het was haar eerste kampeerervaring. We stonden vlak aan het sanitair gebouw op een betonnen plaat wat gemakkelijk was om onze caravan goed te plaatsen. Het sanitair gebouw werd goed onderhouden en bleef ondanks de drukke bezetting de ganse dag redelijk proper. Een plekje om te onthouden voor een korte vakantie.

Redelijk, waar-voor-je-geld

R.J.
19-6-2013

Camping is schoon, maar niet al te gezellig.Weekend was lang genoeg op deze camping. Ligging is goed t.o.v. de zee en restaurants.

Geen ander woord is beter dan dat dit een IDEALE camping is. Wij zijn als jong stel van 18 en 21 jaar, 10 dagen op deze camping geweest met een tent. Veldje is heel knus en gezellig maar toch ook groot. Auto kun je achter het hekje zetten, helemaal handig ivm spelende kinderen ed. Sanitair lijkt van buiten wat oud maar is netjes onderhouden, schoon en nooit last van vieze luchtjes! Gebouw ligt direct achter het veldje, super! De omgeving is ook super, genoeg te beleven! Campingwinkel om de hoek, pizzaria, frietkraam, bakker erg dichtbij, supermarkt(en) binnen een paar minuutjes TE VOET te bereiken en zelfs een avond/nachtwinkel ligt een paar 100m voor de camping! Strand is ook super te bereiken via de voetgangers brug en dan nog even lekker een paar stapjes door de duinen, hmmmm.. wat een vakantie gevoel! En de luxe van de kusttram is ook helemaal handig! Vertrekt om de 15 minuten. Echt zeker een aanrader! Personeel is ook zééééér vriendelijk! Voor kinderen is er ook genoeg te doen!

prachtig!

karine
5-5-2011

reeds jaren gaan wij naar veld en duin en elke keer opnieuw worden we prima ontvangen, geen klachten maar niets dan lof!

fantastische camping,een aanrader voor iedereen

Annaloro Angelo
22-9-2010

camping veld en duin zou ik aan iedereen aanraden want daar kan ik rust vinden

leuk vakantieverblijf

bikerke
18-5-2009

Wij hebben een weekendje in Veld & duin doorgebracht.

Chalet categorie 5 met overdekt terras: ruim genoeg voor 2 personen, misschien iets te klein voor 4. Gelegen aan de achterkant van de camping, heel rustig.

Onthaal receptie: vriendelijke mevrouw.

Voor herhaling vatbaar.

2008

Prima waar voor je geld

John
8-8-2008

De camping ligt midden in het gebied in Bredene waar alle campings liggen op een relatief rustige deel van de campingstrook.

Net als alle campings loopt Veld en Duin niet over van de faciliteiten. Geen zwembad, supermarkt etc. Gelukkig beloven ze dit ook niet dus dat kan geen tegenvaller zijn.

Het springkussen en de omgelegen speeltuin zijn verzamelplaats voor de kinderen op Veld en Duin.

De ontvangst en behulpzaamheid zijn prima. In tegenstelling tot de nodige andere plaatsen aan de kust geen chagrijnige mensen om je te woord te staan.

De camping is relatief rustig. Hoewel de huisjes waarin wij zaten vrij gehorig zijn hebben we geen last gehad van onze buren.

Huisjes zijn niet al te groot maar bieden alles wat je nodig hebt. Er zijn vele onderkomens op de camping: huisjes met overdekt terrs, huisjes zonder, caravans, plaatsen voor tenten.

Als een echt Belze vakantie wilt moet je hier zijn. We hebben in ons verblijf van twee weken geen NL kenteken op de camping gezien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Veld en Duin in Bredene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Veld en Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.