Appartement Residentie Meiboom 304

Appartement Residentie Meiboom 304

Appartement

1 review over Appartement Residentie Meiboom 304 in het Nederlands

2007

Heerlijk wakker worden met een kopje koffie én zicht op en

Leen
19-7-2007

Heerlijk wakker worden met een kopje koffie én zicht op zee en pleintje voor de deur. Geweldig weekend gehad. Wij komen terug!

Gereisd Met partner in juli 2007

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residentie Meiboom 304 in Bredene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residentie Meiboom 304 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.