Appartement Residence Lautrec

Appartement Residence Lautrecstersterster

10Fenomenaal

Score uit 1 review

België, West Vlaanderen, Bredene

Op vakantie geweest naar Residence Lautrec?

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

1 review over Appartement Residence Lautrec

• 10Ruby01-05-2008

Wij hebben een weekend gelogeerd in dit mooie, spiksplinternieuwe appartment. Alle comfort is aanwezig, vaatwas, senseo, lederen slaapbank en zelfs dvd met dolbi 5.1. Mooi gelegen in het centrum van Bredene aan zee. Het strand is dichtbij en als de winkels, bakker, slager (en die zijn in bredene ook op zondag open!) En ons hondje Ruby was ook welkom!

Gereisd met partner in mei 2008

0 tips over Appartement Residence Lautrec