Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Ter Hoeve voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Ter Hoeve

• 9coosemans donald-claeys christel23-08-2017

fantaische camping

het is een heel probere camping en vriendelijke uitbaters marcel en roland zijn vriendelijke menssen en ze zijn ook heel hulpzaam en een goede speeltuin voor kinderen en je heb u nacht rust daar en kort bij de winkels

• 9Wouter & Margo18-09-2016

Prima camping en problemen goed opgelost!

Prima camping, leuke speelweide met wat speeltoestellen en springkasteel voor de kinderen. Onze caravan was wel zeer gedateerd, maar dat wisten we van tevoren en daar was de prijs ook naar. Dichtbij de supermarkt. We waren de 1ste nacht per ongeluk dubbel geboekt, maar de gastheer en vrouw hadden dit perfect opgelost! Die goede service vindt je niet makkelijk ergens anders. Bredene is ook een leuke plaats en Oostende is dichtbij.

• 9Familie Blocksdorf21-07-2016

Leuke camping net en vriendelijke uitbaters

Heel leuk dat de kinderen er zonder zorgen kunnen spelen mooie speel plein ,diere park naast recreatiedomein grasduinen niet ver van zwembad en Bredene strand, plus punt fietsen verhuur en openbaar vervoer vlak bij wat we ook fijn vonden is supermarkt op loopafstand Het is er ook heel rustig zeker een aanrader zowel met als zonder kinderen

• 9romy decorte29-03-2016

goede ligging

dicht bij Oostende , zeker een uitstap doen naar het mooie Brugge. Gemeentelijk zwembad op fiets afstand. veel plezier met de vrienden in olympic zwembad Brugge. Prijs/Kwaliteit ok.

• 9Georges DeBakker29-03-2016

leuke paasactie

Propere camping. Goed dat honden niet zijn toegelaten. Geen drollen en geen geblaf. Rustig verblijf.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Bjorn coussement14-07-2015

propere camping zonder honden

Rustig, dichtbij alles, fietsen te huur, leuke vakantie...vlak naast recreatiedomein grasduinen, bbqen gezellig, ijskar, vlakbij winkels, groot speelterrein.

• 8Marco05-09-2013

Schone plek

Leuke schone camping met caravans waarvan er een aantal aan de oude kant zijn. Wel grote campeerplek en de sanitaire voorzieningen zijn schoon. Winkels op loop/fietsafstand.

• 8Jose7826-08-2013

Nette rustige en zeker kindvriendelijke camping

Voor nood hebben wij op deze camping gestaan, besproken camping was dubbel geboekt. Maar dit was zeker geen straf! Hele vriendelijke, gastvrije eigenaren en hostess, heel netjes/schoon, ruime plekken voor caravan/camper en sanitair is ook schoon en netjes. Voor de kinderen was er een ruime speelplek met o.a. springkussen/kasteel. Verschillende grote supermarkten op loopafstand en een klein stukje verder (op de fiets binnen 10 minuten) een heerlijke (banket)bakkerij! Het strand is op de fiets ook heel goed te doen. Maar ook lopend, iets langer dan een half uur. Kortom, wij hebben ons prima vermaakt! groeten fam. Muus uit Assen, Nederland.

• 9Wendy19-08-2013

Super weekend aan zee!

Camping Ter Hoeve in Bredene is een zeer propere en rustige camping! Zeer vriendelijk Personeel/uitbaters...

Iedere dag komt het ijskarretje en de soepboer lang :-)

Het sanitait is wat verouderd, maar wel SUPER proper!! Niets op aan te merken.

Een echte aanrader voor een rustige vakantie aan zee!

• 10Margeurite26-07-2013

Wij gaan terug naar ter hoeven

Nette camping , Kindervriendelijk,mooi speelplein (spring kasteel aanwezig) Zeer rustig en op wandel afstand van zee en dorp Colruyt en ALDI schuin over de camping (voordeel) Verhuur van fietsen was praktisch (zo hoeven wij onze eigen fietsen niet mee te brengen)

De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam Dus onze vakantie was voor 100 procent geslaagd hadden zeer zonnige dagen . zullen zeker volgende vakantie terug boeken familie Blocksdorf

• 10Staat v/h sanitair

Camping Ter Hoeve info