Géén boekingskosten

Vakantiepark Noordzeepark Zeewind

BelgiëWest VlaanderenBredene

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Noordzeepark Zeewind voor je op een rij gezet:

1.9OnvoldoendeScore uit 40 reviews

Meer vakantiepark info

40 Reviews over Noordzeepark Zeewind

• 1familie G.13-07-2021

opgelicht door zeepark Bredene

Na ons verblijf bij zeepark Bredene kregen we thuis een foto doorgestuurd van hen met een gat in een kast. Deze schade was zogezegd door ons toegebracht. Na een telefoontje en vele mails van ons met de uitleg dat wij hiermee niets te maken hebben krijgen we dus de helft van onze waarborg niet terug. We zijn zelfs nog eens ter plaatse geweest om onze onschuld uit te schreeuwen, maar niets heeft geholpen. Conclusie: ofwel bedriegt zeepark systematisch mensen door 'zogezegde schade' telkens aan hun huurders aan te rekenen ofwel wou de verhuurder een nieuwe keukenkast. In elk geval zien ze ons niet meer terug. Dus mensen jullie zijn gewaarschuwd!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 4Pasdedieu19-08-2016

Zeer twijfelachtig

Ver van alles af (strand, centrum, maar wel heel rustig).

Positief: vriendelijke redders bij zwembad, vriendelijke werkman, goed bed, hondvriendelijk. Maar de absolute positieve uitschieter Brasserie Sofietje, geweldige uitbaters, geweldig eten... helemaal super!!!!! Marc en Belle maken je hele verblijf goed!

Negatief: Appartementen lijken oppervlakkig schoon maar zijn het niet, zwarte schimmel in badkamer, geen plaats om vuilnis neer te zetten, zeer vies en karig keukenmateriaal. Compleet arrogante receptioniste die zelfs de simpelste vraag te oninteressant vindt om te beantwoorden. Donsdekens lijken tweedehands overgenomen uit Roemeens weeshuis. Openingsuren zwembad zijn te kort. Openingsuren receptie lijken ook overgenomen uit Roemenië onder communistisch bewind. Voor ons negatief, maar dat is persoonlijk, zeer veel Duitsers, te veel kinderen.

• 10Eddy09-05-2015

Voor herhaling vatbaar

Wij waren weer zéér tevreden over ons duinenhuis, en voor onze honden een prachtige omheinde tuin,er is ook een restaurant die luistert naar de naam @sofietje,wij hebben er zéér lekker ontbeten,je kan als je dit wilt via het restaurant je brood bestellen en ook je dagelijkse krant,af te halen vanaf 8u30 s'morgens.

• 6Outspot20-01-2014

verouderd,verlaten,kil,basic

Verblijf juni'13, tweepersoonsappartement. De appertementen zijn voldoende ruim,met ruim terras (maar met zeer vuil afgeleefd tuinmeubilair),voldoende privacy. De leefruimte is ruim,maar zithoek heeft een weinig comfortbale zitbank. Het was er koud en er werkte slechts 1 elektrisch vuurtje (het andere was kapot).Het huisje voelt eerder koud en kil aan,weinig smaakvolle inrichting,donker,slechts een raam is aan de achterzijde (groot schuifraam naar terras),aan de voorzijde in geen raam (tenzij en slaapkamer),waardoor het in de keuken donker is en je steeds met kunstlicht moet koken. De keuken is tevens inkomhal en wat onhandig en ongezellig gelegen in een doorgangetje.Het keukengerief was vuil en onvolledig.Het terrein was erg verlaten,geen winkel meer of restaurant of café, slechts enkele andere gasten op groot terrein.Het zwembad was wel ok en in juni steeds open van 12u tot 18u met redder,ook bij slecht weer. Rustig gelegen,maar ver van strand voor wandelafstand.Ver van supermarkten.

• 8Peter de Cauwer01-09-2013

VAKANTIEPARK MET VELE FACILITEITEN

Onze vakantiewoning was prima in orde bij aankomst. Mooi park met verwarmd buitenzwembad (30°), heerlijk ! Geen negatieve reacties te melden

• 10alain Vervaecke01-09-2013

Fantastisch Park Zeewind Bredene- Huisje 118 !

