Camping Jagershof-Kerlinga

Kleine hotelsWeer vandaag16°4°
Camping Jagershof-Kerlinga
4,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Jagershof-Kerlinga voor je op een rij gezet:

145 reviews over Camping Jagershof-Kerlinga in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nooit meer

Vakantieganger
10-9-2017

Camping ligt dichtbij strand.

Grote camping met veel autoverkeer af en aan.

Caravan zelf was in goede staat alleen dekens en kussens niet schoon, vlekken op matras.

Service slecht: zonder overleg of melding, geld van het gereserveerde bedrag (borg via creditkaart) ingehouden voor schoonmaakkosten. Dit bleek enkele dagen na thuiskomst. Caravan hadden wij echter schoon en netjes achter gelaten. Zelfs schoner dan dat wij erin kwamen. Bellen en mailen had geen zin, medewerker wilde niet in gesprek hierover.

Voetbalveld bleek stortplaats voor puin.

autostrade

zeeliefhebber
    12-8-2017

De chalet/stacaravan was qua inrichting in orde maar was bij aankomst onvoldoende gepoetst (stofvlokken onder de bedden,matrasbeschermers en hoofdkussens niet proper). We hadden extra bijbetaald voor groot houten terras. Dit was echt nodig want in de tuin rond de chalet konden we niet zitten, het gazon stond zeker 30cm hoog en dit was bij alle chalets die door de uitbaters werden verhuurd ,ook die zonder houten terras.Het meest negatieve punt waren de auto's op de camping. Vanaf 6uur tot 23uur was het precies een autostrade. Constant op en af gerij tegen zeer hoge snelheid waardoor er zeer gevaarlijke situaties waren vooral voor fietsers, voetgangers en vooral voor kinderen. Wij gaan niet meer terug.

De eigenares van de camping is zéér onbeleefd, de dame aan de receptie is wel vriendelijk.

nooit meer

geert
    4-8-2017

wat er op de website staat niets van waar,zeer onvriendelijk en niet proper ,ga er nooit naartoe

5 Douches en 1 die werkte

Steve
    24-8-2016

Met vrienden gaan we eenmaal per jaar naar een camping met onze tenten, door het warme weer waren veel campings al volzet dus we waren blij dat we hier nog plaats vonden! Vriendelijk onthaald (jobstudent) en man heeft ons een plaats aangewezen alsook vriendelijk. De plaats die we kregen was normaal wat je op een 2sterren camping zou krijgen. Helaas was het sanitair een beetje beschamend. Bij de mannen stonden 5 douches: deur ging niet op slot, kranen ontbraken, geen slot aan de deur, enkel koud water. Uiteindelijk gewassen met koud water, volgens mij was de laatste douche eentje die ging, kost wel 1 euro voor 6 minuten.

's Nachts geen enkele verlichting, speeltuintje echt gevaarlijk. Wifi is betalend. De eigenares is zeer onvriendelijk en brutaal !!

Nooit meer! Onvriendelijke vrouw!

Senses
    18-7-2016

Wat erg als nieuwe klant gebombardeerd worden door zo een vrouw (eigenares). Zelfs een simpele vraag kwam alleen maar brutale antwoorden uit haar mond. Haar personeel ook een vrouw net hetzelfde!!! De man aan de balie is heel aardig! Geen verlichting in de nacht, helemaal niks voor kinderen, armzalig speeltuintje, springkasteel moet je betalen??

Nooit meer

Anneke1967
    22-12-2015

We zijn een midweek gehuurd op een stacaravan.

De caravan was proper en net, doch de camping was er alles behalve veilig.

De kinderen lopen er zo maar rond en er wordt hard gereden op de camping.

's Nachts is er geen verlichting, geen bewaking en is er veel criminaliteit

Je durft er als vrouw 's avond zeker niet alleen rondlopen.

De vrouw van de verantwoordelijke roep op u en is zeer onvriendelijk zowel tegen de kanten als tegen het personeel.

Buiten een klein speelpleintje vooraan (nog zelfs niet goed onderhouden) is de enige speelmogelijkheid op de camping.

Het dorpje Bredene is echt toeristisch, buiten het seizoen weinig te beleven

Prijs kwaliteit verhouding voldoet

Geertsema
    28-7-2015

Prijs voldoet aan de norm. Niet te veel van verwachten qua sanitair Leuk springkussen maar houd er rekening mee dat je er wel voor moet betalen.

het is hier heel leuk

noe maria
    25-7-2015

het was allemaal super kantiene super veel wandelen en de duinen

Gevaarlijke en zeer slechte camping (beheerder)

Frank van Gils
    12-8-2014

De trekkerplaatsen zijn ruim van afm. er is goede EL. en drinkwater op iedere plaats, ligging t.o.v. het strand en dorp is goed. Restaurant Jagershof is eenvoudig maar goed, vriendelijke rest. eigenaresse. Dat is het enige positieve wat wij hebben ervaren van deze camping. Sta geld innen is het enige wat telt op deze camping. Er is 1 sanitair gebouwtje op de gehele camping van 900 plaatsen, waarin 5 (1 defect) douches voor dames en 4 voor heren, twee wastafels bij de heren. Deze worden 1x/dag met lapje schoongemaakt(?) en het restwater wat er ligt. Echt smerig. In totaal 4 wc´s (2 om 2) geen fontijntjes handen wassen kan dus niet. Vies! 3x inval van politie met kogelvesten aan! 1x ´s nachts! Controle en toezicht NIET, zeker ´s nachts niet. Er wordt hard (>80) gereden vooral ´s nachts. Je kunt erop wachten dat ze iemand doodrijden, er staan heggetjes en daar lopen en fietsen kleine kinderen, levensgevaarlijk. Getracht discussie aan te gaan 2x, eigenaresse schreeuwt tegen iedereen.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jagershof-Kerlinga in Bredene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jagershof-Kerlinga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.