Géén boekingskosten

Vakantiepark Park Merlo

BelgiëWest VlaanderenBredene

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Park Merlo voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 16 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

18 Reviews over Park Merlo

• 8Willemien14-08-2018

Mooi park op super plek.

Bij aankomst snel geholpen door vriendelijke meneer. Wij hadden een 4 pers. chalet geboekt. Deze was 1 a 2 jaar oud dus helemaal goed. Rustige camping. Geen schreeuwende kinderen/blaffende honden of harde muziek. Als je de camping afloopt ben je direct aan de boulevard met leuke restaurantjes, winkeltjes, cafés. Supermarkten op loopafstand. Weg oversteken en je bent bij het strand. 5 minuutjes lopen en je bent bij de halte voor de kusttram (aanrader!). Klein nadeel: ons chalet stond met de achterzijde tegen het washok. Om 7 uur 's ochtend lieten mensen de wasmachine en droger al draaien.

• 9Onderkomen
  • 9Familie Tanke24-10-2016

Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Wij hebben erg genoten van het door ons gehuurde appartement op deze camping in de periode 16 oktober\21 oktober 2016.Natuurlijk valt er wel wat op te merken over de inrichting van het appartement. Die is basic. Maar we troffen een schoon en gezellig appartement aan met zeer goede bedden op slechts 150 meter van het strand. Winkels zoals Lidl en Albert Heijn liggen op 350 meter. Bredene is een gezellig plaatsje vlak bij Oostende, dat goed te bereiken is met de kusttram (halte op 200m). We hebben een zeer vriendelijk contact gehad met de beheerder/eigenaar. Wij komen al 12 jaar aan de Belgische kust, maar dit appartement en ligging is ons het best bevallen. En de prijs is zeer redelijk. Chapeau voor deze prachtige camping. Een echte aanrader!!!

• 5M. Raben21-10-2016

Nooit meer!

Appartement is erg ongezellig, gehorig, niet goed onderhouden en bij ons in de gang en douche stonk het naar rioollucht. Keukeninventaris was erg karig. Nog nooit eerder het ergens zo niet fijn gevonden. Gelukkig waren wij er maar 3 nachten. Wel heel fijn is dat er supermarkten om de hoek zaten en het heel dicht bij het strand is. Echt geen aanrader!

• 9Patrick Gilis01-06-2015

Groots in kleinschaligheid

Waarom 9 in waardering; Eigenlijk is er op het Park weinig/of niets te beleven. Voor de kleindochter een kleine speeltuin voor de deur, een grotere op het einde van het park. Het verklaard waarom de prijs, ver onder die van de grote parken zit. Maar, wat heeft een mens nog meer nodig; de Duinen en de Zee op wandelafstand. Mooie wandelpaden, tussen duinen en zee. Vanuit het Park 10 minuten wandelen. Ook voor de hond meer dan plaats genoeg, op het strand, de duinen en de vakantiewoning. In de nabijheid zijn verschillende supermarkten, huur van Go-Carts, Mini-Golf & Eetgelegenheden. Heel belangrijk; Een zeer mooi, maar vooral propere vakantiewoning. Heb al duurdere gezien, die Enorm veel tekortkomingen hebben. Dit was subliem. Alles werkte zoals beloofd. Ruimte voor 5, meer dan genoeg (waren ook maar met drie), dus ruimte genoeg. ook voor 5 personen, ben ik zeker van.

• 10elke eiden10-09-2013

superschönen Urlaub gehabt

man wird dort sehr freundlich empfangen,der Platz ist sauber und man kann einen ruhigen Urlaub geniessen,ideal für einen Urlaub mit Hund.waren jetzt 2 Mal dort und kommen gerne nächstes Jahr wieder...der einzige Wehmutstropfen sind die Matratzen da sollte man sich eine dickere Auflage mitnehmen das man die Sprungfedern sonst am ganzen Körper spürt...aber trozdem immer wieder gerne freuen uns schon auf den nächsten Urlaub dort.Fahre seit 20 Jahren nach Bredene und war schon in vielen Unterkünften am wohlsten fühle ich mich dort ,also die nächsten 20 Jahre Park Merlo :-)

• 9Roel Laanstra07-07-2013

Zeer e moeite waard

Bungalow park Merlo in Bredene is van harte aan te bevelen voor mensen die graag genieten van rust en goede kwaliteit accommodatie, het park is dankzij zijn ligging,strand op loopafstand,werkelijk een goed en netjes park voor mensen met of zonder kinderen.

• 9elke eiden08-10-2012

superschöner Urlaub sehr zu empfehlen

wir hatten ein Mobilheim O Hara ,sehr sauber freundlich eingerichtet einfach nur zum Wohlfühlen ,ein ruhiger und gepflegter Park ... waren zu zweit dort ,ginge auch noch mit 3 Personen aber für 4 wäre es etwas eng , alles sehr sauber auch das matratzen und Kissen abwaschbar war fand ich sehr angenehm ,der einzige Wehmutstropfen waren die Matratzen man spüre jede einzelne Feder ...wenn das nicht wäre könnte man super schlafen die Luft und Ruhe geniessen ...trotzdem jederzeit wieder ;-)

• 8De Busser Annick 08-07-2012

basic park , met goede ligging vlak bij de zee

Een beetje verouderd park , maar heel goede prijs , kwaliteit verhouding. Het huisje was netjes en alles was aanwezig zoals op de site vermeld. Ligt vlak bij de zee en het dorpje. We hebben een heel leuke vakantie gehad samen met onze 2 kinderen van 5 en 7.

• 8van de wetering24-10-2011

heerlijk weekend

wij zijn het afgelopen weekend hier geweest. Het huisje is prima voor een paar dagen, interieur oogt goedkoop maar daar is de prijs naar. sfeerverlichting mag iets meer, veel felle lampen zonder dimmer. douche lekker onbeperkt warm water, groot pluspunt koelkast met vriezer. speeltuin voor de kinderen is goed, vermaken zich daar prima. strand, winkels, plopsaland dichtbij. Eigenaren vriendelijk, ook door de oudere vrouw vriendelijk ontvangen. al met al wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 7Kees19-10-2011

Alleen met mooi weer

Appartement gehuurd voor drie nachten. Appartement is niet gezellig maar eenvoudig en functioneel ingericht. Wel gehorig als je in het beneden appartement zit en er zit een gezin boven je met kleine kinderen. De camping zag er keurig uit, er was een klein speeltuintje. Je kunt parkeren voor het appartement. De ligging is ideaal: het straatje uit, de loopbrug over en je zit op het strand. Snackbar, restaurants en supermarkten op loopafstand. Ook Oostende en Brugge zijn dicht in de buurt. De oudere vrouw achter de receptie is niet erg sympathiek en ook niet behulpzaam, haar zoon en schoondochter gelukkig wel. Volgens mij moet je hier alleen zitten met mooi weer, anders heb je hier niets te zoeken.

Vakantiepark Park Merlo info

Camping-informatie