Appartement Queen Mary 402

Appartement Queen Mary 402

8.8Fantastisch

België, West Vlaanderen, Bredene

Op vakantie geweest naar Queen Mary 402?

8.8Fantastisch

• 7.5Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Queen Mary 402

• 5JH09-05-2013

geen aanrader

Appartement beschik over redelijke voorzieningen. De Noordzee is in de verte zichtbaar. Op advies van de eigenaar hebben we een garage gehuurd. Bij aankomst bleek dar deze onder ’t appartementencomplex lag. Hiervoor moet je een héle steile helling af (4m omlaag over een lengte van 10m, met midden in de helling een haakse bocht). Naar binnen was, met wat kunst en vliegwerk, geen probleem. Eruit was een heel ander verhaal. Midden op de helling slipte de banden door, zelfs ESP hielp niet. Uiteindelijk hebben we de auto achteruit, en met slippen de koppeling, de helling opgereden. Toen wij reclameerde bij de eigenaar kregen we als antwoord 'dat is heel normaal in België’. Tip: laat je niet overhalen de garage, á 40 euro/week, te huren. S’avonds kan je de auto langs de grote weg gratis parkeren.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 10familie Verhoeven-Swaerts Leuven12-05-2008

Is voor de tweede maal dat wij gebruik maken van de Queen Mary,normaal zouden wij 11op10 moeten geven maar het kan niet.Alles perfect !!! De sympathie v/d eigenaars zelden meegemaakt, men is er gelijk thuis. Dit is zeker aan te bevelen !!!!

Gereisd met familie in mei 2008

• 10Marleen Cuyt25-08-2006

Wij hebben 14 dagen op dit appartement doorgebracht. Ondanks het minder goede weer (slechts 4 keer echt aan het strand gezeten) is onze vakantie toch goed meegevallen, dankzij de goede ligging en accomodatie (elektr. kookfornuis, combi-oven, afwasmachine, stofzuiger...). We konden altijd genieten van het zicht op de duinen (met daartussen zelfs nog een beetje zicht op zee) en hadden een dvd-speler ter beschikking. De kusttram van De Panne tot Knokke stopt vlak voor de deur. Ook zeer praktisch was dat we 2 fietsen konden huren waardoor je bij minder goed strandweer erop uit kan trekken. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd in augustus 2006

• 10Sofie en de rest22-07-2006

Wij zijn net een week terug van dit appartement. Het is reuze meegevallen, ik kan er echt niets op aanmerken. Het is er heel mooi,prachtig uitzicht en alle luxe die je nodig hebt op vakantie. Heel netjes en goeie bedden. Kortom het was een super vakantie.Ik had gerust nog een weekje langer in het appartement willen blijven.

Gereisd in juli 2006

• 9Annie en Frans van Poppel31-05-2006

Met Hemelvaart enkele dagen in het appartement residentie Queen Mary vertoefd. Een mooi appartement,met eigen garage, gelegen aan een leuk plein en tegenover de tramhalte. Zeer verzorgd, prima bedden en voorzien van alle comfort. In een woord een prima lokatie, met uitzicht op zee. Iedere 15 min. vertrekt er een tram richting Knokke of Oostende.De zee is op loopafstand van 5 minuten. Brede stranden en een prachtig duingebied met veel wandel- en fietsmogelijkheden.

Gereisd in mei 2006

Appartement Queen Mary 402 info