Camping Jagershof-Kerlinga

België, West Vlaanderen, Bredene

1.4Onvoldoende

• 1.4Eetgelegenheden
  • 1.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Jagershof-Kerlinga voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

185 reviews over Camping Jagershof-Kerlinga

• 2019
    1Scheire31-07-2019

Nooit meer

Bouwwerf,staat mooier aangeschreven dat t is .sportveld/stortveld.speeltuin waar vanalles aan mankeert.geen verlichting s avonds .overal bouwmaterialen en de bouwwerf is gemakkelijk te betreden (gevaarlijk voor kinderen ,want die gaan graag op verkenning ) elke brandweerpost is afgesloten met een steen ,laat staan dat de aparatuur wel conform is met de voorschriften ,aangezien er onkruid voor staat dat al halve meter hoog is

Gereisd met partner in januari 2019

• 1De Rop Eric10-06-2019

Nooit meer !

Een regelrechte ramp. De eigenaars die deze caravan nog mogen verhuren kan niet door de beugel. Onveilig, verwarming noppes, een douche waar je in wil gaan had je de deur in je handen, niks onderhouden, oven mochten we niet gebruiken omwille problemen met elektriciteit. Bedrading van een bepaald toestel gewoon met tape geplakt. Voor ons is dit een vorm van brandgevaar nu ben ik te boos om nog alle andere mankementen te noteren. We vermoeden dat we achter onze waarborg gaan kunnen fluiten. Op die Camping komen we zeker nooit meer terug !!!!!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• Oude reviews

2Vakantieganger10-09-2017

Nooit meer

Camping ligt dichtbij strand. Grote camping met veel autoverkeer af en aan. Caravan zelf was in goede staat alleen dekens en kussens niet schoon, vlekken op matras. Service slecht: zonder overleg of melding, geld van het gereserveerde bedrag (borg via creditkaart) ingehouden voor schoonmaakkosten. Dit bleek enkele dagen na thuiskomst. Caravan hadden wij echter schoon en netjes achter gelaten. Zelfs schoner dan dat wij erin kwamen. Bellen en mailen had geen zin, medewerker wilde niet in gesprek hierover.

Voetbalveld bleek stortplaats voor puin.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 5zeeliefhebber12-08-2017

autostrade

De chalet/stacaravan was qua inrichting in orde maar was bij aankomst onvoldoende gepoetst (stofvlokken onder de bedden,matrasbeschermers en hoofdkussens niet proper). We hadden extra bijbetaald voor groot houten terras. Dit was echt nodig want in de tuin rond de chalet konden we niet zitten, het gazon stond zeker 30cm hoog en dit was bij alle chalets die door de uitbaters werden verhuurd ,ook die zonder houten terras.Het meest negatieve punt waren de auto's op de camping. Vanaf 6uur tot 23uur was het precies een autostrade. Constant op en af gerij tegen zeer hoge snelheid waardoor er zeer gevaarlijke situaties waren vooral voor fietsers, voetgangers en vooral voor kinderen. Wij gaan niet meer terug. De eigenares van de camping is zéér onbeleefd, de dame aan de receptie is wel vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 1geert04-08-2017

nooit meer

wat er op de website staat niets van waar,zeer onvriendelijk en niet proper ,ga er nooit naartoe

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5Steve24-08-2016

5 Douches en 1 die werkte

Met vrienden gaan we eenmaal per jaar naar een camping met onze tenten, door het warme weer waren veel campings al volzet dus we waren blij dat we hier nog plaats vonden! Vriendelijk onthaald (jobstudent) en man heeft ons een plaats aangewezen alsook vriendelijk. De plaats die we kregen was normaal wat je op een 2sterren camping zou krijgen. Helaas was het sanitair een beetje beschamend. Bij de mannen stonden 5 douches: deur ging niet op slot, kranen ontbraken, geen slot aan de deur, enkel koud water. Uiteindelijk gewassen met koud water, volgens mij was de laatste douche eentje die ging, kost wel 1 euro voor 6 minuten.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 3Fam.Verbinnen15-08-2016

Eigenares is ronduit brutaal, wij komen nooit meer

's Nachts geen enkele verlichting, speeltuintje echt gevaarlijk. Wifi is betalend. De eigenares is zeer onvriendelijk en brutaal !!

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 1Senses18-07-2016

Nooit meer! Onvriendelijke vrouw!

Wat erg als nieuwe klant gebombardeerd worden door zo een vrouw (eigenares). Zelfs een simpele vraag kwam alleen maar brutale antwoorden uit haar mond. Haar personeel ook een vrouw net hetzelfde!!! De man aan de balie is heel aardig! Geen verlichting in de nacht, helemaal niks voor kinderen, armzalig speeltuintje, springkasteel moet je betalen??

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 2Anneke196722-12-2015

Nooit meer

We zijn een midweek gehuurd op een stacaravan. De caravan was proper en net, doch de camping was er alles behalve veilig. De kinderen lopen er zo maar rond en er wordt hard gereden op de camping. 's Nachts is er geen verlichting, geen bewaking en is er veel criminaliteit Je durft er als vrouw 's avond zeker niet alleen rondlopen. De vrouw van de verantwoordelijke roep op u en is zeer onvriendelijk zowel tegen de kanten als tegen het personeel. Buiten een klein speelpleintje vooraan (nog zelfs niet goed onderhouden) is de enige speelmogelijkheid op de camping. Het dorpje Bredene is echt toeristisch, buiten het seizoen weinig te beleven

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2015

• 6Geertsema28-07-2015

Prijs kwaliteit verhouding voldoet

Prijs voldoet aan de norm. Niet te veel van verwachten qua sanitair Leuk springkussen maar houd er rekening mee dat je er wel voor moet betalen.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

6 tips over Camping Jagershof-Kerlinga

• familie , 11-03-2013

supermarkt delhaize is zondagmorgen geopend super

• J. van Esch, 01-05-2013

Op 5 minuten loopafstand heb je de tramhalte en vanuit daar kun je overal naar toe. En als je dan nog een trein neemt kun je ook makkelijk naar Brugge. Het plaatsje Brenede is erg gezellig. De camping ligt aan een lange straat met alleen maar campings, wat omringt is met gezellige terrasjes, ijssalons, fietsverhuur en winkeltjes. Direct tegenover de camping kun je een voetgangersbrug oversteken en dan loop je zo via de duinen het prachtige strand op. Een ideale plek om tot rust te komen.

• babette , 10-08-2012

Huur een stacaravan Louisiana op deze camping dan ben je verzekerd van een goede stacaravan de rest is redelijk verouderd. Huur fietsen dan kun je heerlijk uitwaaien langs de kustroute en bijvoorbeeld naar Oostende fietsen. Van daaruit kun je het pontje pakken naar de boulevard van Oostende. Leuk voor de kinderen.

0 vragen over Camping Jagershof-Kerlinga

Camping Jagershof-Kerlinga info