Géén boekingskosten

Jagershof-Kerlinga

BelgiëWest VlaanderenBredene

We hebben de beste aanbieders voor Camping Jagershof-Kerlinga voor je op een rij gezet:

5MatigScore uit 177 reviews

Meer camping info

177 Reviews over Jagershof-Kerlinga

• 1Scheire31-07-2019

Nooit meer

Bouwwerf,staat mooier aangeschreven dat t is .sportveld/stortveld.speeltuin waar vanalles aan mankeert.geen verlichting s avonds .overal bouwmaterialen en de bouwwerf is gemakkelijk te betreden (gevaarlijk voor kinderen ,want die gaan graag op verkenning ) elke brandweerpost is afgesloten met een steen ,laat staan dat de aparatuur wel conform is met de voorschriften ,aangezien er onkruid voor staat dat al halve meter hoog is

• 1De Rop Eric10-06-2019

Nooit meer !

Een regelrechte ramp. De eigenaars die deze caravan nog mogen verhuren kan niet door de beugel. Onveilig, verwarming noppes, een douche waar je in wil gaan had je de deur in je handen, niks onderhouden, oven mochten we niet gebruiken omwille problemen met elektriciteit. Bedrading van een bepaald toestel gewoon met tape geplakt. Voor ons is dit een vorm van brandgevaar nu ben ik te boos om nog alle andere mankementen te noteren. We vermoeden dat we achter onze waarborg gaan kunnen fluiten. Op die Camping komen we zeker nooit meer terug !!!!!!!!!!!

• 6Fam Christnach10-07-2018

Glück beim Mieten gehabt

Uns hat gefallen dassen wir privat gemietet haben ein schönes Mobil Home mit allem was mann sich wünschen konnte mit Toilette Dusche Inklusieve . Was an zu merken ist das die ältere Dame die an der Retzeption sitzt nicht grade mit Freundlichkeit und Manieren einem zugegen kommt , selbige hat Abends so um 19 Uhr die Hübfburgen am Spielplatz schon abschloss so dassen die Kinder nicht mehr vill zu Spillen hatten . Hatten 2 x in 3 Wochen in unserem Mobil Home Stromausfall so dassen wir anruffen musten an der Retzeption die schon gegen 20 Uhr geschlossen hatte und der Besitzer sich dann bemühnen muste zu uns um nur einen Schalter um zu legen an einer Sicherungskiste die den Namen Sicherungskiste nicht verdient hatte, und dann noch 2,50 € fragte um den Stromm wieder an zu schalten , und uns dann noch an machte es wehre ja unsere Schuld das die Sicherung rausflog . Dabei platzte eine Birne die es so weit brachte das die Sicherung rausflog das 2 x hatten wir eine Friteuse an und meine Tochter den Haare Trockner ok vieleicht zu vill , aber schon wieder Sicherung ade !! Campingplatz war auch die reinste Baustelle binnen den 3 Wochen von Montags bis Freitag Morgends schon um 7 uhr 45 Bagger und Tracktoren hin und herr rennen. Negativ ist auch noch zu bemerken dassen wir für die Schrankeneinfahrt 120€ für 3 Wochen zahlen musten an der Retzeption um unser Auto ans Mobilhome reinfahren zu können !! Dann war auf 50 m entfernt von unserem Mobilhome ein Petanque ( Boulen Spiel ) wo die Belgiche Meisterschaft fast jeden Abend und am Wochenende Samstag und Sonntags den ganzen Tag gespielt worden ! Fatzit das Mobil Home steht definitiv im falschen Camping Platz !!

• 10Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 2James22-02-2018

une arnaque ce camping à évite: un bazar à fric

N'achetez pas une caravane là-bas , vous serez automatiquement arnaqué et encore plus si vous êtes francophone: à éviter à tout prix

• 2Staat v/h sanitair
  • 2Vakantieganger10-09-2017

Nooit meer

Camping ligt dichtbij strand. Grote camping met veel autoverkeer af en aan. Caravan zelf was in goede staat alleen dekens en kussens niet schoon, vlekken op matras. Service slecht: zonder overleg of melding, geld van het gereserveerde bedrag (borg via creditkaart) ingehouden voor schoonmaakkosten. Dit bleek enkele dagen na thuiskomst. Caravan hadden wij echter schoon en netjes achter gelaten. Zelfs schoner dan dat wij erin kwamen. Bellen en mailen had geen zin, medewerker wilde niet in gesprek hierover.

