Appartement Residentie Wilde Zee 104

Appartement Residentie Wilde Zee 104

8.5Fantastisch

België, West Vlaanderen, Bredene

Op vakantie geweest naar Residentie Wilde Zee 104?

8.5Fantastisch

2 reviews over Appartement Residentie Wilde Zee 104

• 2017
      9Priscilla Bastiaansen02-05-2017

Ideaal

Wij zijn heel tevreden over onze vakantie die we hier hebben gehad ! Net appartement zoals op de foto's. Ideaal appartement , terras met prachtig uitzicht op de duinen , je steekt zo het straat over en dan zit je op het mooie strand van bredene ! Rustige buurt, winkels dichtbij, mooi zicht, heel proper, goed liggend zetelbed ! En de huisbaas kwam bij ons aanbellen om een zeef en vergiet te brengen want blijkbaar was dat te kort, netjes ! En dat van vrijdag tot maandag voor €125 + €20 schoonmaakkosten per persoon. Normaal kwamen er nog kosten bij voor bedlinnen en badhanddoeken maar als je belt en zegt dat je dat niet wenst dan word dat niet aangerekend net zoals afgesproken ! geschikt voor 4 personen (stapelbed + 2persoonszetelbed) Aan te raden !

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• Oude reviews

8de neef19-05-2008

het was heel leuk er met vakantie te gaan voor al de kinderen vonden het goed voor herhalig vat baar,

Gereisd met familie in mei 2008

0 tips over Appartement Residentie Wilde Zee 104

1 vraag over Appartement Residentie Wilde Zee 104

• Patricia, 21-06-2017

Inlichtingen

Geachte Is er ergens een site met informatie van residentie wilde zee met pryzen en beschikbaar datums enz Danku

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Residentie Wilde Zee 104