Appartement Residentie Blutsyde Promenade

Appartement Residentie Blutsyde Promenade

8.7Fantastisch

België, West Vlaanderen, Bredene

Op vakantie geweest naar Residentie Blutsyde Promenade?

8.7Fantastisch

Tonen op kaart

6 reviews over Appartement Residentie Blutsyde Promenade

• 8Theo B.14-09-2011

Zeer goed

Het appartement Firenze 111, was veel beter dan voorgesteld. Het Immo bureau stuurde onmiddelijk iemand toen de douche niet goed doorliep. Het zwembad was goed verwarmd, maar spijtig genoeg konden we het door get slechte weer slechts eenmaal gebruiken

Gereisd met partner in september 2011

• 10De Vos14-10-2010

Een mooie zeedroom!

We hebben een week in het appartement Zeedroom gelogeerd. Het appartement doet zijn naam alle eer aan: alles is voorhanden, tot internet en kinderfietsen toe. Het zwembad was heerlijk verwarmd. We komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 8Beatrix Delvaux01-10-2010

dit nooit meer

rezerveerden een appartement voor 6 personen en logeerden er met 4 personen. Een slaapkamer, een zwart hokje zonder venster, verlichting en verluchting ( dat moest dan de tweede kamer betekenen)en een divan-lit waaraan een wiel ontbrak zodanig dat slapen niet mogelijk was, met een kussen onder het gedeelte waar het wieltje ontbrak zijn we er dan toch ingelukt. In de living slapen zonder gordijnen of luiken is ook niet alles. Wij voelen ons bedrogen , rezerveerden een 6 personen appartement en kregen max een 3 personen appartement want in dat zwart hokje zou zelfs mijn hond niet willen slapen !!!!!! Bedrog !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8Mieke25-07-2009

super

leuke appartementen met veel plaats. zwembad dat je alle dagen kan gebruiken. wel een stukje wandelen van strand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9vancouillie08-05-2009

ruim en proper appartement!

voordelen:proper en smaakvol ingerichte appartement,ruim genoeg voor 4 personenn,maar voor 6 personen te klein.Zeer rustig gelegen,ongeveer 1 km/strand en 1.5 km van de bredene dorp-restaurants.Groot zwembad aanwezig,helaas pas 15/6 open.Nadelen:alles bijbetalen:ondergrondse garage(4€nacht-was geen plaats buiten)lakens(13€/pers x4!),water(5€/kube),electriciteit.Minder geschikt voor kleine kinderen:geen speeltuin-kinderen mogen geen lawaai maken.Ligging:Ook een finke wandeling wanneer je wilt winkelen/terrasjes wilt doen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

0 tips over Appartement Residentie Blutsyde Promenade