Camping Duinzicht

50 reviews over Camping Duinzicht

• 2019
    9Hezerkes18-08-2019

Prima camping

Mooi verzorgde en zeer ruime kampeerplaats, bij aankomst alles prima geregeld met de glimlach, uitstekende ligging tov strand,winkels ,tram... Ruim voldoende douches waar men voor 1 euro kan douchen zo lang men wil,zijn ook proper !Toiletten zijn verouderd maar proper.Frituur ,soepboer,ijsjeskar,allemaal aanwezig. Groot speelterrein voor kinderen en gemoedelijke sfeer op de camping. Voor een verblijf aan de Belgische kust goed en fijn moet je volgens ons hier zijn!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    6Guido De Win01-11-2018

Onthaal zeer koel

Ja, je kan er camperen...Kreeg bij het inchecken het gevoel dat we dankbaar mochten zijn hiervoor. Koele ontvangst , en opletten dat je niet tijdens de middag aankomt. Wifi=duur. Dat de camping in de winter gesloten is moet je maar ergens uitvissen en staat niet duidelijk vermeld op de web-site. Idem bij de andere camping "Astrid".

Wij zoeken wel iets anders in de toekomst.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 6Peter Eeslo10-08-2018

Weet wat je te wachten staat....

Deze camping... - doet zijn naam geen eer aan: van de camping is geen duin te zien, alleen maar huizen en flats rondom. - biedt géén schaduw. - ligt op zijn gunstigst ruim 10 minuten lopen van het strand. - vraagt 1 euro voor 6 minuten douchen, waarbij de temperatuur van het water zeer slecht te regelen is. - vraagt 1,80 euro voor elke verplicht te gebruiken groene vuilniszak. - heeft een receptie die tussen 12 en 14 uur en na 19 uur gesloten is. - heeft ondanks de grootte (vele honderden staanplaatsen!) geen nachtrecetionist: bij problemen ' s nachts zoek je het zelf maar uit... - is 's nachts voor iedereen toegankelijk, ook voor lieden die er niets te zoeken hebben of die kwade bedoelingen hebben. - laat het sanitair eerder naar behoefte schoonmaken dan dat het regelmatig gebeurt.

Maar er zijn ook een paar goede dingen: - het terrein is schoon. - er is voldoende sportgelegenheid ( jeu de boules, voetbal, tennis).

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Pascale11-06-2018

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijke ontvangst, niet duur (20,5 € 1 nacht), grote en deels verharde staanplaats. Sanitair verouderd en aan wat renovatie toe. Speelplein, voetbalplein, mini-dierentuintje (bambi's, ezel, ...) dus leuk voor kinderen. Hondvriendelijk, aanwijzigingen en vuilbakjes voor hondenzakjes. Op loopafstand van het centrum. Voor herhaling vatbaar dus.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10coosemansdonald-claeyschristel23-08-2017

fantische

is een hele net camping en groote stukken en de uitbaatsters erwin en mia zijn altijd vriendelijk en is kort aan strand en in centrum en heel veel plezier en veel spelen voor de kinderen en er is altijd iets te doen

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6Sony15-07-2017

Betalen ok. Oplossingen niet.

Receptie niet veel open, baas bekommert zich niet om problemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 1roosje16-06-2017

dit nooit weer

onvriendelijke personeel geboekt voor een tent met stroom maar de meneer achter de toonbank zei we boeken niet voor een tent en wij moesten maar op een stukje "gras" staan zonder stroom terwijl ik het had geboekt het was er smerig en veel lawaai. een cijfer voor deze camping 2 het liefst een 0 een dikke 0

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 5Rob16-05-2017

Wij hadden het na 1 overnachting wel weer gezien..

Ik denk dat de meeste reviews het allemaal al gezegd hebben en ook wij waren niet onder de indruk van het gebodene. Wij zijn gezien de algemene staat van o.a. sanitair maar 1 nacht gebleven en zijn snel weer vertrokken.

Alles ziet eruit alsof er de laatste 10 jaar geen enkele euro meer is geïnvesteerd. Dit geldt met name voor het sanitair, maar ook bijvoorbeeld voor het tennisveld en basketbalveld, versleten en afgeleefd. Niet echt heel belangrijk, maar wel typisch voor de toestand waarin deze camping zich bevindt.

Positief te noemen is dat de plaatsen ruim waren, mooi vlak (wel belangrijk voor caravan) en de ligging is heel kort bij het strand. Prijs per nacht was wel redelijk, maar alleen maar vanwege laag seizoen. In het hoog seizoen te duur gezien de omstandigheden. Frituur Alaska is wel aan te bevelen.

Ons zullen ze niet meer terug zien. Gezien de ligging van de camping eigenlijk heel jammer dat de eigenaar niet meer wil of kan investeren.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 5Pol30-08-2016

Ongezellig, en voor ons duur

We gingen met onze 2 kinderen, met rugzak en 2 kleine tentjes. De tarieven gelden per tent en per persoon waardoor we meer dan 30 euro/nacht betaalden zonder elektriciteit en zonder wagen. Ongezellige massacamping, veel lawaai 's avonds, de kampeerweide waar we stonden was gesitueerd tussen de parking, een duivenhok, een leeg hok en de afscheiding met prikkeldraad. Iedereen kan er binnenwandelen wat niet echt een goed gevoel gaf als je aan die ingang staat. Douches bijkomend te betalen met munten. Niet al te proper sanitair, soms gewoon smerig. De handendroger kreeg ik niet aan de praat.

Van duinenzicht is geen sprake, de camping ligt naast camping astrid in het centrum. De mensen aan de receptie waren bij ons wel vriendelijk. De kinderen vonden de speeltuintjes leuk, er is een tennis- en voetbalveld. En we kwamen er op uit dat er een kantine is aan de achterkant van de camping. Een smal gebouwtje waar een tent naast geplaatst is. Ook helemaal niet gezellig, maar zeer degelijke prijzen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 2Fanny28-08-2016

Dit nooit meer

Enigste pluspunt is dat het dicht bij het strand licht. Zeer vies sanitair, douche kost 1 Euro, wifi duur, stinkende friettent voor de camping.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2016