Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenBredeneVakantieparken BredeneVakantiepark Roompot Vakantiepark Breeduyn Village

Roompot Vakantiepark Breeduyn Village

Vakantiepark
BelgiëWest VlaanderenBredene

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Vakantiepark Breeduyn Village voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 133 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 133 reviews
  • 5.5Activiteiten
  • 8.6Onderkomen

Vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

133 Reviews over Roompot Vakantiepark Breeduyn Village

• 8Alpha Visser05-11-2022

Rust en ruimt

Rust en Privacy als je dat zoekt zit jen hier goed! lekker uitwaaien, genoeg eet gelegenheden. En Oostende is dicht bij

• 1Activiteiten

Roompot, Eigenaar, 17-11-2022

Bedankt voor je review! Wat leuk om te lezen dat je veel rust en privacy heeft gehad op je vakantie. Wij hopen je nogmaals te mogen ontvangen voor een rustige vakantie.

Groetjes, Therza

• 9Lonneke24-10-2022

Heel mooi en gezellig!

Geweldig huisje op een mooi park!

Roompot, Eigenaar, 25-10-2022

Bedankt Lonneke voor je reactie. Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben. We zien jullie graag nog eens terug!

Groeten Elly

• 9Sonja Visser05-10-2022

Was geweldig!

Fijn, klein, rustig Park. En toch alles in de buurt!

• 9Onderkomen

Roompot, Eigenaar, 08-10-2022

Bedankt voor je beoordeling Sonja! Wat een mooie woorden om te horen. Als het aan ons ligt zien we je graag weer terug op een van onze parken!

Groetjes, Raul

• 6De Moor21-09-2022

Super

Mooi huisje maar de poets kan vele beter.Washandje gevonden achter rek badkamer,noot onder de zetel.Haarrekje van vorige vakantie gangen lag er nog.ramen zijn niet gepoetst.De zee ligt wel een pak verder als u het langs een bewandelbare weg lopen.Fritkraam was maar 2 avonden open. Toch leuke huisjes en een mooi park in opbouw.Honden kunnen mee op reis in een omheinde tuin.Op het park is niets te doen maar zijn 2 mini golven vlakbij.Je kan ook fietsen huren in de buurt.Naar tram is het wel ff stappen.

• 4Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 28-09-2022

Bedankt familie De Moor voor je feedback. We zullen de schoonmaak meer aandacht geven. Maar jullie en jullie hond hebben genoten, zo te lezen. Groeten Elly

• 7Vissers29-08-2022

Leuk huis.

Leuk huis in Bredene op een rustig park. Kleine minpuntjes zijn de minimale uitrusting. Bij aankomst miste ik de vulniszakjes in de prullenbakken bij wc en badkamer. En de minimale uitrusting mbt het glaswerk, borden,kopjes en bestek. Dit is echt te weinig zodat je toch wat vaker de vaatwasser moest draaien en dat vind ik niet echt milieu vriendelijk. Huizen stonden best dicht op elkaar, maar was voor os geen probleem aangezien er een minimale bezetting was Dit is best kritisch maar kan je beter lezen als kleine verbeter puntjes. We hebben optimaal genoten van ons verblijf , leuk dorpje heerlijke dagen.

Roompot, Eigenaar, 12-09-2022

Bedankt voor jullie feedback familie Vissers. We geven deze tip door aan Breeduyn Village. Fijn om te lezen dat jullie optimaal genoten hebben in Bredene. Graag zien we jullie weer terug op ons park Groetjes Elly

• 7Familie snoeijen08-08-2022

Mooi park maar wel met wat verbeterpunten.

Mooi park en de ligging is ook echt perfect. Vlakbij de winkeltjes, restaurants en het strand. Ook een leuke midgetgolfbaan aan de overkant. Wat echt beter kon was de schoonmaak van de huisjes. Badkamer veel gele voegen, veel spinnenwebben in het huisje, hele vieze ramen aan de tuinkant en vooral veel mieren in de keuken (gelukkig aten wij elke dag buiten de deur). Verder zijn de hoofdkussens aan vervanging toe en de douche geeft een slappe straal. Maar de twee badkamers in een huisje voor 4 personen is echt top. Als je kijkt naar de slechte schoonmaak vind ik het veel geld wat je betaald voor een weekend weg. Maar goed als het huisje netjes zou zijn dan was het helemaal goed!

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 7De Beuckeleer25-07-2022

Mooi park. Mooie ruime bungalows.

Mooie ruime bungalows. Schoonmaak mocht iets grondiger. Organisatie "Frietroom" is ondermaats door te weinig personeel. Online bestelling, die na een uur kan afgehaald worden, wordt pas bereid bij aankomst, waardoor wachttijd nog eens meer dan een half uur is. Wel vriendelijke man en lekkere frietjes.

• 5Eetgelegenheden
  • 6Dany Van Opstal10-06-2022

Is ok

Was ok. Erg hondvriendelijk. Pas om 16u binnen mogen en reeds om 10 u moeten vertrekken is niet ok. Onderhoud privétuin laat te wensen over. Is reeds de 6e keer dat we gaan en gaan nog terug.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 8K & C Verbeyst Bekaert21-02-2022

Super comfortabel huisjes

Mooi park met prachtige huizen zeer comfortabel met een goede ligging

• 1Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Chantal Mangelschots10-01-2022

We hebben genoten

Gezellig en proper vakantiepark. Uitstekende ligging

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen