Camping 't Rietveld

Camping Info

11 reviews over Camping 't Rietveld in het Nederlands

• 10fred en henny20-08-2019

heerlijke rustige nette camping

heerlijke rustige camping met aardige behulpzame eigenaar (Johan) die alles voor je doet, bij ontvangst uitgebreide uitleg over omgeving en camping. Wij stonden op plaats 123 comfort - grote plaats met goede grasmat en zowel zon als schaduw . Zeer net en schoon sanitair - douchen via een kaart (borg 10 euro) . Omgeving per fiets goed te doen - oostende leuke stad plm 30 min fietsen- bredene en de haan plm 10 min fietsen- leuke avondmarkten tijdens onze periode. Enige minpunt is de niet gratis wifi 20 euro voor 1 week is niet meer van deze tijd. Verder niets dan lof voor deze camping.

• 9Peter Goossens09-07-2019

Mooie, rustige en propere camping.

Ideale camping voor enkele dagen rust aan de Belgische kust. Vriendelijke eigenaar, zeer goed onderhouden camping en sanitair zeer proper. We komen zeker nog terug.

8Ligging
    7Kindvriendelijk
    9Staat v/h sanitair
    9Hygiëne

• 2018
    10kurt kooyman22-04-2018

Een aanrader voor jonge gezinnen met kinderen

Een zeer mooie camping en proper vooral het sanitair. zeer vriendelijk en behulpzame eigenaar. Een aanrader voor iedereen die naar de Belgische kust wil komen.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10M Verhaegen19-04-2018

zalig kamperen aan zee

Camping tRietveld is een supermooie familiecamping die grenst de mooiste duinen van de kust. Het is er ideaal vertoeven voor een rustige vakantie met de kinderen. Het is er tevens heel proper en de uitbater is heel vriendelijk en behulpzaam..

Met jonge kinderen

• 8Jacobs Albert22-09-2015

Fantastich

Heel mooie en proper camping, sanitair 100% in orde een propere camping kan je niet vinden. De eigenaar was zeer vriendelijk en altijd bereid om inlichtingen te geven. zeer mooie plaatsen iedere plaats had zijn eigen waterpunt plus 16Amp stroom plus kabel aansluiting.

8Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit
    8Ligging

• 10Marc en Carine09-08-2015

Super propere camping

Een camping die netter is als deze vind je niet. Heel mooie ruime plaatsen en goed onderhouden, elke plaats is voorzien van water en elektriciteit. Heel vriendelijke eigenaar. Ook prima vertrekpunt om de kust te verkennen. Alles is dus top hier. Bedankt+++++++++++

• 8A3 Kleppe03-08-2015

Proper

Zo schoon vind je het nergens ... Alleen het internet is het net niet; duur en geen verbinding Jammer!

7Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit

• 9Rob Heger28-06-2015

schitterende camping

Zelden zo een mooi onderhouden camping gezien, ook het sanitair ziet er schitterend uit en altijd super schoon, velden zijn goed onderhouden mooie groene velden, gewoon een top camping, alleen jammer dat je er niet terecht kunt met de acsicard

8Kindvriendelijk
    7Prijs/kwaliteit

• 8Kles18-08-2014

Rustige en verzorgde camping

De afgelopen zomervakantie een weekje op deze camping gekampeerd. Ligging ten opzichte van zee viel enigzins tegen, te voet ongeveer 20 minuten. Boodschappen in Bredene gedaan, verschillende supermarkten en veel kleine winkeltjes. De camping zelf is goed verzorgd. Gras is netjes gemaaid, nieuw en schoon sanitair. Nadeel, eveneens bij omliggende campings is het ontbreken van schaduw. De plekjes zijn ruim, wel weinig privacy. Dit laatste is op te lossen door de tent zo te plaatsen met eventueel de auto zo geparkeerd dat je een beetje privacy creëert. Geen last overigens van de buren. De camping is rustig en rond 10 á 11 uur 's avonds is het rustig. Met de kusttram zijn steden als Oostende goed te bereiken. Vanuit Oostende kun je gemakkelijk de trein naar Brugge en Gent pakken.

6Kindvriendelijk
    9Staat v/h sanitair
    7Ligging

• 10kurt_kooyman11-10-2013

zeer gezellige camping

zeer propere gezellige kamping.Zeer mooie speeltuin voor kinderen.Dicht bij het stand van bredene.

Met jonge kinderen

0 tips over Camping 't Rietveld