Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag28°14°
8,1

• Onderkomen9,0

16 reviews over Vakantiepark Park Merlo in het Nederlands

Mooi park op super plek.

Willemien
14-8-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Bij aankomst snel geholpen door vriendelijke meneer. Wij hadden een 4 pers. chalet geboekt. Deze was 1 a 2 jaar oud dus helemaal goed. Rustige camping. Geen schreeuwende kinderen/blaffende honden of harde muziek. Als je de camping afloopt ben je direct aan de boulevard met leuke restaurantjes, winkeltjes, cafés. Supermarkten op loopafstand. Weg oversteken en je bent bij het strand. 5 minuutjes lopen en je bent bij de halte voor de kusttram (aanrader!). Klein nadeel: ons chalet stond met de achterzijde tegen het washok. Om 7 uur 's ochtend lieten mensen de wasmachine en droger al draaien.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Familie Tanke
24-10-2016

Wij hebben erg genoten van het door ons gehuurde appartement op deze camping in de periode 16 oktober\21 oktober 2016.Natuurlijk valt er wel wat op te merken over de inrichting van het appartement. Die is basic. Maar we troffen een schoon en gezellig appartement aan met zeer goede bedden op slechts 150 meter van het strand. Winkels zoals Lidl en Albert Heijn liggen op 350 meter. Bredene is een gezellig plaatsje vlak bij Oostende, dat goed te bereiken is met de kusttram (halte op 200m). We hebben een zeer vriendelijk contact gehad met de beheerder/eigenaar. Wij komen al 12 jaar aan de Belgische kust, maar dit appartement en ligging is ons het best bevallen. En de prijs is zeer redelijk. Chapeau voor deze prachtige camping. Een echte aanrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

Nooit meer!

M. Raben
21-10-2016

Appartement is erg ongezellig, gehorig, niet goed onderhouden en bij ons in de gang en douche stonk het naar rioollucht. Keukeninventaris was erg karig. Nog nooit eerder het ergens zo niet fijn gevonden. Gelukkig waren wij er maar 3 nachten. Wel heel fijn is dat er supermarkten om de hoek zaten en het heel dicht bij het strand is. Echt geen aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

Groots in kleinschaligheid

Patrick Gilis
1-6-2015

Waarom 9 in waardering; Eigenlijk is er op het Park weinig/of niets te beleven. Voor de kleindochter een kleine speeltuin voor de deur, een grotere op het einde van het park. Het verklaard waarom de prijs, ver onder die van de grote parken zit. Maar, wat heeft een mens nog meer nodig; de Duinen en de Zee op wandelafstand. Mooie wandelpaden, tussen duinen en zee. Vanuit het Park 10 minuten wandelen. Ook voor de hond meer dan plaats genoeg, op het strand, de duinen en de vakantiewoning. In de nabijheid zijn verschillende supermarkten, huur van Go-Carts, Mini-Golf & Eetgelegenheden. Heel belangrijk; Een zeer mooi, maar vooral propere vakantiewoning. Heb al duurdere gezien, die Enorm veel tekortkomingen hebben. Dit was subliem. Alles werkte zoals beloofd. Ruimte voor 5, meer dan genoeg (waren ook maar met drie), dus ruimte genoeg. ook voor 5 personen, ben ik zeker van.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Zeer e moeite waard

Roel Laanstra
7-7-2013

Bungalow park Merlo in Bredene is van harte aan te bevelen voor mensen die graag genieten van rust en goede kwaliteit accommodatie, het park is dankzij zijn ligging,strand op loopafstand,werkelijk een goed en netjes park voor mensen met of zonder kinderen.

Gereisd Met partner in juni 2013

basic park , met goede ligging vlak bij de zee

De Busser Annick
8-7-2012

Een beetje verouderd park , maar heel goede prijs , kwaliteit verhouding. Het huisje was netjes en alles was aanwezig zoals op de site vermeld. Ligt vlak bij de zee en het dorpje. We hebben een heel leuke vakantie gehad samen met onze 2 kinderen van 5 en 7.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

heerlijk weekend

van de wetering
24-10-2011

wij zijn het afgelopen weekend hier geweest. Het huisje is prima voor een paar dagen, interieur oogt goedkoop maar daar is de prijs naar. sfeerverlichting mag iets meer, veel felle lampen zonder dimmer. douche lekker onbeperkt warm water, groot pluspunt koelkast met vriezer. speeltuin voor de kinderen is goed, vermaken zich daar prima. strand, winkels, plopsaland dichtbij. Eigenaren vriendelijk, ook door de oudere vrouw vriendelijk ontvangen. al met al wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alleen met mooi weer

Kees
19-10-2011

Appartement gehuurd voor drie nachten. Appartement is niet gezellig maar eenvoudig en functioneel ingericht. Wel gehorig als je in het beneden appartement zit en er zit een gezin boven je met kleine kinderen. De camping zag er keurig uit, er was een klein speeltuintje. Je kunt parkeren voor het appartement. De ligging is ideaal: het straatje uit, de loopbrug over en je zit op het strand. Snackbar, restaurants en supermarkten op loopafstand. Ook Oostende en Brugge zijn dicht in de buurt. De oudere vrouw achter de receptie is niet erg sympathiek en ook niet behulpzaam, haar zoon en schoondochter gelukkig wel. Volgens mij moet je hier alleen zitten met mooi weer, anders heb je hier niets te zoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

zeer netjes

Kaat
18-7-2011

We hebben een leuke vakantie gehad,met n kindje van 4. Er zijn 2 speeltuintjes erbij 1 kleine en 1 grotere. Verder een rustig park. Mobile home O'Hara was wat klein,maar het was er schoon en erg netjes. Ligging is prima.ong 5 min lopen van het strand en je bent overal dichtbij. Tip als je ergens lekker wilt gaan eten,dan loop je het park af en op de hoek van de straat kun je heerlijk zitten en lekker eten. Kortom een aanrader voor een gezin met wat kleinere kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

leuke vakantie

jelle
29-6-2011

Leuke vakantie gehad met een kindje van 2. Kleine stacaravan, maar was inorde. vond de receptie wel heel vriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Park Merlo in Bredene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Park Merlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.