Géén boekingskosten

8.2FantastischScore uit 16 reviews

16 Reviews over La Cascada

• 6b.g.20-09-2016

Voor verbetering vatbaar

Niet echt proper. De lakens waren niet gestreken en er lag wat zand op. Geen extra deken in de kast. Kou gehad 's nachts. Gevaarlijke elektrische toestand in de badkamers. Ontbijt ok, maar niet super Zeer vriendelijke bediening, maar je vind je sleutel in de brievenbus en wordt dus niet onthaald. Geen bancontact, maar je mag nadien via overschrijving betalen.

• 4lenders07-08-2013

het hotel heeft dringend een opknapbeurt nodig !

de kamer moest dringend hersteld worden douche de tegels waren stuk kamer de parket is onvolledig kuisen mag ook wel ! je kon wel rustig slapen

• 8Stephan10-07-2013

Goede uitvalsbasis om even uit te waaien.

Het is een knus hotelletje. De datum dat wij er zijn geweest, waren we de enige gasten op dat moment. We kregen de sleutel van het hotel zelf mee zodat de eigenaar zelf niet constant aanwezig hoefde te zijn. Dat zorgde gelijk voor een vertrouwde band en we hebben het ook erg gezellig gehad. Het zit kort bij zee waar je lekker kunt uitwaaien, en savonds aan de boulevard goed kunt eten. Het ontbijt op bed was uitgebreid en ontzettend lekker. Voor ons een hotel om zeker nog eens naar terug te gaan ! Enig minpuntje is dat de kamers wel wat gehorig zijn. Ook was het lekker dat we laat mochten uitchecken, zo kon je goed gebruik maken van je hotel.

• 9Baghdadi28-05-2012

Absolute aanrader

Hotel La Cascade ligt in een rustige zijstraat van de belangrijkste straat van Bredene. Winkels, restaurants en strand zijn op loopafstand. Het onthaal is zeer gastvrij en de service perfekt. De kamers zijn prettig ingericht en schoon. Het ontbijt is goed verzorgd; lekker eten in een sfeervolle omgeving.

• 8José en Rob Nagelhout27-05-2012

Fijn hotel

Fijn hotel met een erg vriendelijke bediening. Kamers eenvoudig maar goed schoon met goede bedden. Het ontbijt is buitengewoon. Kortom een hotel om naar terug te keren

• 10Picqueur A.19-05-2011

Leul hotel aan zee met Prachtig ontbijt

Leuk klein hotel met s'morgens een PRACHTIG ontbijt !!! zijn al 3 x geweest daar en altijd dik dik in orde ... zeer vriendelijke gastvrouw

wij gaan zeker nog ééns terug ...

• 9dalivio6217-03-2011

Leuk hotel !

Iets buiten de overdukke kustlijn, een ontdekking !

• 10Ona13-09-2010

Heerlijk weekendje weg

In september 2009 een weekendje hier naartoe geweest. Gezellig hotel, warm onthaal door een spontane en erg vriendelijke gastvrouw, uitgebreid ontbijt en zelfs gratis op de kamer indien je dit wenst. Men komt geregeld bij je tafeltje langs met de vraag of je nog een drankje wil en staat klaar om al je vragen te beantwoorden. Nette kamers met een grote badkamer en een kleine koelkast die wel handig was. Enige minpuntje is het feit dat er geen avondmaal/middagmaal voorzien is, maar positief bekijken: Een avondje de kustlijn verkennen en een leuke brasserie opzoeken kan ook gezellig zijn. Een aanrader voor een budgetweekendje weg, wij gaan weer in oktober!

• 8Sofie Lemberechts28-07-2010

Toffe uitbaters leuke kamers

Het is hier een leuk hotel, kamers met laminaat. Het enige dat tegenviel is dat er geen lift is, dus je moet alles een verdieping hoger dragen. Was niet gemakkelijk want wij hadden een 4 maand oude baby mee.

• 10XoF08-04-2009

Aanrader

Het hotel is heel goed gelegen.

geweldig en verzorgd ontbijt.

proper, vriendelijke mensen.

Hotel La Cascada info