Mooi Park niet ver van centrum en zee rustig gelegen, mooie speelweide en sportaccomodatie - Tennis- Zwembad ! uitstekend verward 31 C

Huisje was heel proper en voortreffelijk ingericht mogelijkheid tot WIFI Tuin - terras.. nabij centrum Bredene - restaurants terrasjes en

• 9S.Dijkstra06-05-2013

Al meer dan 10 jaar een fantastische plek

Prima accommodatie, zeer rustig gelegen. Centraal gelegen aan de kust. Klantvriendelijk en alert personeel.

• 7Creemers18-08-2011

Goede startplaats voor vakantie rondom de panne

Tja, het is ook net wat je gewend bent of wilt betalen. Wij zaten in het duinenhuis. Twee slaapkamers, aparte wc, aparte badkamer en leefkamer. Dit zag er redelijk netjes uit. De keuken was prima (nieuwe combi). De tuin was fijn afgezet zodat de kinderen buiten konden spelen. Op het park zelf inderdaad geen winkel. Het is 10 minuten lopen naar de warme bakker, 10 minuten naar aldi/colruyt en 15 minuten lopen tot aan het strand. In het restaurant kun je alleen drinken en ijsjes krijgen, wat een gemis is. Het zwembad is prima voor kleine kinderen maar inderdaad niet al te warm. In bredene is wel binnen zwembad.

Verder neem de kusttram om ergens naar toe te gaan. Spotgoedkoop. Aanbeveling: Dagje Oostende, blankenberge en natuurlijk plopsa. Verder mooie omgeving om te gaan fietsen en wandelen.

• 5Egon06-08-2011

tegenvallende voorzieningen en gedateerd huisje

Hoewel er in de beschrijving van het reisbureau geen fouten staan, viel ons het geheel erg tegen. De afstand tot het strand en dorp/winkels is ver (niet te lopen, wel te fietsen), de voorzieningen op het park vallen tegen: geen winkeltje, cafetaria zonder snacks, weinig speeltoestellen, zwembad verwarmd tot slechts 23 graden, 2e zwembad op niet aangesloten ander park. De spullen in het huisje heel gedateerd en stoffig en bijna stuk. Douchegordijn en douchestang zijn naar beneden gekomen. Lege batterijen (in klok, afstandsbedieningen). Receptie is verder alleraardigst en heeft de boel hersteld. De slaapkamers zijn te klein voor de bedden die er in staan. Bij het naar boven lopen en in/uit-klauteren van het bed stootten wij regelmatig ons hoofd aan de balken. Park wordt kennelijk beter gepromoot in D dan in NL en B, waardoor er geen NL-sprekende speelvriendjes voor ons zoontje waren. Ruimte in kamer/keuken en buiten was wel goed.

• 3Deirdre05-08-2011

Matige voorzieningen, klantonvriendelijk personeel

De huisjes zijn van particulieren (veelal Duitsers), dus de inrichting verschilt. Wij hadden huisje 58 (via touroperator) en dit huisje was zeer fris en modern ingericht. Prima huisje, met veel privacy. De omgeving is ons ook goed bevallen - op een paar km van winkels, zee en kusttram. Het park zelf was echter een behoorlijke afknapper en een reden hier nooit meer terug te komen. Voorzieningen als fietsenverhuur, bakker en winkeltje waren gesloten (in het hoogseizoen!), er zijn ook geen wasmachines. Speeltuintje is vrij simpel en wat verouderd, het zwembad is een kille bak beton achter een groot hek. zonder stoelen of speelmogelijkheden. Bij park Zeewind 2 is een cafetaria met terras naast het zwembad, bij park Zeewind 1 alleen een houten bankje. Personeel bij zwembad, cafetaria en balie was bepaald niet gastvrij. Andere minpunten: je moet speciale vuilniszakken kopen van 2 euro per stuk, (reguliere zakken in het dorp kosten 1 euro) en er ligt veel hondenpoep op het park.

Vakantiepark Noordzeepark Zeewind info

• CafeBeschikbaar (1)