Tijdelijk €25 aanbetaling

Residentie Blutsyde Promenade

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Residentie Blutsyde Promenade voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 6 reviews

8.7FantastischScore uit 6 reviews
  • 8.5Inrichting
  • 6.6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Residentie Blutsyde Promenade

• 8Theo B.14-09-2011

Zeer goed

Het appartement Firenze 111, was veel beter dan voorgesteld. Het Immo bureau stuurde onmiddelijk iemand toen de douche niet goed doorliep. Het zwembad was goed verwarmd, maar spijtig genoeg konden we het door get slechte weer slechts eenmaal gebruiken

• 10De Vos14-10-2010

Een mooie zeedroom!

We hebben een week in het appartement Zeedroom gelogeerd. Het appartement doet zijn naam alle eer aan: alles is voorhanden, tot internet en kinderfietsen toe. Het zwembad was heerlijk verwarmd. We komen zeker terug!

• 8Beatrix Delvaux01-10-2010

dit nooit meer

rezerveerden een appartement voor 6 personen en logeerden er met 4 personen. Een slaapkamer, een zwart hokje zonder venster, verlichting en verluchting ( dat moest dan de tweede kamer betekenen)en een divan-lit waaraan een wiel ontbrak zodanig dat slapen niet mogelijk was, met een kussen onder het gedeelte waar het wieltje ontbrak zijn we er dan toch ingelukt. In de living slapen zonder gordijnen of luiken is ook niet alles. Wij voelen ons bedrogen , rezerveerden een 6 personen appartement en kregen max een 3 personen appartement want in dat zwart hokje zou zelfs mijn hond niet willen slapen !!!!!! Bedrog !!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 9beatrix Delvaux01-10-2010

arnaque

nous avions loué un appartement 6 personnes pour le week-end. Qu'entend-on par 6 personnes ??
    nous étions 4 personnes !
    une personne a du dormir dans le divan-lit cassé - le lendemain nous avons réussi à le réparer - mais après une mauvaise nuit - et du bricolage? -une autre personne a du dormir dans une cage noire sans fenêtre , sans aération, tout noir car pas de lampes !!!!!
    l'autre couple a pu bien dormir dans la chambre à coucher. Donc méfiez-vous un appartement 6 couchages c'est de l'arnaque : il ya de la place pour un couple et 1 enfant si on appporte soi-méme le berceau ou le lit d'enfant mais fourer un enfant dans cette cage noire c'est ignoble !!!!!!!!!!!!! Autre point négatif : mauvaise isolation et le fait que la personne qui doit dormir dans le living doit dormir dans la clarté car pas de volets ni de rideaux !!!!!!
    idéal pour passer des nuits blanches - donc une personne a trop de clarté et l'autre doit dormir dans une cage noire !!!!!! B.Delvaux

• 8Mieke25-07-2009

super

leuke appartementen met veel plaats. zwembad dat je alle dagen kan gebruiken. wel een stukje wandelen van strand.

• 9vancouillie08-05-2009

ruim en proper appartement!

voordelen:proper en smaakvol ingerichte appartement,ruim genoeg voor 4 personenn,maar voor 6 personen te klein.Zeer rustig gelegen,ongeveer 1 km/strand en 1.5 km van de bredene dorp-restaurants.Groot zwembad aanwezig,helaas pas 15/6 open.Nadelen:alles bijbetalen:ondergrondse garage(4€nacht-was geen plaats buiten)lakens(13€/pers x4!),water(5€/kube),electriciteit.Minder geschikt voor kleine kinderen:geen speeltuin-kinderen mogen geen lawaai maken.Ligging:Ook een finke wandeling wanneer je wilt winkelen/terrasjes wilt doen.

Appartement Residentie Blutsyde Promenade info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens