Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

8 Reviews over Park D'Heule

• 10Monique14-07-2018

Fantastische camping en supervriendelijk onthaal !

Een camping die uitblinkt van netheid, met prive toegang naar het mooie park Grasduinen,maar vooral,rustig goed gelegen.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Fam.11-08-2011

Prima plek

Een prima camping waarbij je als gezin met een grote tent een echte bezienswaardigheid bent.

Sanitair is prima verzorgd en schoon. De taveerne is vast en zeker prima wat betreft het eten en drinken, maar het personeel is erg nors en zeker niet gastvrij.

2 Leuke speeltuinen voor de kinderen. Toen wij er zaten waren er veel luidruchtige Fransen die s' avonds veel lawaai maken en rondhangen in het toilethok en er daar een rommeltje van maken. Ook worden de dieren steeds gevoerd terwijl dit duidelijk is aangegeven dat dit niet mag.

Het is zeker geen rustige camping overdag zoals verondersteld wordt op de website van de camping. De activiteiten voor de jongeren zijn zeer beperkt.

Het is ons, gezin met jonge kinderen, dankzij het weer en ondanks bovenstaande prima bevallen.

• 3Eetgelegenheden
  • 10ronzani serge18-11-2010

fantastisch verblijf

veel aan het vertoeven geweest in de jaren '80 en begin '90. De camping is er eentje dat door de jaren op een positieve manier gegroeid is en een meerwaarde was en is voor de kampeerder die op zoek is naar rust op een mooie locatie,en die bewezen heeft dat rust en kinderen wel degelijk goed samen gaat op een camping. Daar staat de directie borg voor dat,dat ze anderzijds streng maar rechtvaardig zijn op een plaats waar véél mensen samen genieten van ontspanning. Bravo aan al de beheerders,de camping heeft invloed gehad op m'n verdere leven,en soms hoor ik nog van mensen die er verblijven dat het streven naar beter(waar nog kan) nog steeds groeit. mvg,Ronzani Serge

• 8Eetgelegenheden
  • 9Arys23-08-2008

niet voor trekcaravans

Op de camping is slechts plaats voor een 2-tal trekcaravans en een 10-tal tenten, alle andere plaatsen zijn staancaravans. Toch is dit een zeer nette camping met een kleine kinderboerderij. Alle activiteit situeert zich rond het petanque pleintje, zeer gezellig. Ook het restaurant/taverne De Dreve op de camping is netjes, zeer goede maaltijden à la carte en dagschotels aan democratische prijzen. Het sanitaire gebouw is nieuw en beschikt over 4 douches, 2 toiletten en een afwasruimte. Niet zoveel dus, maar ruim voldoende als het sanitaire gebouw enkel gebruikt wordt door de kampeerders van de tenten & trekcaravans. Als iedereen, dus ook de kampeerders van de stacaravans, komen douches is het echter veel te weinig. Een douchemunt kost 1 EUR voor 6 min, je kan de tijd stoppen en temperatuur zelf regelen, dus ruim voldoende tijd. Enig minpunt is dat er mag gerookt worden in sanitair gebouw (asbakken werden wel regelmatig schoon gemaakt.

Best leuke camping al hebben we op zaterdagnacht

• 9Eetgelegenheden
  • 9Trags06-08-2008

prima camping

Dit is een prima camping. Een staanplaats met 4 personen caravan en auto. (2 volw. 2 kind) 20,-E per nacht. Plaats was voor onze caravan van 6 mtr misschien net iets te klein maar het ging wel. Toiletten zijn zeer schoon. Als iedereen de hele dag een beetje netjes is blijven ze ook schoon! De kinderen kunnen er leuk fietsen en in de 2 speeltuinen spelen. En af en toe wordt er iets georganiseerd. Het is een redelijk rustige en goed verzorgde simpele camping zonder vervelende jeugdige kampeerders, met weinig toeristische plaatsen. En sorry da ik het moet zeggen maar er zijn gelukkig geen roemoerige Hollanders te vinden!! In de taverne kun je lekker eten. het strand in Bredene is geweldig vooral voor kleine kinderen. Bovendien is er in de omgeving voldoende te doen. Zelfs als het weer iets minder is. En alles kan op de fiets, zelfs de boodschappen (2 supers in de straat). Het enige wat ik nog veranderd zou willen zien is dat er bij warm weer een zwembad(je) of iets dergelijks is.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Bogaerts - Van Hyfte24-09-2007

Wij waren maar een weekend op de camping, maar kregen van bij het begin een heel goeie indruk, door de vriendelijkheid bij aankomst, en daarna in de taverne, waar het heel gezellig is en het eten heel lekker. Wij komen zeker zo rap mogelijk (als het weer nog een beetje meevalt ) terug. Het sanitair is er heel proper. De enige plaatsen voor tourcaravans zijn perfect gelegen, vlak aan het sanitair, en de kinderboerderij.

• 10Eetgelegenheden
  • 10eric.anckaert02-08-2007

mooie kamping alles tip top in orde vriendelijke mensen

• 9Eetgelegenheden
  • 10Gevaert Louis02-09-2005

Ik heb heel graag die camping. Ik heb er 3 jaar geweest met een stacaravan en ik heb spijt dat ik verkocht heb. Ik waacht naar een vrij plaats,of een caravan ter plaatse kopen want ik wil er zo snel mogelijk terug gaan.

Camping Park D'Heule info

Camping-informatie