Voetbalveld bleek stortplaats voor puin.

• 5zeeliefhebber12-08-2017

autostrade

De chalet/stacaravan was qua inrichting in orde maar was bij aankomst onvoldoende gepoetst (stofvlokken onder de bedden,matrasbeschermers en hoofdkussens niet proper). We hadden extra bijbetaald voor groot houten terras. Dit was echt nodig want in de tuin rond de chalet konden we niet zitten, het gazon stond zeker 30cm hoog en dit was bij alle chalets die door de uitbaters werden verhuurd ,ook die zonder houten terras.Het meest negatieve punt waren de auto's op de camping. Vanaf 6uur tot 23uur was het precies een autostrade. Constant op en af gerij tegen zeer hoge snelheid waardoor er zeer gevaarlijke situaties waren vooral voor fietsers, voetgangers en vooral voor kinderen. Wij gaan niet meer terug. De eigenares van de camping is zéér onbeleefd, de dame aan de receptie is wel vriendelijk.

• 1geert04-08-2017

nooit meer

wat er op de website staat niets van waar,zeer onvriendelijk en niet proper ,ga er nooit naartoe

• 1Laurence23-07-2017

Décevant

Accueil pas terrible, nous sommes allés prendre les renseignements pour acheter une caravane résidentiel et quand nous sommes arrivés sur place le prix de la location du terrain affiché sur l'annonce n'était plus le même ils voulaient même me faire repayer la taxe annuel complete Hors les propriétaires actuels avait déjà payé celle-ci pour l'année ! En plus la taxe est de 300euros l'année et elle me demandais 350euros soit disant la TVA en plus pfff de l'arnaque elle a même dit que si ont voulais un abri de jardin ont devait obligatoirement passé par eux et le prix de cette abri était de 1900euros , non mais il sont pas bien c'est gens, plus plein d'autres supplément, au final nous avons fait marche arrière car franchement sa sent l'arnaque ! À éviter.

• 2jeanjean31-08-2016

nous avons acheter une caravane a ce camping

nous avons acheter une caravane a ce camping ont est rester que deux semaine parce que les personnes qui travaille la son impolie surtout la veille qu'il sons profiteur sur une personne de 74 ans (ma mère) ont à decider de revendre la caravane 2 semaine apret . au bureau il ont dit qu'ont ne pouvais pas la vendre par nous meme il ce sont charger de la vendre il ont retenue 500 euros que l'ont trouvais ca normale puis il nous ont dit qu'il prenais encore 2500 euros pour reservations du terrain si ont etais pas d'accord ont devais retirer la caravane de leur terrain .j'ai eu 4 caravane dans plusieurs camping je n'ai jamais vue ca .quand ont a acheter il étais polie pendant 2 jours .la caravane a été vendue heureusement mais pour 2 semaine ont a perdue 3480 euros .ont ne peut pas choisir le prix de vente de la caravane c'est eu qui decide le prix du jamais vu mais heureusement qu'ont est partie de la .ont va racheter une caravane a bredene personne d'autre ne fait comme eu faite attention

• 1Jean28-08-2016

Le camping à éviter !

Accueil très désagréable.On n'aime pas les francophones, c'est sûr. Quand on ne parle pas le néerlandais , on vous abandonne pour s'occuper des néerlandophones d'abord, même si vous êtes arrivés en premier. Et quand on veut bien s'occuper de vous, on se croirait alors arrivés dans une prison tellement le personnel est antipathique. C'est tout juste si on ne se fait pas enguirlander quand on demande une explication ! Par ailleurs, le camping est en chantier, peu entretenu, l'éclairage des voiries ne fonctionne plus et tous les petits suppléments coûtent horriblement cher. J'ai l'impression que les rares commentaires positifs sont émis par les gérants. Ca sent l'arnaque à plein nez. Plus jamais !!! A fuir de toute urgence !!!

• 2Staat v/h sanitair

Camping Jagershof-Kerlinga info